Sign in to follow this  
Followers 0
Pinkyl

Morgengave

7 posts in this topic

:mellow: Heey allesammen

Så er det mig , igen , igen , igen.

Jah , jeg ved godt dette spørgsmål måske IKKE lige er et bryllupsspørgsmål , men det har noget , at gøre med min kommendes morgengave , såååå derfor tænkte jeg , at det nok går alligevel ;) .Og derudover er I herinde altid så gode til at komme med gode , sjove og :specool: råd osv osv :) .

Jeg har malet (for første gang :lol: ) 2 malerier til min , meget snart husbond :lol: .Han skal have dem i morgengave.Men , men , men jeg vil naturligvis gerne have dem rammet ind , der er bare det , at det IK må koste RET meget.....så derfor er der nogen af jer der har nogen gode og billige ideer og/eller forslag til hvor sådanne tingester kan købes billigt?Det haster en "lille" smule :) ....hjææææææææææææææææææælp :smash: *gg*.

Super :bamsekram: PinkyL *soon 2 be Fru Rasmussen :super: *

0

Annonce ♥

Hej PinkyL.

Min veninde købte nogle malerier, som hun gerne vil have indrammet, hendes lillebror er tømmer, og han tog nogle "bræder", målte maleriet og skar dem til længden og i 45grader. De blev hvid malet og monteret omkring billederne. Det blev ret flot, som det står der lidt rå i det på en pæn måde.

De blev gift sidste sommer, hvor vi gæster malte nogle malerier til dem. Dem har hun så selv sat ramme på denne gang. I geng med nogle "bræder" der er hvid malet, denne gang tog hun så bare og lod enderne gå forskydt mod hinanden. Nemt, billigt og hurtigt ;)

Hmmm, det blev vist lidt svært at forklare.....

Men altså, hvis du har nogle bræder liggende og en klat hvid maling, kan du nemt og elegant selv lave en ramme :super:

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Nu skriver du ikke om det er malet på lærred spændt på ramme, men hvis det er det og i standard str. er er muligt at købe rammer til disse. Rammerne kaldes "svævende" rammer og jeg mener at have set disse i søstrene green

0

:mellow: Heeeeey

Mange , mange tak for hjælpen.Og det lyder flot det din vninde fik lavet Lykke :) .

TBM Portrætfotografi: De er malet på lærred (hedder det vist :lol: ) som faktisk er købt i SØSTRENE GRENE....så bare IK lige nogen rammer :super:....må se efter dem imorgen....

Igen , mange , mange tak :heppe: .

Super :bamsekram: PinkyL *Der glæder sig MEGET til sit :) *

0

Annonce ♥

Hej PinkyL.

Jov de "svæve rammer" kan næsten købes alle steder, har set dem i Søsterne Grene, Føtex, Bilka og Fakta.

Så mon ikke du kan finde dem ;)

Syntes nu bare, de er lidt dyre............. Men de er flotte :super:

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

:mellow: Heeeeeeeeeeeey

Så har jeg fundet mine rammer i FØTEX , og ja , Lykke , de var osse lidt dyre 99 kr pr stk. for rammer på 30x30 :) , men hva gør man ikke for sin elskede :super: .

Kan I alle have en :easter1: .

Knuz PinkyL :bamsekram:

0