Guest PutteMusen

Slør eller ikke slør?

12 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at have slør på, men nu er jeg kommet lidt i tvivl alligevel... Så mit spørgsmål er: Kan man have slør på når man skal giftes på rådhuset? Eller er det bare alt for fjollet..? :-)

Håber der er nogen der vil hjælpe mig!

mvh

Sandra

post-27612-1211748125.jpg

Billede af min kjole, dog med modellen i... :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen

Jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at have slør på, men nu er jeg kommet lidt i tvivl alligevel... Så mit spørgsmål er: Kan man have slør på når man skal giftes på rådhuset? Eller er det bare alt for fjollet..? :-)

Håber der er nogen der vil hjælpe mig!

mvh

Sandra

post-27612-1211748125.jpg

Billede af min kjole, dog med modellen i... :-)

Sikke da en yndig kjole!!!! Den er bare så sød.

Jeg har hørt om flere der havde slør på på rådhuset. Dog er min personlig mening at det ikke skla være for voldsomt ikke mindst fordi kjolen indbyder til noget småt og enkelt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes godt, at man kan have slør på på rådhuset. Har hørt om flere, som har haft det. Jeg overvejer det faktisk også selv. Havde egentlig tænkt, at jeg ikke skulle, men så satte ekspedienten sørme ét i mit hår mens jeg prøvede min brudekjole - og min mor og jeg var solgt! Dog overvejer jeg at lave en eller anden form for lidt funky slør, så der kommer lidt humor over det - noget med, at det bliver klippet i op i baner eller så noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo altid af den mening, at man (stort set altid) kan gøre lige hvad man selv synes passer en bedst. Så hvis du vil have slør på, så har du da bare det!!

Jeg er jo til gengæld også altid (for??) hudløst ærlig, så mit besyv skal du også alligevel lige have med:

1) Jeg synes (af en eller anden uforklarbar årsag), at slør på rådhuset er lidt "for meget af det gode" - tror heller aldrig, jeg har set et rådhus-bryllupsfoto, hvor bruden bar slør.

2) Jeg synes din kjole er SÅ smuk og enkel og moderne, at et slør ville falde helt ved siden af, fordi det er for pyntet for "gammeldags" - jeg synes ikke, kjolen egner sig til slør.

Og så lige WOW - WOW - WOW :thumbsupsmileyanim: Hold da op, hvor en feeed kjole!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker: Hvad med en lille brude hat i stedet? Synes kjolens enkelhed indbyder til det ikke bliver for voldsomt, men det er jo som man selv ønsker sig det, så vil du meget gerne have slør på, så er det da det du skal have :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes sagtens du kan bære slør på rådhuset. Det bestemmer man vel selv. Men til din kjole ville jeg måske anbefale blomster i håret? eller perler eller andet pynt i frisuren... Kjolen er så fin og enkel så et slør måske ville se lidt for voldsomt ud... Men sløret skal du ikke vælge fra pga. rådhus men hvis du ikke synes det passer til kjolen/dig/din stil... synes jeg... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for alle jeres svar og billeder!

Jeg tror, efter at have læst jeres kommentarer, at jeg vil nøjes med en blomst i håret.. Tror I har ret i, at det vil passe bedst til kjolen.

- Selvom Gitlan ser super smuk ud!!

I hvert fald - Mange tak for jeres hjælp! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tusind tak for alle jeres svar og billeder!

Jeg tror, efter at have læst jeres kommentarer, at jeg vil nøjes med en blomst i håret.. Tror I har ret i, at det vil passe bedst til kjolen.

- Selvom Gitlan ser super smuk ud!!

I hvert fald - Mange tak for jeres hjælp! :loveboard:

Du kan også vælge at have en blomsterranke i håret , en mellemting mellem diadem og blomst. Ikker super godt billede med blomsterranke i håret, men det bedste jeg lige kunne finde. Håber det give et billede af ideen. Og lige nogle ideer til blomster, men det vil måske også være skønt med levende blomster magen til dem i din brudebuket

post-27744-1212176390.jpg

post-27744-1212176662.jpg

post-27744-1212176671.jpg

post-27744-1212176684.jpg

post-27744-1212176694.jpg

post-27744-1212176702.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer