Purebeauty

Lokale - hvordan har i fundet jeres?

13 indlæg i dette emne

:loveboard:

Jeg sidder og tænker at jeg gerne vil se lidt på lokaler i området, da jeg tror vi skal droppe ideen om Vallø Slotskro, tror det bliver for dyrt i vores budget..

Men hvordan fandt jer der selv arrangerede, frem til lokalet? For jeg aner hat om hvad der findes af lokaler i nærheden...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke kigget nærmere på det men prøv at kigge her:

Dronningensgade

Benløse Kro

Heeches selskablokale

Samlet oversigt

Ellers prøv at søge forsamlingshuse eller medborgerhuse, nogen gange må man godt låne det til fester eller lignende. Hvis I har nogen der bor i et større lejlighedskompleks, så kan der meget vel være et selskabslokale I kan låne for billige penge :cheerleader3:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveboard:

Jeg sidder og tænker at jeg gerne vil se lidt på lokaler i området, da jeg tror vi skal droppe ideen om Vallø Slotskro, tror det bliver for dyrt i vores budget..

Men hvordan fandt jer der selv arrangerede, frem til lokalet? For jeg aner hat om hvad der findes af lokaler i nærheden...

:cheerleader3:

Er ikke så kendt i dit område, men den måde vi gjorde på (vidste at vi gerne ville holde det i et forsamlingshus) var at slå op i telefon bogen og finde de forsamlingshuse der lå tættest på os eller steder vi syntes godt om, derefter kørte vi en aftentur og kiggede ind af vinduer, de 2-3 stykker vi synetes bedst om ringede vi til og fik lov til at komme og kigge og ud fra det valgte vi vores sted.

Håber du finder et sted der er både smukt og passer ind i budgettet

Mange hilsner

Laila

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi afgjorde først om vi ville have forsamlingshus hvor vi selv "stod for det hele" altså fik mad udefra og selv pyntede op og alt det, eller om vi ville have kro/hotel eller andet hvor man køber sig til det hele. Vi valgte det sidste fordi vi for det første ikke er særlig vant til at arrangere fester slet ikke så store og fine :cheerleader3:, for det andet fordi vi regnede os frem til at der ikke var helt vildt meget at spare alligevel og sidst men ikke mindst fordi vi har så mange 1000 andre ting om hovedet her i planlægningsfasen... derefter hørte vi omkring ved familie og venner hvad de havde af gode forslag, og fik tilsendt brochurer fra de steder vi var interesserede i.

så prøvede vi at sammensætte en menu som vi næsten kunne finde i alle brochurerne og sammenlignede priser... Det billigste sted tog vi ud og kiggede... det var bare kanon hyggeligt og så tog vi det :loveboard: det var mere end 50 kr billigere pr. kuvert end de andre, og så står de for det hele... oppyntning, servering, mad, drikkevarer, rengøring :loveboard: det passer os rigtig godt....!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede med at afgøre, hvordan vi ville holde vores fest (også lidt påvirket af økonomien), og så ringede vi til vores lokale forsamlingshus. Da det ikke lige var det, vi søgte, begyndte jeg at surfe internettet tyndt ang. forsamlingshuse i området, og det endte ud med, at jeg fandt hjemmesiden for Lynge Forsamlingshus (ved Sorø). Vi ringede så og arrangerede, at vi kunne se lokalerne en eftermiddag og samtidig få svar på nogle af vores millioner forskellige spørgsmål. Dette møde endte med, at vi reserverede forsamlingshuset, da det bare tiltalte os rigtig meget! (Flotte lyse, nyrenoverede festlokaler og en enormt venlig udlejer, som svarede tålmodigt på alle vores spørgsmål). At vi bagefter har hørt rigtig meget godt om stedet, det er så kun et plus! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er du gaaaaal, ser lige du har nærmest 4000 besvarelser.... wooooow!

Ej, det havde jeg slet ikke opdaget :loveboard:

Jamen, jeg giver dig skylden Brit, for dem alle sammen :loveboard:

:smoking: Dem tager jeg på mig så :loveboard:

Vi startede med at afgøre, hvordan vi ville holde vores fest (også lidt påvirket af økonomien), og så ringede vi til vores lokale forsamlingshus. Da det ikke lige var det, vi søgte, begyndte jeg at surfe internettet tyndt ang. forsamlingshuse i området, og det endte ud med, at jeg fandt hjemmesiden for Lynge Forsamlingshus (ved Sorø). Vi ringede så og arrangerede, at vi kunne se lokalerne en eftermiddag og samtidig få svar på nogle af vores millioner forskellige spørgsmål. Dette møde endte med, at vi reserverede forsamlingshuset, da det bare tiltalte os rigtig meget! (Flotte lyse, nyrenoverede festlokaler og en enormt venlig udlejer, som svarede tålmodigt på alle vores spørgsmål). At vi bagefter har hørt rigtig meget godt om stedet, det er så kun et plus! :cheerleader3:

Av ja, har forresten også hørt meget godt om Lynge forsamlingshus! Hvis ikke det er for langt at køre fra Borup, kunne det være man skulle overveje det :loveboard: Tak for påmindelsen!

:loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når vi taler om Ringsted, Sorø og Borup er der jo masser af gode forsamlingshuse og selskabslokaler. Der findes jo næsten ikke en lille landsby uden at der også er et forsamlingshus. Der ligger jo Kirke Flinterup Forsamlingshus i Sorø, der er rigtig flot, eller Det gamle Snedkerværksted i Sorø, hvor man som jeg husker det kun lejer lokalerne eller selv sørger for maden.

Men ellers var det måske værd at kigge på Sørup Herregaard i Ringsted. Jeg fik lidt af et chock da jeg så deres priser i forhold til hvad det var man kom ud til. Det samme med Kongskilde Friluftsgård også ved Sorø.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Når vi taler om Ringsted, Sorø og Borup er der jo masser af gode forsamlingshuse og selskabslokaler. Der findes jo næsten ikke en lille landsby uden at der også er et forsamlingshus. Der ligger jo Kirke Flinterup Forsamlingshus i Sorø, der er rigtig flot, eller Det gamle Snedkerværksted i Sorø, hvor man som jeg husker det kun lejer lokalerne eller selv sørger for maden.

Men ellers var det måske værd at kigge på Sørup Herregaard i Ringsted. Jeg fik lidt af et chock da jeg så deres priser i forhold til hvad det var man kom ud til. Det samme med Kongskilde Friluftsgård også ved Sorø.

Tusind tak! :cheerleader3:

Er det da sådan rimelig billigt ude på Sørup Herregaard? Man skal jo også overveje om det overhovedet kan betale sig selv at sørge for det hele (især når det er så kortsigtet planlægning).

Vi må ud og køre aftentur og se alle de små forsamlingshuse ellers ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt er jo relativt men jeg kan huske at jeg første gang jeg var dernede kom til at kigge på et prisskilt og set i forhold til standarden på stedet som er meget høj, ja der syntes jeg det var billigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer