Purebeauty

Piger, hjælp mig!!

15 indlæg i dette emne

Ja nu har jeg sgu taget beslutningen, mor her skal fri :thumbsupsmileyanim:

I mandags blev vi efter en lang snak (har en behandlingskrise for barnløshed) enige om, at gifte os på rådhuset så vi kunne komme igang med at ansøge om adoption. Det er jo vildt dejligt :thumbsupsmileyanim: men synes bare der mangler noget, så nu vil jeg altså tage ham med bukserne nede!

Har hele tiden forestillet mig, at jeg ønskede det store frieri, men det har jeg jo haft én gang for mange år siden og en anden kæreste, så hvorfor dog ikke gøre det selv?

Men jeg er MAX fantasi forladt!

Jeg ved at det vil blive d.5. juni (fars dag, vores 22. mdrs kæreste dag, CELINE DION koncert dag, jep perfect!) men ellers ved jeg NADA!

Så kom lige med en hel masse gode ideer!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder da som en god ide...

Altså nu tænker jeg koncert - storskærm.... Mon ikke du kan kontakte folkene bag koncerten og høre om de ville skrive et eller andet på skærmen, måske i pausen eller under opvarmningen? Rigtig ala frieri på amerikanske football stadions :thumbsupsmileyanim: Hvis det ikke overrasker ham, så ved jeg ikke hvad. Men det er jo lige om du kan overtale koncertfolkene?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Lyder da som en god ide...

Altså nu tænker jeg koncert - storskærm.... Mon ikke du kan kontakte folkene bag koncerten og høre om de ville skrive et eller andet på skærmen, måske i pausen eller under opvarmningen? Rigtig ala frieri på amerikanske football stadions :thumbsupsmileyanim: Hvis det ikke overrasker ham, så ved jeg ikke hvad. Men det er jo lige om du kan overtale koncertfolkene?

Uha en god idé, hvis altså bare man turde ;)

Men ved at hverken jeg eller Christian (især) ville have det ret godt med så meget publicity... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En kanon fed tanke og fri til sin kæreste........ Jeg gjorde det nemlig :cheerleader3: Men jeg havde og så meget svært ved det, for hvordan gøre man lige det :cheerleader3:

Men det kom lige så stille, da vi lå og puttede i sengen... Han sagde naturligvis ja :cheerleader3:

Mennnnnnn han gav mig en kæmpe chok.. Sidste år var vi inde og se fodbold kamp i SAS arena i Herning, og vi havde da fået nogen øl ind-døres *griner* Men pludselig kigger han på mig og frier til mig, alt imens herning score et mål :) ... Bliver fuldstændig paf og ja naturligvis ja :thumbsupsmileyanim:

Men hans stedbror og hans tidligere kæreste var med os der inde, de blev helt vilde.... De ville også høre ham fri til mig, så hvad gør man selvfølelig...

Peter går ned på næste række slår en stol ned og kigger mig dybt i øjnene og frier igen til mig.. RIGTIGT højt så alle omkring os kan høre det :thumbsupsmileyanim: Nej hvor var jeg RØD i hovedet...........

Men det er da endt med at vi skal giftes her den 12 Juli i år

Blot en ting, hvis I begge to ikke er megen for opmærksomhed, så lad være med at gøre det til koncerten... Gøre det gerne før under en dejlig middag.. Giv ham evt. en rød rose og lig ringen der ind i... :thumbsupsmileyanim:

KNus zillemor

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
En kanon fed tanke og fri til sin kæreste........ Jeg gjorde det nemlig :cheerleader3: Men jeg havde og så meget svært ved det, for hvordan gøre man lige det :cheerleader3:

Men det kom lige så stille, da vi lå og puttede i sengen... Han sagde naturligvis ja :cheerleader3:

Mennnnnnn han gav mig en kæmpe chok.. Sidste år var vi inde og se fodbold kamp i SAS arena i Herning, og vi havde da fået nogen øl ind-døres *griner* Men pludselig kigger han på mig og frier til mig, alt imens herning score et mål :) ... Bliver fuldstændig paf og ja naturligvis ja :thumbsupsmileyanim:

Men hans stedbror og hans tidligere kæreste var med os der inde, de blev helt vilde.... De ville også høre ham fri til mig, så hvad gør man selvfølelig...

Peter går ned på næste række slår en stol ned og kigger mig dybt i øjnene og frier igen til mig.. RIGTIGT højt så alle omkring os kan høre det :thumbsupsmileyanim: Nej hvor var jeg RØD i hovedet...........

Men det er da endt med at vi skal giftes her den 12 Juli i år

Blot en ting, hvis I begge to ikke er megen for opmærksomhed, så lad være med at gøre det til koncerten... Gøre det gerne før under en dejlig middag.. Giv ham evt. en rød rose og lig ringen der ind i... :thumbsupsmileyanim:

KNus zillemor

Nu ved jeg ikke hvordan din mand har det, men altså... De fleste mænd jeg kender ville HADE at få blomster!! Jeg ville nok få fat i en model af hans yndlingsbil/motorcykel, og lægge en seddel med spørgsmålet i den... en ring? nej, bestemt heller ikke. -Kim ville synes det var SÅ mærkeligt. -Det ville aldrig gå :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
]

Nu ved jeg ikke hvordan din mand har det, men altså... De fleste mænd jeg kender ville HADE at få blomster!! Jeg ville nok få fat i en model af hans yndlingsbil/motorcykel, og lægge en seddel med spørgsmålet i den... en ring? nej, bestemt heller ikke. -Kim ville synes det var SÅ mærkeligt. -Det ville aldrig gå :rolleyes:

He, he - heller ingen rød langstilket rose til min mand - så helt enig med Rikke.

Jeg kunne nu heller ikke forestille mig, at min mand ville synes om, at så vigtige spørgsmål i livet skulle blæses op på en storskærm. Men vores mænd er jo forskellige, og jeg tror overhovedet slet ikke han ville have brudt sig om, at jeg friede, han er lidt gammeldags på dette punkt, og det var da også ham, der var nede på knæ, og det foregik i 2-somhed med ring og blomster, og det kom totalt bag på mig.

Synes rigtig godt om ideen med ynglingsbil og lægge en seddel ind i.

Hvordan er det med madpakker hos jer ? Jeg har i et tidligere forhold en gang i mellem lagt en seddel med søde ord ned mellem madderne, det gjorde som regel lykke. Hvordan han ville have tacklet en frieri ad denne vej, ved jeg ikke, da jeg ikke forsøgte.

Det jeg vil sige er: Det handler om, hvordan din tilkommende er som person, hvordan du bedst frier.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror nu ikke han ville have noget problem med blomsten, men nej, ring går heller ikke... ville vælge en anden gave.. :rolleyes:

Tja min mand er nu også lidt en gammeldags romantiker, men siden vi jo allerede har aftalt at skulle giftes, så vil jeg jo netop tage bagen på ham her...ss

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Lyder da som en god ide...

Altså nu tænker jeg koncert - storskærm.... Mon ikke du kan kontakte folkene bag koncerten og høre om de ville skrive et eller andet på skærmen, måske i pausen eller under opvarmningen? Rigtig ala frieri på amerikanske football stadions :bearhug: Hvis det ikke overrasker ham, så ved jeg ikke hvad. Men det er jo lige om du kan overtale koncertfolkene?

Kanon idé, det må du da bare gøre....!!!

:rolleyes::balloons::heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg friede til min kommende mand. Det var faktisk slet ikke romantisk - men det blev det! Når han fortæller det i dag lyder det meget romantisk.

Vi var på ferie og sidder en aften efter madenn og nyder et glas vin jeg spørger: hvad skal du lave den første lørdag i august? Han: formiddag eller eftermiddag? Mig: Hele dagen! Ham ikke noget tror jeg Mig : vil du så gifte dig med mig den dag? Ham: der er ikke noget jeg hellere vil den dag. Så kyssede vi lidt og nød den sidste rest af aften.

Jeg synes i dag at det var en dejlig oplevelse - var død nervøs ( ved ikke rigtig hvorfor - ved jo han elsker mig) men at se hans ansigt da han fandt ud af hvad jeg ville - det er det bedste udtryk i verden. Følte mig lidt som første gang jeg kyssede ham.

Super dejligt!

Det skal lige siges at der sad en masse mennesker ved siden af os, men de opdagde slet ikke havd der skete, før Bjarne pludselig højt siger : jeg skal giftes! som om det lige skuylle trænge ind.

Held og lykke med frieriet. Og husk det er dig han siger ja til - ikke til blomster, ringe, gaver eller andet. Det er spørgsmålet der er det vigtige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg friede til min kommende mand. Det var faktisk slet ikke romantisk - men det blev det! Når han fortæller det i dag lyder det meget romantisk.

Vi var på ferie og sidder en aften efter madenn og nyder et glas vin jeg spørger: hvad skal du lave den første lørdag i august? Han: formiddag eller eftermiddag? Mig: Hele dagen! Ham ikke noget tror jeg Mig : vil du så gifte dig med mig den dag? Ham: der er ikke noget jeg hellere vil den dag. Så kyssede vi lidt og nød den sidste rest af aften.

Jeg synes i dag at det var en dejlig oplevelse - var død nervøs ( ved ikke rigtig hvorfor - ved jo han elsker mig) men at se hans ansigt da han fandt ud af hvad jeg ville - det er det bedste udtryk i verden. Følte mig lidt som første gang jeg kyssede ham.

Super dejligt!

Det skal lige siges at der sad en masse mennesker ved siden af os, men de opdagde slet ikke havd der skete, før Bjarne pludselig højt siger : jeg skal giftes! som om det lige skuylle trænge ind.

Held og lykke med frieriet. Og husk det er dig han siger ja til - ikke til blomster, ringe, gaver eller andet. Det er spørgsmålet der er det vigtige.

Årh en sød fortælling!! :rolleyes: sidder helt med tårer i øjnene, synes det er super romantisk!

Har lidt tænkt at give ham et billede af den kirke vi skal giftes i, måske med 1 brudepar på klistret (med udhvisket hoveder), datoen, og spørge om ikke han synes det skal være os 2 der står der. Ved ikke om det er for tamt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer