Guest louwes

Bryllupsrejse....

12 indlæg i dette emne

Vi har i lang tid gået og overvejet om vi ikke skulle tage på bryllupsrejse i ugen efter brylluppet. Og nu var vi så blevet enige om at selvfølgelig skulle vi da det men men men jeg skulle lige have styr på et par "små"ting. Jeg er gravid og vil til den tid være fulde 24 uger henne -men det regnede jeg da ikke som noget problem.

Men se, her blev jeg overrasket for overlægen på amb. for gravide gav mig et "no go".

Jeg fødte ca. 4 uger før tid ved min første graviditet men havde allerede "modne forhold" i uge 30, så derfor tør han ikke lade mig rejse.

Så øv -blev ret skuffet men vil jo ikke risikerer noget, så måske turen går til Lalandia i stedet for :thumbsupsmileyanim: Knap så romantisk som Tunesien.

Hvad skal i andre ???

Hilsener

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville egentlig havet været taget til Maldiverne i det Indiske Ocean allerede 14 dage efter vores vielse, men nu viser det sig sørma at vi ikke kun skal giftes D.23 maj vi skal også holde barnedåb, da vi har været så heldige at blive gravide. (Vi troede ellers ikke at det kunne lade sig gøre uden hjælp)

Men skal som det ser ud nu, fødse til januar,hvis alt går vel :thumbsupsmileyanim: ( Det ville være den bedste gave vi kunne få )

Så bryllupsrejsen må jo nok vente lidt?? Tror ikke at det ville være godt at tage så lille en baby med???

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::loveflag::loveflag::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi ville egentlig havet været taget til Maldiverne i det Indiske Ocean allerede 14 dage efter vores vielse, men nu viser det sig sørma at vi ikke kun skal giftes D.23 maj vi skal også holde barnedåb, da vi har været så heldige at blive gravide. (Vi troede ellers ikke at det kunne lade sig gøre uden hjælp)

Men skal som det ser ud nu, fødse til januar,hvis alt går vel :cheerleader3: ( Det ville være den bedste gave vi kunne få )

Så bryllupsrejsen må jo nok vente lidt?? Tror ikke at det ville være godt at tage så lille en baby med???

:loveboard::loveboard::loveboard::loveboard::loveboard::loveboard::loveboard::loveboard:

TILLYKKE

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestemt at den lange rejse venter vi med, da vi tror vi er fyldt af indtryk lige efter brylluppet. Men i stedet tager vi en uge i det sommerhus hvor vi også skal tilbringe bryllupsnatten. Så det bliver helt perfekt, et sommerhus der ligger lige ud til vandet og SÅ skønt. Og så kan vores lille dreng på 1½ også være med. han bliver nok syltet lidt op til brylluppet, når vi har nerver på og skal have det sidste på plads.

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveboard: tillykke med graviditeten :D det er da bare spændende! Vi skal også "bare" på sommerhusferie i her i Danmark i ugen efter brylluppet. Vi har ikke råd - og kan sikkert heller ikke rumme - en udlandstur lige efter brylluppet. så vi tager rejsen til næste forår i stedet :loveboard:

hvis du vil have mere inspiration til bryllupsrejsen er der også en lang tråd med det længere tilbage... ved ikke hvordan man linker til en anden tråd så måske der er nogen som kan være behjælpelig? :cheerleader3:

knus Matilde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fortryder at vi ikke havde ferie i ugen efter brylluppet, men ville ikke være taget afsted på bryllupsrejse alligevel. Vi havde brug for at have været hjemme og nyde hinanden, gaverne og få huset tilbage til normaltilstand (vi holdt reception for 100 mennesker hjemme). Weekenden efter tog vi på forlænget weekend til Søndervig ved vesterhavet. Det var bare fantastisk. Det er et rigtig familiested med vandland osv hvis man har brug for det, eller man kan, som os, nyde tosomheden i fred og ro.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores umiddelbare planer er at tage en tur til Jylland, bl.a. for at lægge min brudebuket på min farfars grav, og så tage en overnatning på hotel eller lign. i den forbindelse. Og så har vi snakket om, at vi i vores sommerferie tager på lettere forsinket bryllupsrejse til Gardasøen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De eneste betingelser min søde kommende mand har til vores bryllup er

1. Det skal være i kirken, med hele svineriet

2. Vi skal ikke overnatte hjemme på bryllupsnatten

3. Vi skal på bryllupsrejse dagen efter!

Betingelser helt efter min smag!! :cheerleader3::loveboard:

Så vi rejser til Tyrkiet i en uge, dagen efter vores bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har i lang tid gået og overvejet om vi ikke skulle tage på bryllupsrejse i ugen efter brylluppet. Og nu var vi så blevet enige om at selvfølgelig skulle vi da det men men men jeg skulle lige have styr på et par "små"ting. Jeg er gravid og vil til den tid være fulde 24 uger henne -men det regnede jeg da ikke som noget problem.

Men se, her blev jeg overrasket for overlægen på amb. for gravide gav mig et "no go".

Jeg fødte ca. 4 uger før tid ved min første graviditet men havde allerede "modne forhold" i uge 30, så derfor tør han ikke lade mig rejse.

Så øv -blev ret skuffet men vil jo ikke risikerer noget, så måske turen går til Lalandia i stedet for :cheerleader3: Knap så romantisk som Tunesien.

Hvad skal i andre ???

Hilsener

Louise

Hejsa.

Ja sådan kan det gå :-) Men så skal i jo bare have den tilgode. Vi skal også "kun" på camping i Sæby. Vi har en søn på 2½ år og vi har lige været i Tyrkiet, så der er ikke flere penge tilbage - og samtidig er camping perfekt for vores søn. Selvom vi prøver, så er det nok svært, ikke at stresse lidt op til brylluppet og det kommer han nok også til at kunne mærke, så jeg glæder mig til det er overstået og vi kan slappe af alle 3 på en dejlige, afslappende campingferie! Charter med små børn er bare ikke altid nemt, altså det gik fint, men turen, varmen osv. er ikke så optimalt for min søn!

//Mathilde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer