kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 posts in this topic

vi gik bare ind på hardrock cafe for at spise noget mamse - jeg valgte faktisk en veggie burger inspireret af lollers tidligere succeer, men denne her var spiselig, men så ikke mere :loveflag: nevermind vi skulle ha noget i skrutten.. alt for trætte til at bekymre os om hvad vi egentligt spiste :loveboard:

lige et billede fra HRC

post-29043-1217788967.jpg

hvor er der egentlig meget larm sådan et sted - hvordan kan de arbejde med så højt musik - det kan virkelig ikke være sundt!

Bagefter tog vi Sporvognen ( tak Anne ) tilbage mod hotellet og en kort tur i et stort shoppingcenter, men vi kunne knap se ud af øjnerne ()() så vi væltede tilbage på hotellet og kæmpede længe med at holde os vågen .- tror vi klarede den til cirka kl 20.. :cheerleader3:

Næste morgen skulle vi tidligt op og med bussen på sightseeing rundt i Frisco. Vi var de eneste danskere - resten var hollændere eller tyskere og så to par australiere.. Så vores guide snakkede og oversatte alt på tysk, hollandsk og engelsk. Sjovt som man næsten kan forstå hollandsk efter 12 dage! ()()

Frisco har mange høje bygninger!

post-29043-1217789069.jpg

nedenunder her er "jukeboksen" - MARRIOT hotellet

post-29043-1217789079.jpg

0

Annonce ♥

En af de mange steeejle gader i Frisco - godt jeg ikke skulle stå på rullere der ()()

post-29043-1217789504.jpg

PÅ rigtig rigtig mange bygninger, der sad brandtrapperne udenpå :loveboard:

post-29043-1217789581.jpg

og det er det sidste billede i får for i dag - skal på jobs i morgen og vil gerne ordenligt i seng ()() Håber i har nydt det indtil videre

:cheerleader3:

0

USA - the land of bigger! :loveboard:

Men altså, 22 dollars for tre stykker frugt!?! ()()

Tror sQ i har været på et rigtigt typisk turiststed - det er godtnok sindssygt, hvad de ind imellem tar uden at blinke.

Glæder mig til at se flere billeder fra turen :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hejsa søde....

antennevogne... hvor sødt...

Det er lækkert at høre om jeres bryllupsrejse.

Jeg må indrømme... jeg er lidt misundelig...

Jeg vil også ud og rejse......

jeg glæder mig til at kunne drømme mig væk i din beretning...

knus

0

Annonce ♥

USA - the land of bigger!

Men altså, 22 dollars for tre stykker frugt!?!

Tror sQ i har været på et rigtigt typisk turiststed - det er godtnok sindssygt, hvad de ind imellem tar uden at blinke.

Glæder mig til at se flere billeder fra turen

Heey sweetie

he ja land of the bigger .- eller biggest!! Ja vi var også et rigtig turist sted - pier 39 er oversvømmet med dem.. frugten var knap så dyr i supermarkederne. :thumbsupsmileyanim:

krammer

Ihhh hvor er det godt at høre, at I har haft en super tur. Jeg nyder beretningen og glæder mig til mere

ska nok ska nok :thumbsupsmileyanim:

Venter spændt på fortsættelsen. Vi skal selv derover om 3 uger, så glæder mig til at høre lidt om Jeres oplevelser, og hvad vi kan forvente.

God arbejdslyst.

Lene

nææh I kan godt glæde jer :cheerleader3:

hvor skal I hen???

Ih, hvor dejligt lige at kunne nå at læse en smule bryllupsrejseberetning. Jeg vil glæde mig til at læse resten, når jeg kommer hjem fra Aalborg

Sov rigtig godt, smukke, og god arbejdslyst imorgen

Glæder mig til vi ses igen lige om snart

uuh er du taget afsted smukke! wuiii glæder mig til at se dig fredag!

krammer!

Hejsa søde....

antennevogne... hvor sødt...

Det er lækkert at høre om jeres bryllupsrejse.

Jeg må indrømme... jeg er lidt misundelig...

Jeg vil også ud og rejse......

jeg glæder mig til at kunne drømme mig væk i din beretning...

knus

heysan! :cheerleader3:

det skal du nok komme! og i mellemtiden må du hjertens gerne drømme her :griner:-

krammer

Velkommen hjem Mie

Godt at i har haft en god tur. Vi oplevede også det der kolde vejr i SF. Måtte være i lange bukser og trøje alle dagene vi var der.

Glæder mig til flere billeder.

Ja det var hundekoldt i Frisco! UF. Ja nemlig lange bukser og trøjer!!

0

Venter spændt på fortsættelsen. Vi skal selv derover om 3 uger, så glæder mig til at høre lidt om Jeres oplevelser, og hvad vi kan forvente.

God arbejdslyst.

Lene

nææh I kan godt glæde jer :thumbsupsmileyanim:

hvor skal I hen???

Det bliver 3 uger rundt i Californien, hvor der skal være plads til impulsive smutture. Men vi skal selvfølgelig til Los Angeles, Las Vegas og San Francisco

Lene

0

Annonce ♥

Fortsættelse af beretning :thumbsupsmileyanim:

NÅ, men på denne her sightseeing tur endte vi også ved cityhall turistattraktion som man skal se ikke! var total japaner agtig og tog mange billeder ha ha!

post-29043-1217959932.jpg post-29043-1217959938.jpg

så kørte vi videre med vores Guide, som jo oversatte alt hvad hun sagde til 3 sprog - hvor må det egentligt være belastende i længden..

næste stop var en kæmpe katedral med et enormt orgel med 5000 piber. Det var sjovt at hvordan de havde bygget det her kæææmpe beton katadral.

post-29043-1217960044.jpg

0

Annonce ♥

I området vi kørte i var der mange "regnbueflag", som symboliserede homosexuelle mænd ( så kan jeg vist ikke sige det pænere :thumbsupsmileyanim: ) de valfartede til det frit tænkende Frisco og den dag i dag, så er det meget svært at være kvinde i Frisco, da cirka 75 % af mændene er til deres eget køn!

post-29043-1217960589.jpg

Derefter kørte vi til Twin Peaks - egentlig bare sådan to høje højt oppe i terrænnet. Ikke noget synderligt imponerende. God udsigt over byen - desværre med røgslør!

post-29043-1217960656.jpg her kan I se hvor stor katedralen i så før faktisk er i bybilledet! ENORM!

SAY CHEEESEEE

post-29043-1217960708.jpg

0

Derefter Golden Gate Park og så Golden Gate bridge!

Ret flot lavet må man sige :thumbsupsmileyanim: - ikke som vores kedelige storebæltsbro. Men iiih igen turister... ( i kan godt høre jeg ikke er overvild med mange mennesker samlet på et sted! Hader Open by night arrangementer, udsalgsopløb, festivaller - tror det har noget med at gøre, at jeg ikke liiige rager højest op blandt folk her på jorden og hader altså at glo ind i ryggen på hr og fru danmark, frådende duller og fulde bonderøve :cheerleader3: )

NÅ, men :thumbsupsmileyanim: Broen!!

post-29043-1217961690.jpg

Den er lavet af stål! Se hvor store wirene er, som broen er lavet af!

post-29043-1217961778.jpg

Efter turen var vi på egen hånd og futtede tilbage til det store indkøbscenter, der var mega mange etager!!! Og mega mange butikker - DE DYRE MÆRKER, så jeg fik faktisk ikke købt noget.

post-29043-1217961799.jpg

0

Annonce ♥

post-29043-1217962047.jpg

Hele kælderen var mad kæder og spisesteder, så vi skulle da lige ha en frokost! skulle bare lige ha en lille salat - slap af en skål jeg fik udleveret! kunne ikke engang spise toppen af skålen!!

post-29043-1217962385.jpg man ser sQ ikke videre charmerende ud med salat hængende ud af munden!!

0

Om aftenen tog vi på en af de her "optionals" som turen tilbød - altså ture i vores "fritid". Vi valgte denne her aftenstur, hvor vi tog de gamle sporvogne, som SF er KENDT For, ind til en kinesisk rest. hvor vi spise og så gik ned gennem "china town" bagefter. Der var ikke meget china i china town.. :thumbsupsmileyanim:

men lidt kulørte lamper var der da :thumbsupsmileyanim: (" ooog kulørte lamper"....)

post-29043-1217962665.jpg

kørte over brooklyn bay bridge til treasure island, som er en mandskabt ø, hvor der var tivoli, markeder og sådan noget på engang = treasure for byen - der var godt gang i salget.

Det var smuk udsigt over Frisco i aftenlyset. Kameraet havde lidt svært ved at ta billederne. Broen til venstre er BBB - GGB er ikke oplyst om aftenen.

post-29043-1217962879.jpg

Derefter hjem på hovedet i seng klar til den første rigtige tur med bussen mod Fresno.

og det var dagens afsnit :cheerleader3:

0

Ih hvor dejligt at du er hjemme igen. Dejligt med rejseberetning.

heej søde :thumbsupsmileyanim: taak !!

Det bliver 3 uger rundt i Californien, hvor der skal være plads til impulsive smutture. Men vi skal selvfølgelig til Los Angeles, Las Vegas og San Francisco

Lene

glæd jer :thumbsupsmileyanim:

mer' beretning NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU.......

ja ja ja du har liige fået !! :cheerleader3:

JAAAH Nu virker F5 igen Lene

he he :cheerleader3:

uuh, jeg har en plan om at skulle køre over GG broen på et eller andet tidspunkt, mens vi er herovre. Den er bare så ... velkendt ... på en eller anden måde, ligesom frihedsgudinden :griner:-

Jeps det er sådan en MUST ting :biggrin:

0