Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Narayana

SPLINTER NY BRUDEKJOLE TIL SALG

10 posts in this topic

I piger kender vist bedre end andre hvad der sker når man allerede har en kjole, men så pludselig falder for en anden....

Den er lige nu til rens - så den fremstår helt fin og "nystrøget" - og klar til brug

Derfor....

1 stk pragtfuld kjole til salg - str 36 Men den kan pga snørre ryg godt strammes ind eller udvides til f.eks en str 38

Kan prøves i København

Pris: 2250

post-32129-1211921113.jpg

post-32129-1211921124.jpg

Edited by Narayana
0

Annonce ♥

Hvor er den flot..

Nu hvor den er til rensning kan jeg så få dine mål? For aner ikke hvad størrelse jeg skal bruge i sådan noget, men så kan jeg da sammenligne..

Men det er dog lidt tidligt at købe kjole, men den er jo super flot og billig..

0

Har du forresten billeder af dig i kjolen? Modelbilleder kan tit snyde..

0

Annonce ♥

Mine mål er

83 i bryst

60 i taljen

88 i hoften

MEN - Jeg er normalt en str 34 - så den er for stor til mig

kjolen godt liiiige strammes ind til min størrelse, hvis man strammer ryggen helt ind., løsner man den i ryggen, kan den godt bevæge sig op i en str 38.

Jeg har desværre ingen billeder af mig selv i kjolen, mit digital kamera strejker, og dem jeg prøvede at tage med mobilen blev for mærke til at man kunne se noget som helst.

Men du skal være velkommen til at komme og se/prøve den.

Edited by Narayana
0

Så kan jeg nok ikke være i den.. Men det er også lige tidligt nok at købe en kjole sys jeg..

0

hvor er den flot... Hvor i landet bor du henne?? Vil meget gerne kigge forbi og prøve den engang hvis det er muligt?? Jeg er godt nok lige pt. en str. 40, men er på skrap kur ovenpå en fødsel og håber på igen at komme ned i en str. 36-38 på et tidspunkt;) Men om ikke andet kan jeg da se om kjolen passer til mig og min stil, og så må jeg bare kæmpe lidt hårdere for at nå mit mål hurtigt:)

0

Annonce ♥

Det er gratis at prøve den :D

0

Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥