Betina-86

Lille barm og stropløs?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu har jeg godt nok en stor barm, men sidder bh'en stramt under brysterne, så falder den ikke ned. Falder den ned, så er den for stor i omkredsen. Det er omkredsen, der skal bære brysterne - og ikke stropperne!

Uhhhhhhh, jeg synes, der findes SÅ mange flotte - og total romantiske - bh'er til den lille barm :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har heller ikke en stor barm, men har flere gange båret stropløse kjoler. passer kjolen falder den ingen steder.

Når du er ude og prøve kjoler så fortæl dem om dine bekymringer, så skal de nok vejlede dig. Prøv også t hoppe rundt i kjolen og andre fjollede ting, så du kan mærke hvordan kjolen sidder.

Det vigtigste er at du føler dig behageligt tilpas i den!

:loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa

Jeg er også en helt almindelig lidt lille barmstørrelse, men da jeg var ude at prøve brudekjole fik jeg af vide at kjolen er syet så den sidder fast. stropper er kun til pynt, den må ikke hænge i stropperne. Derfor er det også for de fleste kjolers vedkommende ligemeget om der er tynde stropper, brede stropper, halterneck eller slet ingen stropper. De er som sagt kun til pynt. Jeg forstod det heller ikke før jeg prøvede en brudekjole for første gang! det er virkelig en fed fornemmelse at stå i en kjole der bare SIDDER! det er helt specielt hvis man aldrig har prøvet det før.. Du skal derfor ikke være bange for at den falder ned :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer