Karinahadsten

Så fandt jeg kjolen

30 indlæg i dette emne

Nu har jeg kigget lidt med fra sidelinien herinde og ikke bidraget så meget, men nu vil jeg da gerne lige vise min brudekjole, som jeg lige fandt i lørdags på den royale bryllupsdag :thumbsupsmileyanim:

Jeg fandt kjolen i Kennedys i Assentoft ved Randers, hvor vi bare fik den dejligste behandling og champagne. Vi fandt en god håndfuld kjoler og begyndte at prøve. Der var den ene skønne kjole efter den anden. Så det var rigtig svært at finde ud af hvilken en der var favoritten. Det blev dog hurtigt klart at det afgørende punkt var ærmer. Jeg har i blade forelsket mig i flere kjoler pga. ærmerne. Så hvis der ikke var ærmer på kjolen selv kastede vi en lille blonde-bolero over med nogle søde ærmer.

Til sidst stod valget da også mellem to kjoler, som begge havde specielle ærmer :-) Her skal I få lov at se den kjole jeg valgte - så håber jeg ikke at nogle af mine gæster roder rundt inde på et bryllupsforum.

post-33339-1211790611.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

TIllykke med en superflot kjole. Den klæder dig rigtig godt, den sidder godt og du stråler jo.... det er jo dét det hele drejer sig om, når alt kommer til alt.

Man skal lytte til sin mavefornemmelse og se lige så glad og lækker ud som dig. Det smitter. Man sidder jo her og smiler sammen med dig.

Knus og masser af krammere. Tillykke med at du fandt KJOLEN, og den fandt dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op sikke en masse smukke kommentarer - jeg bliver helt rørt og glad og lidt forlegen på samme tid. Men den med den græske gudinde synes jeg rammer rigtig godt den fornemmelse jeg selv har. God beskrivelse af kjolen faktisk. Den første kjole jeg forelskede mig i var lidt i samme stil også lidt græsk agtig med store ærmer, men fra Agape, som ikke forhandles i Danmark.

Denne her er fra Claron. Jeg havde faktisk ikke hørt om mærket før jeg så hun skrev det på kvitteringen. Når man prøver er det jo egentlig uendelig ligegyldigt med mærket. Jeg har ikke kunnet finde nogle modelfotos af den, så lad mig endelig høre hvis der er nogle der finder noget.

På opfordring viser jeg da gerne lidt flere billeder af kjolen - her er et billede hvor der er sat et slør på - sløret er et disney-slør. Men jeg synes nu det er lidt for enkelt. Det må efter min mening godt være lidt broderi i kanten nu hvor kjolen er helt glat langs kanten af slæbet.

post-33339-1211807548.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op sikke en masse smukke kommentarer - jeg bliver helt rørt og glad og lidt forlegen på samme tid. Men den med den græske gudinde synes jeg rammer rigtig godt den fornemmelse jeg selv har. God beskrivelse af kjolen faktisk. Den første kjole jeg forelskede mig i var lidt i samme stil også lidt græsk agtig med store ærmer, men fra Agape, som ikke forhandles i Danmark.

Denne her er fra Claron. Jeg havde faktisk ikke hørt om mærket før jeg så hun skrev det på kvitteringen. Når man prøver er det jo egentlig uendelig ligegyldigt med mærket. Jeg har ikke kunnet finde nogle modelfotos af den, så lad mig endelig høre hvis der er nogle der finder noget.

På opfordring viser jeg da gerne lidt flere billeder af kjolen - her er et billede hvor der er sat et slør på - sløret er et disney-slør. Men jeg synes nu det er lidt for enkelt. Det må efter min mening godt være lidt broderi i kanten nu hvor kjolen er helt glat langs kanten af slæbet.

Jeg havde heller aldrig hørt om det mærke, jeg endte med at købe, før jeg købte den, og jeg endte med at synes, at det var en fordel, at det ikke var så kendt - bl.a. fordi min kjole ikke kunne ses i et eneste brudemagasin, og derfor føltes lidt mere som min helt egen :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykke med den fine kjole og held og lykke til september - det bliver en fantastisk dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-)

Det er simpelthen skønt med de søde kommentarer. Jeg tror selv jeg var lidt skræmt over at træffe beslutningen. Jeg fik nemlig ikke helt den der "Det er DEN"-fornemmelse. Men det skyldes uden tvivl at det var en kjole som var 2 numre for stor. Jeg synes den ser fantastisk ud jo mere jeg kigger på den.

En anden ting som nok skræmte mig lidt var at den var HELT GLAT ned over maven. Det havde jeg aldrig troet at jeg kunne bære. Men nu har jeg også været igennem et større vægttab (17 kilo indtil videre), så jeg tror måske ikke helt at min hjerne er med på at jeg faktisk har tabt mig.

Jeg er meget spændt på at få den på til tilretning. Og tror da også liiige jeg skal lave lidt maveøvelser for en sikkerheds skyld.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu har jeg kigget lidt med fra sidelinien herinde og ikke bidraget så meget, men nu vil jeg da gerne lige vise min brudekjole, som jeg lige fandt i lørdags på den royale bryllupsdag :thumbsupsmileyanim:

Jeg fandt kjolen i Kennedys i Assentoft ved Randers, hvor vi bare fik den dejligste behandling og champagne. Vi fandt en god håndfuld kjoler og begyndte at prøve. Der var den ene skønne kjole efter den anden. Så det var rigtig svært at finde ud af hvilken en der var favoritten. Det blev dog hurtigt klart at det afgørende punkt var ærmer. Jeg har i blade forelsket mig i flere kjoler pga. ærmerne. Så hvis der ikke var ærmer på kjolen selv kastede vi en lille blonde-bolero over med nogle søde ærmer.

Til sidst stod valget da også mellem to kjoler, som begge havde specielle ærmer :-) Her skal I få lov at se den kjole jeg valgte - så håber jeg ikke at nogle af mine gæster roder rundt inde på et bryllupsforum.

Fu skal måske have et slør der bare bliver bag på rykken og ikke går så meget ud til sidderne, så vil det ikke kolidere med dine ærmer, for jo de drukner i sløret - det synes jeg også. Du kunne måske overveje et halv langt slør eller helt kort

Her er et par eks.:

post-27744-1212682858.jpg

post-27744-1212682872.jpg

post-27744-1212682882.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer