lii

Tv2's stylede BK-brude

86 indlæg i dette emne

altså altså altså ...du er bare så sød til at give opbakning herinde Liselotte og jeg er glad for du bliver her på BK selv om du bliver gift på lørdag :thumbsupsmileyanim: vi kan jo slet ikke undvære dig herinde :thumbsupsmileyanim:

Som jeg fortalte dig tidligere har jeg egentlig aldrig brugt BK særlig meget ...jeg synes den virkede rodet og jeg brugte mere tid på jubii debatten under wedding ... nu er det pludselig omvendt p.g.a dig ..... man skulle sgu tro jeg var flyttet herind :cheerleader3: Kim er begyndt at frygte vi skal betale husleje herinde også ;-)

Nå men nu er det jo sådan at jeg under jubii debatten havde lavet en tråd om tv2 styling og der blev rykket for en forklaring med billeder ... og jeg havde jo travlt herinde og skulle samtidig skrive om det på vores hjemmeside så jeg kopierede en stor del af det vi har skrevet i tråden -erinde og satte det på hjemmesiden som jeg linkede til på debatten ( 3 fluer med et smæk)

Jeg håber det er ok med dig Liselotte , du har jo skrevet noget af det :thumbsupsmileyanim:

3 dage tilbage til vi skal tænke på Liselotte og Hansjørgen :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af dorkim
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen problem selvfølgelig ;) Lægger du lige et link ind her, så jeg kan se, hvad det der "Wedding-noget" er for noget? *griner* Kan UDMÆRKET huske, at du talte om det :thumbsupsmileyanim:

man skulle sgu tro jeg var flyttet herind Kim er begyndt at frygte vi skal betale husleje herinde også

Hahahahahahahaha!!! Ja, det er bidende! Jeg er jo ganske afhængig.... og ikke den eneste ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

øhhh nu er jeg jo ikke en pc nørd som lig Liselotte :thumbsupsmileyanim: og ved ikke hvordan man linker til en anden side ..... trykker jeg på den fane der hedder indsæt link sker der ikke en dyt :-(

Men du går ind på :

http://debat.jubii.dk/kvinder/wedding/55/

Her kan man så læse de forskellige tråde :-)

Har forrresten sat billede ind under min profil men det vises ikke :-(

Redigeret af dorkim
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Billede herinde under dit navn?

Så skal du ind og redigere avatar. Dér oploader du bare et foto, og så skal du lige lukke det hele ned, før det vises. Det plejer at virke :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke, hvordan du skal gøre i det andet forum - btw jeg HAR fundet dig derinde ;)

Her kommer lige et sidste foto af HJ & mig fra om fredagen :thumbsupsmileyanim:

post-18806-1211967435.jpg

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billede herinde under dit navn?

Så skal du ind og redigere avatar. Dér oploader du bare et foto, og så skal du lige lukke det hele ned, før det vises. Det plejer at virke :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke, hvordan du skal gøre i det andet forum - btw jeg HAR fundet dig derinde ;)

Her kommer lige et sidste foto af HJ & mig fra om fredagen :thumbsupsmileyanim:

post-18806-1211967435.jpg

I er bare super søde sammen - kærligheden til hinanden stråler jo ud af jer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle lige ind og lure billederne igen og sad og sammenlignede dig lii med dem fra Møgeltønder og så dit bryllup .... Jeg synes egentlig ikke forskellen er så stor - du ser nemlig så naturlig ud på begge dage :-)

Desuden har jeg stor glæde af jeres billeder ;-) lige nu har jeg billedet af jeres brudebuket som i står og holder nede ved stranden på min pc som baggrundsskærm :)

Redigeret af dorkim
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer