simon&matilde

billeder der symboliserer ægteskabet

18 indlæg i dette emne

Hejsa alle i kreative tøser derude

Vi vil gerne bruge nogen billeder rundt omkring i menukort - evt på kage mm. som symboliserer ægteskabet og det som bryllup handler om. Men udover de helt klassiske med to ringe, hjertet og sådan nogen, har vi ikke så mange ideer. Så kom endelig med jeres gode ideer! Jeg er total inspireret af Jens og Charlottes billeder i deres invitationer med fx to par sko... to tandbørser i kruset og sådan noget... så det behøver ikke være helt klassisk...

Lad endelig høre fra jer :thumbsupsmileyanim:

mvh Matilde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Vi har bla. brugt to hjerter med vores monogram bag. På kirkehæfterne er der en stregtegning af kirken, og på hver side vil vi så have forskellige clipart af brudepar som vandmærke. Bagpå sangen til min mand er der så forskellige "Kærlighed er..". Ikke særlig originalt men jeg synes det er blevet flot. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej hej

Måske kunne I bare nappe idéen m de mange billeder af to ting. Lave en sort baggrund, tage billeder af de ting i har to af - altså ahns og hendes. Der er maneg muligheder: to sæt bestik, to tallerkner, to glas. to hovedpuder, to ringe, to tandbørster, to par sko, to håndklæder,

Idéen er superskøn. Lav dem i sort/hvid, i farver, som i bedst kan li dem. Hvis i ikke har et godt kamera så prøv om familien ikke har et i kan låne.

Der er nok ikke chance for at de invitationer i har set herinde, kommer ud til de samme mennesker een gang til. jeg er næsten sikker på at pigen, der har haft den originae idé ikke har nget imod at i låner den. Jeg er altid posiitivt overrasket, hvis nogen gerne vil låne mine ting.

go vind med det - knus Sanne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

hej hej

Måske kunne I bare nappe idéen m de mange billeder af to ting. Lave en sort baggrund, tage billeder af de ting i har to af - altså ahns og hendes. Der er maneg muligheder: to sæt bestik, to tallerkner, to glas. to hovedpuder, to ringe, to tandbørster, to par sko, to håndklæder,

Idéen er superskøn. Lav dem i sort/hvid, i farver, som i bedst kan li dem. Hvis i ikke har et godt kamera så prøv om familien ikke har et i kan låne.

Der er nok ikke chance for at de invitationer i har set herinde, kommer ud til de samme mennesker een gang til. jeg er næsten sikker på at pigen, der har haft den originae idé ikke har nget imod at i låner den. Jeg er altid posiitivt overrasket, hvis nogen gerne vil låne mine ting.

go vind med det - knus Sanne :cheerleader3:

Det har pigen nemlig slet ikke noget imod :loveboard:

Vi valgte den løsning, da vi ønskede billeder, der repræsenterede os men ikke var af os. Den idé er jeg stadig rigtig glad for, og jeg er helt tosset med de billeder, Jens fik lavet. Da vi brainstormede på invitationen og billederne, havde vi også et par andre ideer. Dem kan jeg selvfølgelig ikke huske lige nu, men skal skrive det, hvis jeg kommer i tanke om det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer