kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tusind tusind tak for en SKØN beretning... Nu kan jeg slet ikke huske hvad jeg skal kommentere på... Billedet til bagsiden af takkekortene er vildt flot!! (ja det er de allesammen)

Dejlige taler - fedt at det var lidt mindre rørstrømsk og helt vildt sjovt!!

Tillykke tillykke... og glæder mig til endnu flere billeder!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ÅÅÅÅÅÅHH MIE

nu kan jeg endelig kommentere og ønske 10000000000000 gange tillykke med jeres dejlige bryllup..

du har for første gang fået mig til at tude til sådan en beretning her (mit bryllup er åbenbart ikke tæt nok på)

det er simpelthen så smukt, og jeres billeder er sååååååå dejlige!!!

du er simpelthen så smuuk og jeg glæder mig til at se billederne fra loller når du gør dig klar, de er så magiske..

og så vil jeg lige sige stor respekt for forloveren, som efter hvad jeg kunne læse gjorde et stort og flot stykke arbejde på så kort tid... det viser sig da bare hvor forunderlige tingene kan være og hvordan tingene som regel løser sig til det bedste... det lyser bare ud af ham hvor glad han er for jer begge...!!

Så var det søde farmors tale

post-29043-1213129135.jpg

En rigtig sød og igen sjov tale: her et udkast:

....Mit og farfars møde med dig var dagen efter din fødsel, hvor vi tog toget til jylland, hvor din mor havde født dig på århus sygehus. Vores første indtryk af dig var ikke overvældende, jeg kom spontant til at sige; nej hvor er hun dog grim, du lå der i mors arme en lille rød klump, men din mor irettesatte mig omgående og sagde, hun er da så dejlig og ja du har vokset dig kønnere med årerne, martin din nu ægtemand som sidder ved din side, ham kan du godt være bekendt, han er en høj flot fyr, som har pæren i orden og hænderne skruet rigtigt på. Jeg har også forståelsen af at han har en fast vilje, fordi vi var med til prøvemiddag her på kroen og martin fik serveret en pepsi cola og sagde straks - hvis jeg skal holde fest her, skal der bestemt være RIGTIG coca cola...

farmor sluttede af med rådet: LAD ALDRIG SOLEN GÅR NED OVER JERES VREDE! og så skulle gæsterne synge de første par linier af

solskin kan man altid finde

bare der er en man holder af

og her stod tårerne højt..

Farmor og farfar har været gift i snart 65 år - krondiamantbryllup, så hun må vide hvad hun taler om :thumbsupsmileyanim:

hvor er det her bare klasse, og så typisk for "gamle" bedsteforældre, de har den sejeste humor!

iiiiiiih der er bare så meget kærlighed, bliver helt rørstrømsk og nyforelsket igen af at få lov til at kigge på!!!

husk nu at sende link til bryllup i vegas!!!!!'

1000 tillykke

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tusind tak for en super god beretning fra en dag, som med garanti ser ud til at have været mindre end helt fantastisk

Den var vidunderlig :ilovebryllupsklar::cheerleader3:

Aarh Mie Tusind-tusind tak for den vidunderlige beretning - det var naesten som at vaere der selv!

Der er slet ingen tvivl om at I havde en fortryllende dag - alle billederne straaler af jeres kaerlighed til hinanden...

...og igen - du er da den mest eventyrlige brud jeg nogensinde har set

Hej søde

ååhr tusind tak :cheerleader3:

krammer

Skøn beretning søde Mie.. virkelig god. Sikke en fantastisk aften... har masser af sige men det kræver bedre tid så det kommer senere..

hvorfor jeg skal op der Arbejde.. Har Morgenvagten i dag..

hej smukke

taak :cheerleader3: vil glæde mig til dine kommentarer! God arbejdslyst - uf det er tiidligt!

krammer

Sikke en dejlig fest jeg lige har været med til.

Super flotte billeder og igen - hvor er I smukke. :

taak søde :cheerleader3: Ja det var en pragtfuld fest!! :cheerleader3:

Tusind tusind tak for en SKØN beretning... Nu kan jeg slet ikke huske hvad jeg skal kommentere på... Billedet til bagsiden af takkekortene er vildt flot!! (ja det er de allesammen)

Dejlige taler - fedt at det var lidt mindre rørstrømsk og helt vildt sjovt!!

Tillykke tillykke... og glæder mig til endnu flere billeder!!

taak smukke :heart: ja det var dejligt at det var sjove taler - ikke på et tidspunkt sad man og tænkte - bliv nu fææærdiiig.. så det var helt fantastisk!!

ÅÅÅÅÅÅHH MIE

nu kan jeg endelig kommentere og ønske 10000000000000 gange tillykke med jeres dejlige bryllup..

du har for første gang fået mig til at tude til sådan en beretning her (mit bryllup er åbenbart ikke tæt nok på)

det er simpelthen så smukt, og jeres billeder er sååååååå dejlige!!!

du er simpelthen så smuuk og jeg glæder mig til at se billederne fra loller når du gør dig klar, de er så magiske..

og så vil jeg lige sige stor respekt for forloveren, som efter hvad jeg kunne læse gjorde et stort og flot stykke arbejde på så kort tid... det viser sig da bare hvor forunderlige tingene kan være og hvordan tingene som regel løser sig til det bedste... det lyser bare ud af ham hvor glad han er for jer begge...!!

iih tusind tak søde! :cheerleader3: ja glæder mig også meget til at se lollers fantastiske billeder! Ja forloveren lavede den flotteste tale !! Jeg er dybt imponeret og meget glad!

Så var det søde farmors tale

En rigtig sød og igen sjov tale: her et udkast:

....Mit og farfars møde med dig var dagen efter din fødsel, hvor vi tog toget til jylland, hvor din mor havde født dig på århus sygehus. Vores første indtryk af dig var ikke overvældende, jeg kom spontant til at sige; nej hvor er hun dog grim, du lå der i mors arme en lille rød klump, men din mor irettesatte mig omgående og sagde, hun er da så dejlig og ja du har vokset dig kønnere med årerne, martin din nu ægtemand som sidder ved din side, ham kan du godt være bekendt, han er en høj flot fyr, som har pæren i orden og hænderne skruet rigtigt på. Jeg har også forståelsen af at han har en fast vilje, fordi vi var med til prøvemiddag her på kroen og martin fik serveret en pepsi cola og sagde straks - hvis jeg skal holde fest her, skal der bestemt være RIGTIG coca cola...

farmor sluttede af med rådet: LAD ALDRIG SOLEN GÅR NED OVER JERES VREDE! og så skulle gæsterne synge de første par linier af

solskin kan man altid finde

bare der er en man holder af

og her stod tårerne højt..

Farmor og farfar har været gift i snart 65 år - krondiamantbryllup, så hun må vide hvad hun taler om

hvor er det her bare klasse, og så typisk for "gamle" bedsteforældre, de har den sejeste humor!

iiiiiiih der er bare så meget kærlighed, bliver helt rørstrømsk og nyforelsket igen af at få lov til at kigge på!!!

husk nu at sende link til bryllup i vegas!!!!!'

1000 tillykke

Knus

Ja min farmor er sej! 85 skriver sms, er på nettet og er bare livsglad :thumbsupsmileyanim: hvor er du sød altså :cheerleader3: skal nok sende et link :heart:

krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk, vidunderligt, pragtfuldt, smukt, skønt, sjovt, bevægende, perfekt og ikke mindst overdådigt :thumbsupsmileyanim:

Nogle af de få ord der kommer til mig under hele din beretning.... føler virkelig jeg har været der og fejret dig.

Fantastiske billeder, smukke og bevægende tale og sjove indslag. En :cheerleader3: smuk og strålende brud med sin flotte flotte gom, jo Mie I to elsker virkelig hinanden. Billeder kan virkelig tale, jeres gør i hvert fald.

Det har bare været en fantastisk dag, jeres dag og hvor er det skønt at høre alt bare gik som det skulle :ilovebryllupsklar: og hold op hvor jeg bare glæder mig til det bliver min tur.

Glæder mig til flere skønne skønne billeder.

:cheerleader3:

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh, Mie, jeg har både glædet mig til at du kom til slutningen af din beretning, for så kunne jeg jo kommentere på det hele, men samtidig frygtet at du kom til enden, fordi så var det slut med de fantastiske billeder og den dejlige stemning, som strømmer ud fra billederne.. :cheerleader3:

Jeg har skrevet det i din tråd, men hvor var du bare en smuk brud! :thumbsupsmileyanim: Alt passer bare SÅ godt sammen, og at du stråler af lykke, er jo kronen på værket. ;)

Det ser ud til, at I havde dejlig meget tid, til bare at nyde dagen, og hinanden. :cheerleader3:

Jeg er helt vild med de billeder fra kareten, hvor må det have været dejligt bare at have lidt tid sammen jer 2.. :cheerleader3:

Det virker til at I havde en god og hyggelig middag, og sikke nogle gode taler.. :cheerleader3: Jeg må indrømme, at jeg måtte fælde en lille tårer da jeg læste din fars tale. Og jeg kunne ikke lade være med at smile da jeg læste forloverens tale. :cheerleader3: Så jeg kan jo kun forestille mig, hvordan det var "i virkeligheden". Din farmors tale var fantastisk synes jeg, ærlig, og med den ro og det kølige overblik de har i den alder. Og hun har så evigt ret, i at man ikke skal lade solen gå ned over ens vrede.. :cheerleader3:

Tak fordi du ville dele Jeres dag sammen med os. :ilovebryllupsklar:

Jeg ønsker Jer alt muligt lykke fremover.

Knus Katrine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søde Mie...

TAk for billederne og beretningen - den har været fantastisk at følge med i :ilovebryllupsklar::cheerleader3:

Sikke en masse dejlige billeder som I har fået taget. Er specielt vild med dem som Henning har taget mens I var ude at få frisk luft. De er så gode!!! I stålede nu hele dagen, så det var fantastisk at 'være med til'...

Og hvor er jeg misundelig på jeres spa-badekar... Vi havde aftalt at vi skulle have været i spa, hvis der var en på værelset, men det var der desværre ikke :cheerleader3: . Fik I det brugt?

Tak for det vi har set indtil videre - GLÆDER mig til at se endnu flere billeder :thumbsupsmileyanim: .

Knus

Vivi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih ha Mie hvor har det været en fantastisk beretning. Tak fordi vi har fået lov til at "være med" til jeres pragtfulde dag. I ser så lykkelige og glade ud og billederne taler for sig selv. Det lyder og ser ud ud som den mest fantastisk dag og som om I nød hvert sekund. Måske er det fordi jeg selv lige har haft den bedste dag i mit liv, at det rører mig sådan at læse talerne, beretningen og se billederne. Jeg ved det ikke, men sikke et totalt gennemført romantisk prinsessebryllup I havde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen

Dejligt at åbne for bryllupsklar i dag og læse din beretning færdig...............en rigtig dejlig prinsesse-historie.

Du skulle se om du ikke kunne få den lavet, som den bog du fik om din PA.

Det ville da være fedt at kunne vise frem, med billeder og tekst !!!

Vi skal holde på Dronninglundslot, er godt nok fra Viborg(skal også giftes der) men tager gerne turen til nordjylland for at holde bryllup på et slot...fnis.

Endnu engang et stort TILLYKKE.

Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fantastisk, vidunderligt, pragtfuldt, smukt, skønt, sjovt, bevægende, perfekt og ikke mindst overdådigt :thumbsupsmileyanim:

Nogle af de få ord der kommer til mig under hele din beretning.... føler virkelig jeg har været der og fejret dig.

Fantastiske billeder, smukke og bevægende tale og sjove indslag. En :super: smuk og strålende brud med sin flotte flotte gom, jo Mie I to elsker virkelig hinanden. Billeder kan virkelig tale, jeres gør i hvert fald.

Ja jeg ku sige det samme...

En fuldstændig overdådig skøn beretning... man føler jo ligefrem man har været med...

Hold op hvor var du SMUK! Hvor var I SMUKKE! Hvor var det HELE SMUKT!

:ilovebryllupsklar::cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3::heart: :heart: :):heart: :heart:

SMUKT Mie...

TILYKKE MED DAGEN

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IIIIHHHH smukke!

Sikken en fantastisk dag det ser ud til at i har haft :ilovebryllupsklar:

Totalt eventyrligt aftenbillede fra slottet - LÅÅÅÅVE IT! - man mangler bare lige at i flyver forbi på et flyvende tæppe ;) Vildt mange FEDE billeder i det hele taget! :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se bogen fra din PA :cheerleader3:

Hvad sagde gemalen til scrapbogen?

krammer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åååååhr altså... jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal sige længere! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim: Sikke en fantastisk beretning, og hvilke vidunderlige billeder!! :ilovebryllupsklar::cheerleader3::cheerleader3: hvis jeg kommer til at stråle bare halvt så meget som dig, så er jeg overlykkelig! Wauw altså!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Mie

Tusind tak fordi du ville dele din dag med os; globryllup, beretning og masser af fantastiske billeder :bestwishes:

Jeg var så opslugt af beretningen, at jeg helt glemte at quote det jeg ville kommentere - men det hele kan jo egentligt siges med et ord:

FANTASTISK !!!!

Vi ses snart (i Brøndby)

Maya

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fantastisk, vidunderligt, pragtfuldt, smukt, skønt, sjovt, bevægende, perfekt og ikke mindst overdådigt

Nogle af de få ord der kommer til mig under hele din beretning.... føler virkelig jeg har været der og fejret dig.

Fantastiske billeder, smukke og bevægende tale og sjove indslag. En smuk og strålende brud med sin flotte flotte gom, jo Mie I to elsker virkelig hinanden. Billeder kan virkelig tale, jeres gør i hvert fald.

Det har bare været en fantastisk dag, jeres dag og hvor er det skønt at høre alt bare gik som det skulle og hold op hvor jeg bare glæder mig til det bliver min tur.

Glæder mig til flere skønne skønne billeder.

Anne

Heej søde

IIh tak for alle de søde ord :blink: blir jo helt rørt igen :thumbsupsmileyanim:

kan godt forstå du glæder dig - det skal du også!!

krammer

Ihh, Mie, jeg har både glædet mig til at du kom til slutningen af din beretning, for så kunne jeg jo kommentere på det hele, men samtidig frygtet at du kom til enden, fordi så var det slut med de fantastiske billeder og den dejlige stemning, som strømmer ud fra billederne..

Jeg har skrevet det i din tråd, men hvor var du bare en smuk brud! Alt passer bare SÅ godt sammen, og at du stråler af lykke, er jo kronen på værket.

Det ser ud til, at I havde dejlig meget tid, til bare at nyde dagen, og hinanden.

Jeg er helt vild med de billeder fra kareten, hvor må det have været dejligt bare at have lidt tid sammen jer 2..

Det virker til at I havde en god og hyggelig middag, og sikke nogle gode taler.. Jeg må indrømme, at jeg måtte fælde en lille tårer da jeg læste din fars tale. Og jeg kunne ikke lade være med at smile da jeg læste forloverens tale.Så jeg kan jo kun forestille mig, hvordan det var "i virkeligheden". Din farmors tale var fantastisk synes jeg, ærlig, og med den ro og det kølige overblik de har i den alder. Og hun har så evigt ret, i at man ikke skal lade solen gå ned over ens vrede..

Tak fordi du ville dele Jeres dag sammen med os.

Jeg ønsker Jer alt muligt lykke fremover.

Knus Katrine

Hej kat!

Tusind tak for alle dine søde ord.! :toot: Ja jeg strålede af lykke og gør det stadig - man blir total nyforelsket igen det er vidunderligt! Ja karetturen var GULD VÆRD og er et virkelig dejligt minde. Talerne var fantastiske mindre ord kan ikke beskrive dem.

krammer

Søde Mie...

TAk for billederne og beretningen - den har været fantastisk at følge med i

Sikke en masse dejlige billeder som I har fået taget. Er specielt vild med dem som Henning har taget mens I var ude at få frisk luft. De er så gode!!! I stålede nu hele dagen, så det var fantastisk at 'være med til'...

Og hvor er jeg misundelig på jeres spa-badekar... Vi havde aftalt at vi skulle have været i spa, hvis der var en på værelset, men det var der desværre ikke . Fik I det brugt?

Tak for det vi har set indtil videre - GLÆDER mig til at se endnu flere billeder

Knus

Vivi

Heej vivi!

Tak skal du haJa de "friske luft" billeder er fantastiske! ( alt er bare fantastisk :) ) Jeps vi hoppede i spa badet om morgenen - nooiii det var dejligt ovenpå dagen i forvejen. Bare ligge og blive rynket og slappe af og så har jeg vist nok fået overtalt ham til et badekar :bestwishes:

Det er en stor ting wuii da han altid har sagt IKKE TALE OM he he.!

krammer

Er du gal mand nogle total gode billeder og god beretning.. det er bare så flot! Du er en KEJSER-inde!!!

iiih taaak :thumbsupsmileyanim:

Ih ha Mie hvor har det været en fantastisk beretning. Tak fordi vi har fået lov til at "være med" til jeres pragtfulde dag. I ser så lykkelige og glade ud og billederne taler for sig selv. Det lyder og ser ud ud som den mest fantastisk dag og som om I nød hvert sekund. Måske er det fordi jeg selv lige har haft den bedste dag i mit liv, at det rører mig sådan at læse talerne, beretningen og se billederne. Jeg ved det ikke, men sikke et totalt gennemført romantisk prinsessebryllup I havde.

taaaak smukke! og I lige måde :o

Tak for en dejlig beretning selvom du har holdt os på pine bænken nogle dage

I er virkelig smukke sammen. og så er det jeg spørg hvad skal vi nu lave når den er slut.

men jeg ønsker jer held og lykke på livets vej.

Helle

Hej Helle

He he der skal nok komme mere fra min side - mangler jo stadig nogle billeder og skal lave takkekort og så er der jo også lige vegas ikke :)

og taaak :)

krammer

Hej igen

Dejligt at åbne for bryllupsklar i dag og læse din beretning færdig...............en rigtig dejlig prinsesse-historie.

Du skulle se om du ikke kunne få den lavet, som den bog du fik om din PA.

Det ville da være fedt at kunne vise frem, med billeder og tekst !!!

Vi skal holde på Dronninglundslot, er godt nok fra Viborg(skal også giftes der) men tager gerne turen til nordjylland for at holde bryllup på et slot...fnis.

Endnu engang et stort TILLYKKE.

Trine

Hejsa :blush:

Jeps prinsesse historie uden tvivl - det følte jeg mig også som den dag - lige som ønsket! :bearhug: Glæder mig til jeres dronninglundslotsberetning :cheerleader3:

krammer

Fantastisk, vidunderligt, pragtfuldt, smukt, skønt, sjovt, bevægende, perfekt og ikke mindst overdådigt

.

Ja jeg ku sige det samme...

En fuldstændig overdådig skøn beretning... man føler jo ligefrem man har været med...

Hold op hvor var du SMUK! Hvor var I SMUKKE! Hvor var det HELE SMUKT!

SMUKT Mie...

TILYKKE MED DAGEN

taaaak søde :blink::blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor var det bare en rigtig dejlig beretning!

Man kan virkelig lese, se og mærke at I havde en helt fantastisk dag.

Stort herfra med ønsket om et langt og lykkeligt liv!

taak smukke :thumbsupsmileyanim:

IIIIHHHH smukke!

Sikken en fantastisk dag det ser ud til at i har haft

Totalt eventyrligt aftenbillede fra slottet - LÅÅÅÅVE IT! - man mangler bare lige at i flyver forbi på et flyvende tæppe Vildt mange FEDE billeder i det hele taget!

Glæder mig til at se bogen fra din PA

Hvad sagde gemalen til scrapbogen?

krammer

Hej søøøde :blink:

Det var en vidunderlig dag :thumbsupsmileyanim: og ja os på et flyvende tæppe - he he mon det kan retouches ind ha ha!! Den skal du nok få at se bogen!

Gemalen blev glad for scrapbogen !

iih vi ses om 2 dage - hmm må hellere lige sms dig!

krammer

post-29043-1213003671.jpg

og så et af lollers guldbilleder..

er ved at samle ris op fra mellem

post-29043-1213003768.jpg

Jeg ved ikke om man kan se billedet, men det er klart mit yndlingsb billede der hvor i samler ris op fra mellem

jaaa det er FANTASTISK :bestwishes:

Åååååhr altså... jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal sige længere! Sikke en fantastisk beretning, og hvilke vidunderlige billeder!! hvis jeg kommer til at stråle bare halvt så meget som dig, så er jeg overlykkelig! Wauw altså!

Jamen det gør du da søde :o og taaaak for de søde ord :blink:

krammer

Tak for en skøn beretning det ud til at I havde været en fantastisk dag. I ønskes alt held og lykke fremover.

taak :blush:

Hej søde,

Sikke en dejlig beretning og fiiiiiiiiine billeder smukke - det ser ud som om i havde en helt igennem fantastisk dag

Tak smukke.

Det havde vi heeelt sikkert!!

krammer

Ih altså søde...

Hvor er det bare en fantatisk beretning og super gode billeder...

Tak fordi du ville dele dem med os

Var så lidt søde!

glæder mig til at læse din :toot: Selvom den blir oplevet på tæt hold :)

krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kære Mie,

sikke en dejlig fortælling fra jeres fantastiske dag, tak fordi du ville dele den og jeres glæde med os

kram

taak søde :thumbsupsmileyanim:

Sikke en god beretning!

Det ser ud til at have været den bedste fest EVER for jer! Så romantisk Og i så jo begge så smukke og forelskede ud! Glæder mig til at se billeder fra jeres bryllupsrejse og 2.bryllup

taak søde :thumbsupsmileyanim: det var virkelig den bedste dag EVER!

jeps glæder mig også til at opleve det :blink:

krammer

Hej Mie

Tusind tak fordi du ville dele din dag med os; globryllup, beretning og masser af fantastiske billeder

Jeg var så opslugt af beretningen, at jeg helt glemte at quote det jeg ville kommentere - men det hele kan jo egentligt siges med et ord:

FANTASTISK !!!!

Vi ses snart (i Brøndby)

Maya

Hej maya :blink: og taaak :o

Jeps det gør vi helt sikkert!! :bestwishes:

krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer