Guest frøkenlækkerrøv

hvem har købt denne kjole

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tyldroemmen.... :thumbsupsmileyanim:

Ja, den var meget taet paa at blive min kjole, men jeg fravalgte den altsaa paa maalstregen.

Saetter lige billederne herind (den er en stoerrelse for stor paa billederne):

post-25448-1191868741.jpg

post-25448-1191869947.jpgpost-25448-1191869962.jpg

Saavidt jeg ved, er jeg vist den eneste der har billeder af kjolen paa...men der er efterhaanden en del herinde der har proevet den ;)

Hvis du har spoergsmaal fyrer du bare loes!

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja den er MEGA flot... men syntes den er pænere på os almindelige mennesker istedet for tændstikkerne, hvor lys, og alt muligt andet er total afstemt... netop derfor bedte jeg også om billeder af den på jer!!! må jeg spørge om hvorfor det ikke blev den? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja den er MEGA flot... men syntes den er pænere på os almindelige mennesker istedet for tændstikkerne, hvor lys, og alt muligt andet er total afstemt... netop derfor bedte jeg også om billeder af den på jer!!! må jeg spørge om hvorfor det ikke blev den? :thumbsupsmileyanim:
og hvor langt går det stramme ned?? altså stopper det ved maven eller går det lidt ned over hofterne??? tænker nogen gange om jeg overhovedet forklarer mig så nogen her på jorden kan forstå det

Ja, hvorfor blev det ikke den?

- Det var blevet den, hvis ikke "min" kjole tilfaeldigvis havde staaet paa en gine i butikken, da jeg skulle op for at proeve tyldreommen igen, og tage den endelige beslutning. Hvis du laeser min traad igennem (se her), vil du ogsaa vide at det IKKE var en nem beslutning at vaelge mellem de 2 kjoler.

Tyldroemmen er en MEGET overvaeldende kjole - foerste gang man faar den paa bliver benene simplethen blaest vaek under en. Men den er naesten for overvaeldende, og det var en af grundene til at jeg fravalgte den. Den ligger lige paa kanten til at vaere "for meget" - i hvert fald til mig. Det er jo meget en smagssag, og kjolen er en funky, raa prinsessedroem - den er sjov og ungdommelig. I sidste ende havde "min" kjole bare saa mange fordele frem for tyldroemmen at det blev den - bla. udskaering, snit og stil. Naar jeg ser paa de 2 kjoler i dag, er jeg slet ikke i tvivl om at jeg har valgt rigtigt...men igen, det er saa meget en smagssag og i hoej grad ogsaa et spoergsmaal om personlighed. Men jeg kan da tilfoeje at vi er efterhaanden en haandfuld kommende brude der har vaeret lige ved og naesten ved at vaelge tyldroemmen som brudekjole, men alle har vi fravalgt den i sidste ende, meget paa sammen grundlag...

En anden ting jeg ogsaa havde inde i overvejelserne var, at tyl er utrolig svaert at gengive paa billeder - tyldroemmen kommer paa ingen maade til sin ret paa de billeder af mig i den...tyllet lag-paa-lag bliver slet ikke fanget, og det er synd.

Nu "tvang" du mig jo til at fortaelle hvorfor jeg fravalgte tyldroemmen - saa jeg skulle jo sige noget ledt om den..hehe! Men husk paa at den rent faktisk var blevet min brudekjole, hvis ikke jeg tilfaeldigvis havde set den anden kjole. Tyldroemmen er fantastisk paa saa mange maader :unsure:

Jeg illustrerer lige snittet i tyldreommen ved at saette et billede ind af den kjole jeg har valgt - det er ogsaa en Benjamin Roberts kjole, og snittet er det samme som i tyldroemmen:

post-25448-1191869361.jpg

MEN! Draperingerne mv i tyldroemmen "skjuler" hvor langt nede paa hoften at kjolen sidder til - saa tyldroemmen ser ikke ud til at vaere lige saa stroemlinet en model, men det er den altsaa...inden under tyllet ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tyldroemmen.... :unsure:

Ja, den var meget taet paa at blive min kjole, men jeg fravalgte den altsaa paa maalstregen.

Saetter lige billederne herind (den er en stoerrelse for stor paa billederne):

post-25448-1191868741.jpg

post-25448-1191869947.jpgpost-25448-1191869962.jpg

Saavidt jeg ved, er jeg vist den eneste der har billeder af kjolen paa...men der er efterhaanden en del herinde der har proevet den ;)

Hvis du har spoergsmaal fyrer du bare loes!

Øv hvor er den altså bare flot. Jeg er meget meget MEGET glad for min kjole, men når jeg ser den der, så uha den passer bare så godt til mit tema og hvor er den smuk! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer