Guest sysserpigen

Winnie & Peters bryllup den 24. maj 08

201 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så byttede vi - og jeg fik endelig lov at danse med min mand.

Nu er slæbet blevet hægtet op på ryggen. Jeg holdt ud og havde det nede indtil brudevalsen, men så skulle det altså også væk.

Dem der påstår at det er nemt at have en brudekjole på - de lyver. Den fylder rigtig meget under bordet, og den er altså lidt svært at danse i.

Der gik ikke lang tid før jeg tog skørtet ud af kjolen, for et skørt med en ring i, dur bare ikke under et bord, hvor der skal sidde nogen ved siden af...

Heldigvis var kjolen også rigtig flot uden skørt i.

post-29795-1212678482.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

82 hårnåle blev det til inden vi kunne komme i seng - og jeg ved ikke hvor mange ris der dryssede ud på gulvet, da jeg fik kjolen af - det var rigtig meget...

Vi vågnede begge rigtig tidligt, for vi skulle jo give hinanden morgengave, og jeg havde virkelig glædet mig til at han skulle have min.

Først pakkede Peter op. Jeg havde fået taget boudoirbilleder til ham, og han blev så glad for dem at han græd. Jeg fik en uges ferie i Paris i uge 31 og en ankelkæde i guld.

Det var nogle rigtige dejlige gaver - og det bedste var at nu var alle hemmelighederne og løgnene forbi.

Da vi kom ned til morgenmaden, var mange af de andre dukket op - stemningen var altså ikke den samme som dagen før...

post-29795-1212679131.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så piger det var så det - jeg har ikke fået nogle billeder fra fotografen endnu, men når de kommer prøver jeg at scanne dem ind, og ligge dem herind.

Det var så vores bryllup - en helt igennem fantastisk dag, som vi altid vil tænke tilbage på og mindes med glæde. Den mest fantastiske dag i vores liv.

Kan kun sige en ting, til jer der går og venter på at det bliver jeres tur - GLÆD JER og husk at læne jer tilbage og nyd det, for som i sikkert har hørt masser af gange, så er det en dag der går stærkt - men man drømmer ikke om hvor stærkt.

Det er meget surrealistisk, at alt det man nu har planlagt på i over 10 måner nu bare er overstået - men heldigvis et meget stærkt og skønt minde.

Kærlig hilsen

Fru Majgaard

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh... Fru Majgaard... :thumbsupsmileyanim:

Skøn beretning... Perfekt som afledning fra eksamenslæsningen!

Det lyder virkelig til I har haft en helt fantastisk vidunderlig dag... Hvor vildt at han spillede trompet for dig - kan godt forstå du var helt og aldeles tudefærdig efter det...

Ha en skøn weekend som frue

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer