Sign in to follow this  
Followers 0
Guest malro

Hvor meget gav I for at få sat håret??

13 posts in this topic

Ja overskriften siger sig selv!

Jeg skal nemlig til frisøren fredag, og ville lige forhøre mig med prisen for at få sat håret, og så var det jo rart at have lidt man kunne sammenligne med.

0

Annonce ♥

Altså hvis det er en brude frisure du skal have så skal du nok regne med 600-1000 kr

0

jeg ved ikke hvor meget det bliver endnu, for jeg har ikke været til prøveopsætning og få planlagt frisuern, men alt efter hvordan den kommer til at se ud (hvor besværlig den bliver): Fra 750 kr. og opefter...

0

Jeg skal give 500 kr. i timen hos mn frisør. Så tager det kun 1 time bliver det 500... Tror nu også at det kommer til at tage længere tid...

0

Annonce ♥

Jeg skal give højst 800 kr. hos min frisør for hår og makeup. Prisen er inkl. prøve på begge dele.

0

Jeg skal gi 375 kr og lidt make up regner ikke med at det koster noget, skal selv ha det med jeg skal ha på....

Chamor

0

Jeg skal gi ca. 700-800 men skal ikke ha lavet prøvefrisure...

grunden til det er at hun ikke kunne love at mit hår ville side præcis på samme måde på dagen og så ville jeg måske blive irretabel fordi det ikke sider som til prøveopsætningen...

jeg har været inde og gi hende nogle billeder af hvad jeg forstiller mig og skal 14 dage før ha sat min extainsion på så der er lidt mere at gøre med. måske hun den dag laver lidt løst opsætning bare for at være helt sikker.

Mht make-up så kommer en gammel kollega hjem til mig og ligger det på min søster og jeg og det koster kr. 1000,-

incl. prøvemake-up

Min frisør sagde iøvrigt at jeg dagen før bryllupet skulle vaske mit hår i opvaskemiddel så det er affeddet, for så er det nemmere at sætte....

Håber det ku hjælpe :cheerleader3:

0

Jeg skal give 199 pr. halve time

0

Annonce ♥

Jeg skal give kr 350.- pr halve time. Skal regne med at koerlerne skal sidde i ca 30 min, saa regner med ca Kr 800-1000 kr. Dette er excl proeve da min frisoer fraraadede dette da hun siger at man ikke altid kan vide hvordan haaret "opfoerer sig" paa selve dagen

:cheerleader3:

0

500 kr, incl en samtale om hvordan håret skulle sidde.

0

Jeg skal give 1600,- + koersel for at hun kommer hjem til mig - hun ordner baade haar og makeup, og er der i 2 timer :cheerleader3:

0

Hej :cheerleader3:

Jeg skal give 1400kr for at få mit opsat . Det er inkl Prøve make-up.

Det er ved Cha cha cha i Århus.

Stella

0

Annonce ♥

Jeg skal give højst 800 kr. hos min frisør for hår og makeup. Prisen er inkl. prøve på begge dele.

Hvem er din frisør??

Det lyder superbilligt ifht de priser jeg har fået oplyst i KBH :thumbsupsmileyanim:

Håber stadig på, at jeg kan overtale min frisør fra barndomsbyen Odense til at komme forbi KBH i den rigtige weekend - hun er nemlig max god og i mine øjne billig!!!! Men det lykkes nok ikke, og så må man jo finde alternative københavnske løsninger :loveboard:

0