MissHM

Maggie Sottero

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej tøser

Jeg kigger på kjoler og er faldet for denne. Tror i der kan være en 4 måneder gravid mave i denne model.

Ved i hvor jeg kan købe den???

Det er første gang jeg sætter billeder ind, håber det virker ;)

post-30844-1211915956.jpg

post-30844-1211915934.jpg

Hvis du har mave på til den tid....Det er jko ikke alle det kan ses på når de er 4 md. henne. Men ellers tror jeg ikke at det vil se mærkelig ud med mave på i denne kjole. Dem der ikke ved at du venter dig vil måske synes at du ser "småfed" ud. Det er jo ikke meningen. men det er jo ellers smag og behag. Husk, det er dig der skal synes om dig i kjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var dog en fantastisk smuk kjole. Når du er 4 mdr. henne er det slet ikke sikkert det kan ses, at du er gravid (måske især ikke hvis det er 1. graviditet). Men du skal bare huske også at tænke over, at brysterne sagtens kan være vokset en størrelse, når du er 4 mdr. henne, så du skal måske nok have overdelen i en større størrelse end ellers.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw en smuk kjole :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Kan se at der er snoerreryg i den, saa der burde da vaere rimelig gode muligeheder for at den skulle kunne tilpasses, hvis du har faaet en lille mave paa de tidspunkt :cheerleader3:

Aarh, gravide brude er altsaa bare noget helt saerligt :thumbsupsmileyanim:

HoB er vist de eneste der forhandler Maggie Sottero-kjoler herhjemme, men om de har lige din model skal jeg ikke kunne sige. Ellers kan den garanteret bestilles over nettet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om du har været gravid før??. Graviditeter er jo aldrig ens men... De gange jeg har været gravid, har jeg meget tideligt haft det svært med ting der sad for stramt på min mave... Hvis den kan "gi sig lidt", tror jeg ikke det bliver et problem...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ved ikke om du har været gravid før??. Graviditeter er jo aldrig ens men... De gange jeg har været gravid, har jeg meget tideligt haft det svært med ting der sad for stramt på min mave... Hvis den kan "gi sig lidt", tror jeg ikke det bliver et problem...

Det er første gaviditet så det er vildt spændende :thumbsupsmileyanim:

Jeg tænker også om kjolen blev for stram og derfor må jeg jo lige prøve den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Wauw en smuk kjole :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Kan se at der er snoerreryg i den, saa der burde da vaere rimelig gode muligeheder for at den skulle kunne tilpasses, hvis du har faaet en lille mave paa de tidspunkt :cheerleader3:

Aarh, gravide brude er altsaa bare noget helt saerligt :thumbsupsmileyanim:

HoB er vist de eneste der forhandler Maggie Sottero-kjoler herhjemme, men om de har lige din model skal jeg ikke kunne sige. Ellers kan den garanteret bestilles over nettet...

Ja jeg tænkte og at snoreryggen må være en god ting.

Jeg håber jeg ser gravid ud og ikke småfed :cheerleader3: Jeg er slank så mon ikke der er lidt at se

Jeg kigger hos HOB.

Mvh MissHM

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillader mig lige at blande mig lidt. Nu ved jeg at ingen gravide er ens. Men jeg er nu fem fulde måneder henne og da jeg var i fjerde måned var ingen i tvivl om at jeg var gravid, ikke småfed, men havde denne lille perfekte gravide mave. Så man skal aldrig sige aldrig. :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber du føler dig godt tilpas i denne kjole eller finder en anden perfekt kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer