snartbrud

HJÆLP er der en diætist tilstede

36 posts in this topic

Hov, glemte at sige, at min plan er beregnet ud fra, at jeg må få 6000 KJ pr. dag, og at jeg ikke motionerer - højst en ½ times gåtur på løbebåndet af og til. Derudover har jeg stillesiddende arbejde.

Men det kan en rigtig diætist hjælpe dig med at finde ud af. Og man får tilskud fra danmark, hvis man er medlem af det. Så det er altså ikke forfærdeligt dyrt, og så lærer man at lægge sin kost rigtigt om - ikke bare en slankekur :thumbsupsmileyanim:

Ihh tilskud via danmark - lyder godt. Hvad koster det så cirka? Jeg overvejer det virkelig!

0

Annonce ♥

Uh, jeg tror, jeg gav kr. 400,- efter tilskud for den første gang, og noget mindre for den anden gang :thumbsupsmileyanim: Men det har jo altså været det værd!!! Så tag endelig afsted og få lavet en helt personlig plan! :thumbsupsmileyanim:

0

Uh, jeg tror, jeg gav kr. 400,- efter tilskud for den første gang, og noget mindre for den anden gang :thumbsupsmileyanim: Men det har jo altså været det værd!!! Så tag endelig afsted og få lavet en helt personlig plan! :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan kun tilslutte mig!

Det skal dog lige siges at det er meget forskelligt fra by til by. min svigerinde (fra KBH) skal give omkring 1000kr (før Danmark)... så det afhæger af hvilken by det er i. Men det er altså rigtig godt givet ud :thumbsupsmileyanim:

0

Hejsa.

Jeg har fulgt Marianne Hartvigs bog : Skrump dig glad. Den har givet god forslag til sammensætning af måltiderne, og jeg har tabt mig 10 kg. på 3 mdr. Fra 75,6 kg - 66,5 kg. og 42 cm ialt.

Jeg har udelukkende ændret min kost. Motionen har jeg kun fået gennem 2 timer gymnastik i ugen, og så det daglig motion på arbejde.

Så jeg kan naturlig vis varmt anbefale bogen :thumbsupsmileyanim:

Knus Nymann

0

Annonce ♥

Altså for det første lyder det ikke som om du er for tyk... Dernæst, hvis det er din følelseat du er for tyk kan du, som du gør, forsøge at tabe dig. Der er dog forskellige problematikker der kan spille ind. Din krop kan "nægte" at tabe sig, da den har fundet sit naturlige leje og derfor vil der skulle skrappere midler til for at komme ned i vægt. Derudover kan hormonerne i din krop spille en rolle og sidst med ikke mindst, kan du have problemer med at tabe dig, hvis du fx lider af PCO som er en hormonforstyrrelse (prøv at google det). Jeg har selv tabt mig for nogle år siden ved hjælp af programmet ved weight watchers som jeg klart vil anbefale.

Held og lykke med din beslutning og husk, din kommende mand elsker dig som du er og ikke for om du synes du vejer lidt for meget.

0

husk, din kommende mand elsker dig som du er og ikke for om du synes du vejer lidt for meget.

Jeg skulle LIGE til at gå ind og skrive det!!!! :ditto:

0

Dit BMI tyder jo ikke paa at du vejer for meget ;)

Men hvis du foeler at din krop har aendret sig pludseligt, er det foerste jeg taenker om du er begyndt paa noget medicin eller holdt op med at tage det? P-piller? Alt muligt?

Din kost og motion burde ikke give anledning til overvaegt i min verden.

0

Hej Allesammen

Jeg har faktisk efter alle jeres indslag besluttet mig for at jeg ikke gider beskæftige mig med at skulle tabe mig, jeg spiser sundt og motionere meget, så jeg skal i stedet beskæftige mig med at nyde det og forsøge at fokusere på det positive ved min krop ligesom min mand gør, for han elsker mig helt og aldeles som jeg ser ud, det er kun mig selv der har pisket migselv for at tabe mig.

Så tak piger for alle de gode råd!

PS vægten er kommet i skammekrogen

0

Annonce ♥

Hej Allesammen

Jeg har faktisk efter alle jeres indslag besluttet mig for at jeg ikke gider beskæftige mig med at skulle tabe mig, jeg spiser sundt og motionere meget, så jeg skal i stedet beskæftige mig med at nyde det og forsøge at fokusere på det positive ved min krop ligesom min mand gør, for han elsker mig helt og aldeles som jeg ser ud, det er kun mig selv der har pisket migselv for at tabe mig.

:loveboard::balloons::balloons::balloons::balloons:

:loveboard::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::loveboard:

0

Hej Allesammen

Tillykke, det er den største sejr :loveboard::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Hej Allesammen

Til lykke med beslutningen - YOU GO GIRL! :cheerleader3:

Ang vaegten i skammekrogen - smid den helt ud! Jeg aner ikke hvad jeg vejer - jeg har ikke vaeret paa vaegten i 12 aar. Man faar hurtigt et meget usundt forhold til det tal der staar paa vaegten, og tallet i sig selv er jo ikke altid et gyldigt svar paa om man har taget paa - muskler vejer jo fx som bekendt mere end fedt. Man ved jo ogsaa godt selv hvornaar man har taget paa, paa den "dumme" maade...

0