Guest Trumpf

Hjælp

4 indlæg i dette emne

Vi skal giftes i Rise Kirke (Rødekro), lørdag den 11. april 2009. Vi har vielsen klokken 14, for at ikke festgæster kan være med til en reception. Jeg havde i den forbindelse spurgt om det var muligt at låne den tilhørende sognegård, det har jeg nu fået nej til. Er der nogle der kan hjælpe med mig at finde et egnet sted til receptionen hvor det ikke koster det vilde? Det er også lidt et krav at det ligger nogenlunde tæt på kirken, da festen holdes på Agerskov Kro. Og jeg synes ikke det er hensigtsmæssigt at holde reception samme sted som man skal holde festen, da det naturligvis ikke er alle der er inviteret med til den del.

Redigeret af Trumpf
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej hvad med rødekro kro eller deres spejderhytte (rødekro)som skulle være kanon men det kræver selvfølgelig i har nogen til at hjælpe der.ps skal du have kjole og tilbehør så prøv at kigge på divadeluxe.dk

hilsen pia

Forslaget med spejderhytten er ikke helt dårligt, men jeg synes at to kroer på én dag bliver for meget. Så Røde Kro er udelukket. Tak for linket, nogle fantastiske kjoler, men desværre intet i min størrelse :rolleyes: .

Redigeret af Trumpf
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer