marieheering

"Møg" Bryllup

31 indlæg i dette emne

Uhh... Kan ikke komme af med den dumme følelse af, at have ødelagt min venindes bryllup...

Jeg starter lige fra begyndelsen, så er det måske lidt nemmere at forstå.

Min gode veninde gennem mange år, og hendes kæreste, havde inviteret til forårsfest her i lørdags. Invitationen lugtede dog mere af bryllup end bare end fest, så jeg gik hende lidt på klingen...

Jo... Det var bryllup vi skulle til! :loveboard:

Men alt skulle holdes hemmeligt. Mandens familien måtte ABSOLUT INTET få at vide! For de skulle ikke med??!!

At alt skulle holdes "hemmeligt" var i bund og grund fordi at han var rædselsslagen for at få en polterabend. Han er fuldstændig fikseret på de mange skrækhistorier om folk, der er døde, eller vågnet op i Rusland efter en lang brandert!! Fair nok! Manden er bange og vil ikke holde polterabend! Selvølgelig blev der så ikke lavet polterabend for nogen af dem!!

Lørdag formiddag får vi så en sms fra dem begge, at vi skal til bryllup og at vi er velkomne på rådhuset kl. 15.30. FEDT!!

Vi synes dog at der skal være lidt overraskelse for dem, så vi ringer til en af hendes kolleger for at få dem til at stå espalier. De havde dog hørt (fra hende selv) at det skulle være bryllup, så alt var arrangeret fra deres side :cheerleader3:

Fedt nok! Så ringede vi til hans kollegaer og fik dem til at komme også! Efter aftale tog vi en øl med til dem, de stod espalier og kørte så hjem igen. Ingen skade sket!!

MEN!! Gommen flippede totalt ud, da han så sine kollegaer (inden vielsen) og han var lige ved at sige NEJ!! Han sagde dog ja, men ville så smutte ud af bagdøren! Der belv min veninde sur og sætte hælen i! Hendes kollegaer stod der altså også. Og de stod der jo, for at glæde dem! Og desuden vidste han jo godt at DE ville komme. Så han måtte med ud af fordøren. Men nøj hvor var han sur! Han troede at de ville kidnappe ham og holde en forsinket polterabend!! Fjols!!

Nå, men vi tog hjem til brudeparret og festen i haven. Vi var kun 14, men sjældent har jeg da oplevet 14 mand være så stille!! Vi sad egentlig bare og kiggede på hinanden... På et tidspunkt kom der lidt gang i snakken og brudens storebror fortalte gommen, at man altså ikke behøver at gifte sig for at arve hinanden, det kan gøres pr. testamente. SÅ blev han sur igen!! (Gommen altså) Hva h... hun bildte sig ind at lokke ham til bryllup, når det slet ikke var nødvendigt!! KORS!! Nøj, hvor vi krummede tæer :loveboard:

Lidt senere var der så en anden veninde som kom med en sang. SÅ blev han sur igen!! Hvorfor havde hun lavet sådan noget pjat?? Hvordan vidste hun overhovedet at hun fik brug for en sang??

Han var så sur hele aftenen at han bare sad og hældte øl indenbords. Kl. 22 var han blevet så sur og så fuld, at han rejste sig og gik! Brudens lillebror var ude og lede efter ham, og kom tilbage med ham ca. 20 minutter senere.

En time senere var den gal igen! Da stod brudeparret ude i indkørslen og råbte og skreg efter hinanden!! :loveboard: Det endte med at han gik igen!! Og hun smed ringen efter ham!!

Da han kom tilbage en halv time senere, låste han sig inde i deres campingvogn og nægtede at komme ud igen!!

Imens sad vi andre inde i stuen og prøvede på at trøste en stortudende brud!! :loveboard:

Det er bare det værste bryllup, jeg nogensinde har været til og jeg håber ALDRIG at komme til at opleve noget lignende!! Det var som at være med i en dårlig film. Hvad h... bilder han sig ind?? Okay, han blev mopset over at hans kollegaer nu vidste besked om hans "hemmelige" bryllup, og?? Glem det! Der var 1 sang! Og so what?? Altså, jeg kan s.. med min gode vilje ikke se problemet i at nogen har gjort noget ekstra for at glæde een!!

Men det værste er næsten, at nu her bagefter, har min veninde sagt at hun/de måske ikke kommer til vores bryllup!! For hun vil ikke kunne klare at se så megen kærlighed og glæde, men vil sidde og tænke med rædsel på sit eget bryllup.. :loveboard:

Uhh... Det er så træls!!

Nå, håber ikke i tager mig, mit lange indlæg ilde op. Trængte vist bare lige til at få luft og lukket al min fortvivlelse ud...

Knus

Rie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha sikke dog en historie, det lyder jo helt vildt.. Som du slv skriver, som en dårlig film..

Vil nu ikke mene at hverken dig, hans arbejdskolleager eller hende med sangen har ødelagt noget.

Det lyder lidt som om at han slet ikke ghavde lyst til at være der den dag, og at han lidt er blevet presset ud i ægteskab, selvom han egentlig ikke havde lyst..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, nej, nej!!!!!

Puha! SIKKEN fest! (Eller mangel på samme...)

Lad mig lige slå fast med det samme, at DU ABSOLUT IKKE OVERHOVEDET HAR HAFT NOGET MED ØDELÆGGELSEN AF DET BRYLLUP AT GØRE!!!!!

Så, det var vist stort nok, ik? ;)

Du har bare været RIGTIG sød og skaffe espalier!!! Det er kun en dejlig ting! Normalt altså.

Men det lyder jo absolut til, at der er noget galt i det forhold! Har man fortrydelsesret? For så tror jeg da nok, jeg ville benytte mig af det, hvis jeg var hende din veninde.

For mig lyder det til, at der er noget helt galt med den mand. Og jeg kan ikke dy mig for lige at skrive den her: Ved I hvorfor det hedder Kvinder? Nej, så prøv at fjerne K'et og se, hvad der så står....

Prøv derefter det samme med Mand og fjern M'et......

AND er han! Ganske enkelt!

Og jeg kan GODT forstå, at hun ikke kan overskue at komme til DIT bryllup, for I er garanteret GLADE for hinanden, og med sådan en rædselsfuld bryllupsdag, ja, så ville jeg godt nok også murre mig inde....

Eller nej, det ville jeg ikke, jeg ville blive skilt på stedet ;) og tage med til DIT bryllup og se, om jeg kunne finde en ny kæreste!!!!!

Sikken (m)and!!!

Håber, du får et fantastisk bryllup - med eller uden din veninde og hendes and... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder her med stor åben mund og tænker HVAD????? Du tager simpelthen gas på os???

Hvad er han da for en dum skid, at ødelægge sit bryllup på den måde. Det lyder på mig som om han rent faktisk overhovedet slet ikke ville giftes. Og hans adfærd er simpelthen barnlig og utilgivelig.

For jer gæster må det virkelig have været en pinlig affære at sidde der og glo på hinanden.

Det lyder vist som om at det ikke lige er det lykkelige par der blev gift der?!

Du skal bestemt ikke bebrejde dig selv noget som helst - det synes jeg ikke, men den "kære" gom må have ekstremt dårlig smag i munden over en sådan adfærd!

Er han psykisk syg??? Det er et spørgsmål der trængte sig på da jeg læste dit indlæg. Det kunne måske undskylde lidt hans adfærd. Hvis han ikke er det, men bare er en ganske almindelig idiot er der ingen undskyldning!

Puuuh jeg krøllede tæer bare af at forestille mig hvad det var for et bryllup! Stakkels din veninde!

kæmpeknus herfra!!

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi Hi... Nej, han er ikke psykisk syg, det er kun hans opførsel der er syg!!

Nej, det ville vist være synd at sige, at det er der store kærlighed, der fik dem til at sige JA i lørdags. Rent faktisk tror jeg at det var praktiske årsager... (arv osv.)

Men de er voksne mennesker, hun er 41 og han 45, så man skulle da tro at de vidste lidt om hvad det var de gjorde??!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op en opførsel. :loveboard:

Er helt sikker på at jeres invitation af kollegaer ikke var den eneste grund til at han flippede ud. Måske har det været endnu en dråbe i glasset, men hvor skulle i vide fra at han slet ikke ville giftes?

Min kæreste bryder sig ikke om at være i centrum og frabeder sig polter, hvilket hans venner selvfølgelig accepterer, men han er da ikke halvt så slem som din venindes mand, eller hvad han nu er... Håber virkelig at de får talt ud om dagen, for hans opførsel er da helt uacceptabel! :loveboard:

Håber at din veninde hurtigt kommer over den dårlige dag. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hi Hi... Nej, han er ikke psykisk syg, det er kun hans opførsel der er syg!!

Nej, det ville vist være synd at sige, at det er der store kærlighed, der fik dem til at sige JA i lørdags. Rent faktisk tror jeg at det var praktiske årsager... (arv osv.)

Men de er voksne mennesker, hun er 41 og han 45, så man skulle da tro at de vidste lidt om hvad det var de gjorde??!!

Hmm så er der jo ingen undskyldning - så er han jo bare dum og ubehøvlet :cheerleader3:

Overvejer din veninde at annullere brylluppet hvis det kan lade sig gøre? Eller er hun stadig glad for ham?

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg troede faktisk at dette indlæg var gas, for intet menneske kan da opføre sig sådan!!!!! :cheerleader3:

Helt ærligt, hvem har lyst til at være gift med sådan en idiot.

Men for det første så NEJ det er på ingen måder jeres skyld. Manden har tydeligvis en brist!

For det andet, så synes jeg det er langt ude at de nu ikke kommer til jeres bryllup! Helt ærligt, de må sgu se ud over

deres egen næsetip! :loveboard:

Men selvfølgelig, hvis der kommer en lignende opførsel ja så er det måske federe at de ikke er der.

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Jeg er målløs!

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi Hi... Nej, han er ikke psykisk syg, det er kun hans opførsel der er syg!!

Nej, det ville vist være synd at sige, at det er der store kærlighed, der fik dem til at sige JA i lørdags. Rent faktisk tror jeg at det var praktiske årsager... (arv osv.)

Men de er voksne mennesker, hun er 41 og han 45, så man skulle da tro at de vidste lidt om hvad det var de gjorde??!!

Hmm så er der jo ingen undskyldning - så er han jo bare dum og ubehøvlet :cheerleader3:

Overvejer din veninde at annullere brylluppet hvis det kan lade sig gøre? Eller er hun stadig glad for ham?

/Chalotte

Hmm... Jeg tror det ikke! Efter hvad hun sagde den anden dag, så er hun jo et eller andet sted stadig "glad for" ham. Han slår hende jo ikke...

Jeg troede faktisk at dette indlæg var gas, for intet menneske kan da opføre sig sådan!!!!! :loveboard:

Helt ærligt, hvem har lyst til at være gift med sådan en idiot.

Men for det første så NEJ det er på ingen måder jeres skyld. Manden har tydeligvis en brist!

For det andet, så synes jeg det er langt ude at de nu ikke kommer til jeres bryllup! Helt ærligt, de må sgu se ud over

deres egen næsetip! :loveboard:

Men selvfølgelig, hvis der kommer en lignende opførsel ja så er det måske federe at de ikke er der.

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Jeg er målløs!

Knus Nathasia

Vi har snakket meget om det, og hans opførsel.

Selvfølgelig skal de med til vores bryllup, men begynder han på bare den mindste lille smule ballade, bliver han sat i en taxi hjem!!

For han skal ikke have lov til at ødelægge vores bryllup også!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt normal kan han vist ikke være.

Jeg har i hvert fald ondt af din veninde, og jeg kan forestille mig, at det forhold har en begrænset holdbarhed.

Omkring din rolle - næ.. jeg synes nu ikke, at du har gjort noget forkert.

Jeg ved ikke, hvor tæt du er på din veninde, men måske er det til alles bedste, at de ikke dukker op til dit bryllup. Beskrivelsen af hendes mand kunne tyde på, at han måske har problemer med at styre sit temperament, når der kommer alkohol indenbords, og den type behøver man ikke, når man holder sit livs fest - det er altså bare min holdning.

Vær parat til at trøste din veninde - hun har vist hårdt brug for en god og forstående veninde.

Og hvad er det i øvrigt for noget bavl kun at gifte sig p.g.a. arv.... så dum (og pengefikseret) må man da ikke have lov at være.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stakkels stakkels din veninde. Tænk at få ødelagt dagen så fuldstændig af sin egen husbond, fordi han er hunderæd.

Håber de tager revanche og fejrer deres dag meget snart, så der kommer gode minder indenbord.

Du eller kollegaerne har absolut intet ødelagt. Intet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi Hi... Nej, han er ikke psykisk syg, det er kun hans opførsel der er syg!!

Nej, det ville vist være synd at sige, at det er der store kærlighed, der fik dem til at sige JA i lørdags. Rent faktisk tror jeg at det var praktiske årsager... (arv osv.)

Men de er voksne mennesker, hun er 41 og han 45, så man skulle da tro at de vidste lidt om hvad det var de gjorde??!!

Hmm så er der jo ingen undskyldning - så er han jo bare dum og ubehøvlet :cheerleader3:

Overvejer din veninde at annullere brylluppet hvis det kan lade sig gøre? Eller er hun stadig glad for ham?

/Chalotte

Hmm... Jeg tror det ikke! Efter hvad hun sagde den anden dag, så er hun jo et eller andet sted stadig "glad for" ham. Han slår hende jo ikke...

Jeg troede faktisk at dette indlæg var gas, for intet menneske kan da opføre sig sådan!!!!! :loveboard:

Helt ærligt, hvem har lyst til at være gift med sådan en idiot.

Men for det første så NEJ det er på ingen måder jeres skyld. Manden har tydeligvis en brist!

For det andet, så synes jeg det er langt ude at de nu ikke kommer til jeres bryllup! Helt ærligt, de må sgu se ud over

deres egen næsetip! :loveboard:

Men selvfølgelig, hvis der kommer en lignende opførsel ja så er det måske federe at de ikke er der.

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Jeg er målløs!

Knus Nathasia

Vi har snakket meget om det, og hans opførsel.

Selvfølgelig skal de med til vores bryllup, men begynder han på bare den mindste lille smule ballade, bliver han sat i en taxi hjem!!

For han skal ikke have lov til at ødelægge vores bryllup også!!

Jeg tænker lidt... Han slår hende ikke???? Nej men mon ikke hun kunne finde en der ikke slog og samtidig var et sødt og dejligt menneske. Mon ikke hendes selvværd trænger til at blive stivet lidt af? For mig lyder det ihvertfald ikke som en klog beslutning der er truffet på et rigtigt grundlag. Hvis kvalifikationerne hun stiller til en mand er at han ikke slår er hun altså ikke kræsen! Nå men det skal jeg jo under ingen omstændigheder blande mig i, men igen hvis der bliver optræk til noget til jeres bryllup så ja, sæt ham på en taxi. Der skal han da ihvertfald ikke ødelægge noget!

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Jeg er totalt i chok!!!??? Troede faktisk også at det var løgn, men nogen gange overstiger virkeligheden alt det vi ser på film.

Hold da op - og hvor må i som gæster ha følt jer helt lost! Jeg krummer tær'! :wacko:

Det lyder da bestemt ikke som et sundt forhold. Lige gyldig hvor gammel man er skal man opføre og behandle hinanden pænt.

Og ja, Bowmo, jeg tænker også:"Men han slår hende jo ikke.."? Den holder ikke. Der findes meget værre ting end fysisk vold.

Og mindt i al alvoren - så kan jeg slet ikke stå for lii's indlæg :loveboard: Skønt formuleret. Dejlig evne til at kunne se komikken i det hele - selvom sitiationen er frygtelig!

Men tilbage til dig:

1) Nej, ingen dårlig samvittighed - det er kun brudeparrets (gommens) skyld at det gik som det gik.

2) Det må være helt op til dem (hende) at komme til dit bryllup eller ej. Personligt synes jeg det ville være meget egoistisk ikke at komme, men tror at det er dig der har overskudet her - så tilgiv hende, hvis det er for meget.

Og ja - manden hjem med taxi!!! Helst lige så snart han kommer ;)

Mange knus til dig

:cheerleader3:

Camilla

Redigeret af Camilla Brylle
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hi Hi... Nej, han er ikke psykisk syg, det er kun hans opførsel der er syg!!

Nej, det ville vist være synd at sige, at det er der store kærlighed, der fik dem til at sige JA i lørdags. Rent faktisk tror jeg at det var praktiske årsager... (arv osv.)

Men de er voksne mennesker, hun er 41 og han 45, så man skulle da tro at de vidste lidt om hvad det var de gjorde??!!

Hmm så er der jo ingen undskyldning - så er han jo bare dum og ubehøvlet :cheerleader3:

Overvejer din veninde at annullere brylluppet hvis det kan lade sig gøre? Eller er hun stadig glad for ham?

/Chalotte

Hmm... Jeg tror det ikke! Efter hvad hun sagde den anden dag, så er hun jo et eller andet sted stadig "glad for" ham. Han slår hende jo ikke...

Jeg troede faktisk at dette indlæg var gas, for intet menneske kan da opføre sig sådan!!!!! :loveboard:

Helt ærligt, hvem har lyst til at være gift med sådan en idiot.

Men for det første så NEJ det er på ingen måder jeres skyld. Manden har tydeligvis en brist!

For det andet, så synes jeg det er langt ude at de nu ikke kommer til jeres bryllup! Helt ærligt, de må sgu se ud over

deres egen næsetip! :loveboard:

Men selvfølgelig, hvis der kommer en lignende opførsel ja så er det måske federe at de ikke er der.

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Jeg er målløs!

Knus Nathasia

Vi har snakket meget om det, og hans opførsel.

Selvfølgelig skal de med til vores bryllup, men begynder han på bare den mindste lille smule ballade, bliver han sat i en taxi hjem!!

For han skal ikke have lov til at ødelægge vores bryllup også!!

Jeg tænker lidt... Han slår hende ikke???? Nej men mon ikke hun kunne finde en der ikke slog og samtidig var et sødt og dejligt menneske. Mon ikke hendes selvværd trænger til at blive stivet lidt af? For mig lyder det ihvertfald ikke som en klog beslutning der er truffet på et rigtigt grundlag. Hvis kvalifikationerne hun stiller til en mand er at han ikke slår er hun altså ikke kræsen! Nå men det skal jeg jo under ingen omstændigheder blande mig i, men igen hvis der bliver optræk til noget til jeres bryllup så ja, sæt ham på en taxi. Der skal han da ihvertfald ikke ødelægge noget!

/Chalotte

Nej! Jeg blev også lidt chokeret da hun sagde det! Som om det er grund nok til at blive samen og gifte sig!! At han ikke slår hende, burde da være en selvfølge, hvis man elsker hinanden! :loveboard:

Jeg ved da godt, at hun har haft nogle turbulente forhold før i tiden. Det det berettiger da ikke, at hun skal finde sig i alt muligt andet l...! Som jeg vist kom til at sige til hende; man skal ikke bare have det "okay" eller "godt nok" med sig selv og sit forhold. Man skal da have det "GODT", "Super", "Dejligt". Ellers er det for mig at se, bare ike "godt nok.."

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEJ !!!! - Vel var det ej din/jeres skyld.......

Jeg kan kun give alle de andre ret.

I kan umuligt få skylden for, at han opfører sig som han har gjort !!!

Det er jo ligegyldigt hvad der skete på dagen, så blev han sur.

Op med humøret !!! - og vær glad for at være glad :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Nej, jeg synes bestemt heller ikke det er din skyld, for uanset hvad du havde gjort eller ikke gjort, havde det givetvis endt på samme måde...

Men med fare for at blive lynchet herinde, mener jeg ikke det har hjulpet, at du fik halet hans kolleger ind i billedet.

Jeg synes det var en betænksom, naturlig ting at gøre, men manden her er helt sikkert hverken naturlig eller almindelig. Jeg synes allerede inden dagen der var advarselssignaler, men der skal man måske kende ham lidt bedre, for at opfange dem.. Han er tydeligvis et af de mennesker, som giver pokker i alle andre i sammenligning med sine egne behov. Det rører ham en disse, at han ødelægger dagen for den kvinde han skulle forestille at elske.

Det havde måske været bedre, hvis I ikke havde handlet som I gjorde, for det var tydeligvis ikke hvad han ønskede på sin bryllupsdag. -Og han havde heller ikke bedt om det. Ingen tvivl om at manden er ravende skør i bøtten, og at hans reaktion var både ude af propertioner og komplet forkert på den. Men de havde jo faktisk også lagt op til surprise-bryllup, og ingen gæster kan vide hvilke ting de (han) gerne ville undgå.

Mit budskab er, at hvis jeg havde fået den besked, at det var et hemmeligt bryllup, så ville jeg ikke begynde at arrangere noget som helst, for jeg ved ikke hvad brudeparret ønsker eller ikke ønsker. Der er jo en grund til at man hemmeligholder sådan noget..

Jeg kunne godt have undt dig, at du ikke havde din skyldfølelse med dig lige nu, men jeg kan godt forstå du har den.

-men manden er altså ikke normal!!!!!!!!!!!!!!!

Held og lykke med jeres eget bryllup, håber det kommer til at gå godt med dig og veninden..

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOLD DA HELT KÆFT!!!!!! Manden er jo en skingrende sindssyg, paranoid psykopat - og konen må da helt ærligt også være rablende, at gifte sig med HAM!!!!!!!!!?????????????

Jeg er målløs! Troede seriøst, du tog pis på os - jeg sad bare og ventede på at komme ned i bunden af indlægget for at læse noget i retning af "aprilsnar" eller sådan noget...

Stakkels, stakkels, stakkels brud!!

Og nej - du har i hvert tilfælde ikke gjotrt noget forkert!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes måske så nok at der overreageres lidt. Èt er mandens opførelse i forbindelse med "bryllupsfesten" og klart at manden har temperament men der er jo ikke nogen som siger at de to ikke har det godt med hinanden, og derfor er der vel umiddelbart ikke grund til at stille spørgsmålstegn ved hvad hun vil med ham, og hvorfor hun gifter sig med ham. Han har formentlig nogle andre kvaliteter.

Man kan ikke tale om at du har ødelagt deres bryllupsfest o.l. men et eller andet sted var det måske en fejl at sige det til arbejdskollegerne når det nu skulle være et hemmeligt bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg syntes måske så nok at der overreageres lidt. Èt er mandens opførelse i forbindelse med "bryllupsfesten" og klart at manden har temperament men der er jo ikke nogen som siger at de to ikke har det godt med hinanden, og derfor er der vel umiddelbart ikke grund til at stille spørgsmålstegn ved hvad hun vil med ham, og hvorfor hun gifter sig med ham. Han har formentlig nogle andre kvaliteter.

Man kan ikke tale om at du har ødelagt deres bryllupsfest o.l. men et eller andet sted var det måske en fejl at sige det til arbejdskollegerne når det nu skulle være et hemmeligt bryllup.

brudens storebror fortalte gommen, at man altså ikke behøver at gifte sig for at arve hinanden, det kan gøres pr. testamente. SÅ blev han sur igen!! (Gommen altså) Hva h... hun bildte sig ind at lokke ham til bryllup, når det slet ikke var nødvendigt!!

Hvis gommen seriøst til sit eget bryllup udbryder ovennævnte, ja så synes jeg godt nok han er rablende og ikke værd at gifte sig med!!!!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer