Guest frøkenlækkerrøv

brudekjole(r)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

70 indlæg i dette emne

ffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucccccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! total panik!!! ved egentlig ikke om jeg har nerver til det...MEN JEG HAR BESTILT KJOLER OVER NETTET!!!!! forstår det ikke helt :unsure: men jeg håber på det bedste... jeg har bestilt to kjoler... så hvis den ene ikke er pæn til mig må den anden vel for h..... være det... jeg har været ude og prøve en del og ved hvad jeg skal gå efter... så er det bare om kvaliteten er i orden..... derudover har jeg bestilt to brudepigekjoler... til min datter på tre år og til min venindes datter på et (ja vi håber hun kan gå til august) men nu må vi se med kjolerne... hvis de ikke er i orden har jeg pænt travlt med at finde en ny da jeg skal giftes d. 16/8-08

men vil i se??? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Uuuuuuuuhhhh! WAU! :thumbsupsmileyanim: Hvornår kommer de?

uh ha så langt er jeg ikke kommet endnu.. har lige bestilt dem for en time siden og så skal de sende mig et skema over de mål de skal bruge og så regner jeg med en måneds tid.... så det er også tæt på!!!

Hatten af for at du har så meget is i maven... :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes kjole nummer 1 er fantastisk. Nr 2 er jeg ikke så vild med, men måske man får en anden fornemmelse af kjolen når den sidder på en som stråler af lykke.. det gør modellerne trods alt ikke. Afsindigt flot slør og det gi'r mig lyst til at blive gift igen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uuuuuuuuhhhh! WAU! :thumbsupsmileyanim: Hvornår kommer de?

uh ha så langt er jeg ikke kommet endnu.. har lige bestilt dem for en time siden og så skal de sende mig et skema over de mål de skal bruge og så regner jeg med en måneds tid.... så det er også tæt på!!!

har selv fået kjole derfra, der gik omkring 40 dage:-) Og 550,- kr oveni da den lige røg i tolden´s fælde...

Håber du blev tilfreds..

VH Dorte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg elsker også mit sløt så jeg håber virkelig nr 1 er guddommelig.... hvordan var dine oplevelser med din kjole derfra???

jamen jeg var skam godt tilfreds med kvaliteten... Super perfekt syet, sagde min skrædder... Jeg har lavet meget om på den, med vilje, idet jeg havde nogle bestemte ønsker, og syntes det var til at betale en skrædder, når jeg ik havde givet mere for kjolen...

Så den er MEGET anderledes end på fotoét derfra, men det er af egen fri vilje... Og faktisk er den færdig og skal på nu på lørdag...:-)

Håber du bliver super glad for dine køb..

VH Dorte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg elsker også mit sløt så jeg håber virkelig nr 1 er guddommelig.... hvordan var dine oplevelser med din kjole derfra???

jamen jeg var skam godt tilfreds med kvaliteten... Super perfekt syet, sagde min skrædder... Jeg har lavet meget om på den, med vilje, idet jeg havde nogle bestemte ønsker, og syntes det var til at betale en skrædder, når jeg ik havde givet mere for kjolen...

Så den er MEGET anderledes end på fotoét derfra, men det er af egen fri vilje... Og faktisk er den færdig og skal på nu på lørdag...:-)

Håber du bliver super glad for dine køb..

VH Dorte

ej det lyder godt... har været lidt urolig for at det var af dårlig kvalitet og det bare var blevet jappet igennem... må jeg se din kjole??? håber du får en fantastisk dag på lørdag... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer