Malene1207

Thomas og Malene

401 indlæg i dette emne

post-33980-1220475762.jpg (Modellen er Christina Wu style # 5459 og den koster 750 US dollars)

En lille kjole som jeg synes er ret fin, den har masser af lag med tyl hvilket jeg synes giver en pæn fylde. og så er den også lidt speciel fordi den er i brunlige nuancer...

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et af mine super fede indkøb..

stolene og skamlerne er lavet i bambus med et canvas stykke på... synes de passer rigtig godt til mit strand tema..

Har tænkt mig at lave et hjørne i haven som er sådan lidt afslappet.. og strand agtig.

En anden tanke er at vi skriver hr og fru... eller noget i den stil på bagstykkerne ( ligsom når der står "instruktør" bag på instruktørens stol..) der er stdig lang tid endnu til at bestemme sig fuldt ud...

post-33980-1220476768.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille kjole som jeg synes er ret fin, den har masser af lag med tyl hvilket jeg synes giver en pæn fylde. og så er den også lidt speciel fordi den er i brunlige nuancer...

WOW - den er godt nok flot :cheerleader3:

Me LIKE!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
En lille kjole som jeg synes er ret fin, den har masser af lag med tyl hvilket jeg synes giver en pæn fylde. og så er den også lidt speciel fordi den er i brunlige nuancer...

WOW - den er godt nok flot :cheerleader3:

Me LIKE!!!

Ja jeg synes den er super fin, lidt en anden slags tyldrøm...

Så er der kun 16 dage tilbage.. har du sommmerfugle???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg skulle have penge tilbage via paypal og der skal man verificere sit kort. Jeg fik også trukket de 12,5 og fandt de 4 cifre, som jeg fik på en mail efterfølgende, så jeg er verificeret. Købe kan man dog sagtens unden at være verificeret.

Glæder mig meget til du får dit flotte strømpebånd :cheerleader3::heart: :17:

Og kjolen er super flot til dig

Fik du de 4 cifre på en alm mail.. eller som en besked da penge blev trukket fra din konto??

Glæder mig også rigtig meget .. det er lidt ligsom det første spadestik.. til mit Strand tema bryllup... :carrot:

Snakkede med Pernille i dag.... , hun nævnte at den der bytte-købe-sælge dag ville hun holde d. 27 sep. kommer du??

Hvis jeg husker rigtigt var de på en almindelig mail. Men tjek din indboks for spam mail, for der røg min vist hen automatisk.

Øv, nej den 27. kan jeg ikke. Vi skal til stor fest med Richards arbejde og det starter allerede om dagen. Ihhh hvor irriterende.

Hmm har lige været inde i min spam boks...., kunne ikke lige finde noget.. , hvem var afsenderen af koden... så har jeg måske nemmere ved at finde den pågældende mail...

Jeg kan ikke huske det :)

Wow for en super smuk kjole. Den kan jeg sagtens se dig i :hug::):):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
En lille kjole som jeg synes er ret fin, den har masser af lag med tyl hvilket jeg synes giver en pæn fylde. og så er den også lidt speciel fordi den er i brunlige nuancer...

WOW - den er godt nok flot :cheerleader3:

Me LIKE!!!

Ja jeg synes den er super fin, lidt en anden slags tyldrøm...

Så er der kun 16 dage tilbage.. har du sommmerfugle???

Sommerfugle??? Mig???? Nej da - slet ikke....... Min mave er overtaget at hafelaffer :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt bord/stolesæt du har købt, jeg tror det ville passe rigtig godt ind i et strandtema!

Hej Didde,

det bedste er næsten prisen.. har givet 5 kr pr. skammel, 15 kr pr. stol og 15 kr for bordet... altså 55 kr i alt...

og synes også at det passer rigtig godt ind i strand temaet...

:cheerleader3::heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fedt bord/stolesæt du har købt, jeg tror det ville passe rigtig godt ind i et strandtema!

Hej Didde,

det bedste er næsten prisen.. har givet 5 kr pr. skammel, 15 kr pr. stol og 15 kr for bordet... altså 55 kr i alt...

og synes også at det passer rigtig godt ind i strand temaet...

:cheerleader3::heart:

Hold da op, det var godt nok billigt :17: :hug::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fundet en masse bordkort, der passer til dit tema:

post-23625-1220627389.jpg

post-23625-1220627414.jpg

Der kommer flere i næste post og link til sælger er her

Ihh.. tænker om jeg måske kunne skærer i de skaller jeg har... , har nemlig tænkt meet over at jeg vil have muslinge skaller, sneglehus og sand med over det hele....

Forskellige forslag til hvordan man kan udforme bordkort: Skriv navnet på sten, lave gelelys og skrive på glasset, lave æsker og skrive navnet på et mærke som vehæftes på æsken, skærer et hak i en muslingeskal og sætte et kort med navnet i hakket...

Hmm... ideerne er mange, man hvad passer bedst...

Godt at jeg stadig har godt med tid til at bestemme mig for det endelige...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille kjole som jeg synes er ret fin, den har masser af lag med tyl hvilket jeg synes giver en pæn fylde. og så er den også lidt speciel fordi den er i brunlige nuancer...

WAUUUUUW.... Den vil klæde dig.............. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ godt et køb med de stole og bordet - super idé :thumbsupsmileyanim:

Og kjolen er jo fantastisk :)

ihh hvor er det rart at du kigger forbi... :):)

:) ... jeg glæder mig til at komme i gang med det hele... men det bliver jo nok først i foråret at stolene bliver lavet... ( de ligger pt. pakket ind bagerst i vores skur. og skuret kan man ikke komme ind i pga. en kæmpe stak isolering...., :) som vi forhåbentlig får lagt på loftet her til efteråret.. :) )

jeg bliver helt klart nød til at prøve den kjole.... :) , nu må jeg se om jeg kan finde en forhandler der har den...

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
En lille kjole som jeg synes er ret fin, den har masser af lag med tyl hvilket jeg synes giver en pæn fylde. og så er den også lidt speciel fordi den er i brunlige nuancer...

WAUUUUUW.... Den vil klæde dig.............. :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du ha søde... :)

Tror jeg ville komme til at se smækker lækker ud i den.. , så den skal helt klart prøves.. ( når jeg har fundet en forhandler som har den...)

Hvordan har du det ellers??, synes at forstå at du farer ud og ind af hospitalet.... Øv :):):):)

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
En lille kjole som jeg synes er ret fin, den har masser af lag med tyl hvilket jeg synes giver en pæn fylde. og så er den også lidt speciel fordi den er i brunlige nuancer...

WAUUUUUW.... Den vil klæde dig.............. :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du ha søde... :)

Tror jeg ville komme til at se smækker lækker ud i den.. , så den skal helt klart prøves.. ( når jeg har fundet en forhandler som har den...)

Hvordan har du det ellers??, synes at forstå at du farer ud og ind af hospitalet.... Øv :):):):)

Glæder mig til at se kjolen på dig...

Og jeg er nu endelig udskrevet.... Og nyopereret.... så nu skal jeg slappe lidt af herhjemme...

Jeg er jo gået glip af 14 dages BK :) så jeg kommer ikke til at kede mig......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer