Guest Perle!

Hår & make-up i København

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej hvis du ikke har fundet en løsning har jeg en mulighed til dig. Min veninde og jeg kører ud og giver et samlet tilbud på hår og makeup. Hun er frisør og jeg har arbejdet med at lægge makeupper de sidste otte år.. Men skriv tilbage hvis du endnu ikke har fundet på noget..

Med venlig hilsen

Janne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Janne, hvor bor I henne ?

Jeg bor på Amager og mangler også frisør/make up.

Hvordan kan man komme i kontakt med hende den anden ?

Mvh

Nina

Jeg bor på Amager og skal have sat hår og lagt make-up i en salon på Amagerbrogade, der hedder Je'anti.

Hun er sød, dygtig, grundig, personlig engageret og helt nede på jorden - og så kan hun få en til at føle sig som en prinsesse. :carrot:

Jeg ved faktisk ikke hvad det koster, men generelt er hendes priser meget rimelige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor også på amager og skal have sat hår og lagt makeup af Ann Lykke :cheerleader3: Dejligt at læse en anbefaling!!! Det er altid svært når man bare sidder og vælger en ud fra nettet. Men hun har klippet mig en enkelt gang og er rigtig sød og virker dygtig. Glæder mig til min prøveopsætning. Synes at det er rart at hun sætter så god tid af til det også på selv dagen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg bor også på amager og skal have sat hår og lagt makeup af Ann Lykke :cheerleader3: Dejligt at læse en anbefaling!!! Det er altid svært når man bare sidder og vælger en ud fra nettet. Men hun har klippet mig en enkelt gang og er rigtig sød og virker dygtig. Glæder mig til min prøveopsætning. Synes at det er rart at hun sætter så god tid af til det også på selv dagen :shopping:

Jeg skal nok fortælle dig alt om hende, når hun har haft fingrene i mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg bor også på amager og skal have sat hår og lagt makeup af Ann Lykke :cheerleader3: Dejligt at læse en anbefaling!!! Det er altid svært når man bare sidder og vælger en ud fra nettet. Men hun har klippet mig en enkelt gang og er rigtig sød og virker dygtig. Glæder mig til min prøveopsætning. Synes at det er rart at hun sætter så god tid af til det også på selv dagen :cheerleader3:

Jeg skal nok fortælle dig alt om hende, når hun har haft fingrene i mig :ilovebryllupsklar:

Super :cheerleader3: det glæder jeg mig til... nu er der jo ikke lang tid til at det er din tur :) Hvornår skal du have prøveopsætning og makeup?

Redigeret af rapunzel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej FynboBredahl :griner:- Nu er du en gift kvinde.... :bearhug: Hvordan gik det med dit hår og makeup? Er spændt på at høre om Ann Lykke... :unsure:

som et tegn fra gud...

hehe sad og tænkte på hvor jeg havde fundt de makke up atister. og kunne ikke finde tråden og nu var den der lige...

:bearhug::loveboard:

1000 tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej FynboBredahl :unsure: Nu er du en gift kvinde.... :loveboard: Hvordan gik det med dit hår og makeup? Er spændt på at høre om Ann Lykke... :boohoo:

som et tegn fra gud...

hehe sad og tænkte på hvor jeg havde fundt de makke up atister. og kunne ikke finde tråden og nu var den der lige...

:griner:-:bearhug:

1000 tak

Det var da dejligt at jeg kunne hjælpe :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej FynboBredahl :loveboard: Nu er du en gift kvinde.... :bearhug: Hvordan gik det med dit hår og makeup? Er spændt på at høre om Ann Lykke... :bearhug:

Jamen altså, hun var helt perfekt!!! Du kan læse mere i min beretning, som jeg begynder med på fredag, tror jeg :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej FynboBredahl :loveboard: Nu er du en gift kvinde.... :bearhug: Hvordan gik det med dit hår og makeup? Er spændt på at høre om Ann Lykke... :bearhug:

Jamen altså, hun var helt perfekt!!! Du kan læse mere i min beretning, som jeg begynder med på fredag, tror jeg :griner:-

Ok det vil jeg glæde mig til så :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej FynboBredahl :cheerleader3: Nu er du en gift kvinde.... :cheerleader3: Hvordan gik det med dit hår og makeup? Er spændt på at høre om Ann Lykke... :loveflag:

Jamen altså, hun var helt perfekt!!! Du kan læse mere i min beretning, som jeg begynder med på fredag, tror jeg :bearhug:

Ok det vil jeg glæde mig til så :blush:

Nu kan du læse om Ann :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer