Brud2008?

14. juni 2008.

4 indlæg i dette emne

Hej 14. juni brude.

Hvordan skrider det frem af ?

Synes jeg begynder at få godt kriller i maven og der falder flere og flere ting på plads.

Har i går kontaktet, fotograf, Dj, Musiker, og hende der skal lave kagen. Alle var stadig "on".

Men vi mangler en masse ting endnu..

I dag har vi købt en masse chokolader som skal laves med vores personlige tekst på, og ned i vores små æsker til alle gæsterne.

Ja også har vi fået købt en masse chokolade til kaffen i dag også. :rolleyes:

Så der er styr på flere og flere ting. :balloons:

Hvordan går det i planlægningen hos jer?

Camilla :heart:

Redigeret af Brud2008?
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går godt - jeg glæder mig !! :heart:

Hvilken chokolade har du købt? Mørk/lys/gram/mærke/pris. Jeg har jo lavet en del, men kun i mørk, så fisker lidt efter andet mærke...

Vi fik ringene i tirsdags og i går var jeg til sidste kjoleprøvning og fik kjolen med hjem :rolleyes:

Vi mangler at besøge præsten, det sker den 29. maj. Jeg har skrevet lidt med organisten om i salmevalg og der bliver nok en ændring, men det finder jeg først ud hos præsten.

Vi skal i biografen sammen for første gang, siden vi fik Jens for 4½ år siden for at se Indiana Jones - det bliver mærkeligt, men sjovt.

Jeg mangler at lave kirkeprogram, menu/program, bordkort og bordplan - men det er ikke noget jeg så'n tror tager for lang tid.

Jeg mangler også morgengave til ham. :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det går godt - jeg glæder mig !! :)

Hvilken chokolade har du købt? Mørk/lys/gram/mærke/pris. Jeg har jo lavet en del, men kun i mørk, så fisker lidt efter andet mærke...

Vi fik ringene i tirsdags og i går var jeg til sidste kjoleprøvning og fik kjolen med hjem :bearhug:

Vi mangler at besøge præsten, det sker den 29. maj. Jeg har skrevet lidt med organisten om i salmevalg og der bliver nok en ændring, men det finder jeg først ud hos præsten.

Vi skal i biografen sammen for første gang, siden vi fik Jens for 4½ år siden for at se Indiana Jones - det bliver mærkeligt, men sjovt.

Jeg mangler at lave kirkeprogram, menu/program, bordkort og bordplan - men det er ikke noget jeg så'n tror tager for lang tid.

Jeg mangler også morgengave til ham. :bearhug:

Nå det lader til i også har godt styr på det..

Chokolade.. der har jeg også kun fået fat i lidt mørke, fra netto til 20kr pakken med 30 stk.

Præsten har vi ikke fået fat i. Jeg skal ringe til hende i morgen mellem 11-12. Det møde glæder jeg mig også til

så vi kan få lavet kirkeprogram osv.

Mangler også menukort, bordkort, bordplan og alle mulige småting.

Skal også ha bestilt brudepige kjoler i aften til min datter og niece. Så der falder flere og flere små ting på plads. :bearhug:

Dejligt.. Men vi skal jo også huske at nyde alt den planlægning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Ja, her er det længe siden jeg har været aktiv pga. flytning og intet internet.

Nå men vi skal også giftes d. 14. juni og jeg syntes vi er ved at have godt styr på det hele. Mangler kirkeprogram men skal første op til præsten på tirsdag, og så skal vi lave bordplanen endelig færdig. Det var den ellers men så fik vi lige et afbud i sidste øjeblik og det ændre en del.

Det jeg er mest nervøs for er jo at jeg er gravid i uge 23+6 på bryllupsdagen, så hvad angår min kjole skal den til skrædder lørdagen før og så henter jeg den tirsdag eller onsdag før brylluppet. Så krydser jeg fingre for at den bare sidder godt :bearhug:

Vi kan ikke hetl beslutte os om vi skal tage en tur til Tuniesien ugen efter.... Brylluppet kommer til at koste lidt mere end budgetteret med (læs 15-20.000 kr mere) :kiss:

Men tilgengæld ved jeg at mange af vores gæster vælger at betale ind på en bryllupsrejsekonto min mor har oprettet til os, så måske der vil blive til en del af turen der ??? Det kunne da være for skønt.

Ellers så øver vi brudevalsen og får så en lektion i ugen optil -bare lige for at få rettet trinene til :sm:

Ja, men det er vist også det. Det er for vildt at der kun er 20 dage til. Jeg glæder mig super meget og håber vejret bliver lige så skønt som i dag.

mange hilsener

louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer