Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Heirat

Bryllupskage eller chokoladefontæne ???

10 posts in this topic

Vil gerne høre jeres meninger og måske erfaringer med bryllupskage eller chokolade fontæne....

Vi ved nemlig ikke helt hvad vi syntes er bedst... da vi ikke er de store kage spiser...

Og lige et spørsmål til....

Hvor kan man købe bryllupskager når århus... gerne en hjemmeside ????

Og hvor man kan købe en chokolade forntæne... Ved jeg har hørt fra en herinde fra, noget med somtingblue eller lign.....

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Chokoladefontaine er sjovt og mange kan lide det, især børnene - men det egner sig dårligt til bryllup, efter min mening. Kombinationen af store mængder flydende chokolade og en stor hvid kjole er ikke specielt god.

Jeg ville vælge en flot bryllupskage til brylluppet og så gemme chokoladefontainen til sommerfesten eller lignende...

Med venlig hilsen

Louise

0

Hvis jeg SKAL vælge IMELLEM kage og fontæne - ville det helt klart blive bryllupskagen....

Vi skal have begge dele !! - Chokoldefontæne til receptionen, og bryllupskage til kaffen efter middagen.

Hvis i ikke rigtigt er til kage, så kunne man måske i stedet servere kransekage .. - det ved jeg, at der er mange der gør.

Hvis i skal købe en chokoladefontæne, så prøv evt. at kigge forbi el-giganten ell. lign... - jeg er sikker på, at man kan købe fontæner billigere end på SomethingBlue...

0

Desserten.dk som en anden også foreslår, laver enormt lækre kager, med utraditionelt udseende.

De er mere dessertagtige end en traditionel bryllupskage, der nemt kan blive tung til dessert.

De (desserten) arrangerer gratis prøvesmagninger den første onsdag i hver måned, og det bør ethvert vordende brudepar unde sig selv!!! :thumbsupsmileyanim:

Vi valgte dem ikke, fordi vi netop var mere til den traditionelle kage.

post-31425-1212520972.jpg

0

Annonce ♥