kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 posts in this topic

Først må jeg lige undskylde, at jeg sådan hele tiden skriver midt i det hele - men altså, der er jo SÅ meget at kommentere på, så kan slet ikke vente :)

:cheerleader3: tegning af jer! Synes nu den ligner meget godt :) . Utroligt hvad de kan på kort tid synes jeg..

Hehe jeg kan godt forstå du ikke turde prøve den maskine - jeg havde heller ikke gjort det :ilovebryllupsklar: . Den er jo ikke kun med i Big - har også set den i nogle gyserfilm synes jeg - så nope, jeg var også gået udenom :)

Og hvor er det bare smukt smukt smukt i den park! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Først må jeg lige undskylde, at jeg sådan hele tiden skriver midt i det hele - men altså, der er jo SÅ meget at kommentere på, så kan slet ikke vente :)

:cheerleader3: tegning af jer! Synes nu den ligner meget godt :) . Utroligt hvad de kan på kort tid synes jeg..

Hehe jeg kan godt forstå du ikke turde prøve den maskine - jeg havde heller ikke gjort det :ilovebryllupsklar: . Den er jo ikke kun med i Big - har også set den i nogle gyserfilm synes jeg - så nope, jeg var også gået udenom :)

Og hvor er det bare smukt smukt smukt i den park! :cheerleader3:

heeej søde!! uuuh det gør slet ikke noget du kommenterer ind i mellem! hellere end gerne - dejligt at få kommentarer :cheerleader3:

Ha ha taak med tegningen - synes faktisk at ansigterne der kan man godt se det er os, men griner det er vist nogle ønske bodies vi har fået ha ha!

har du også set den i gyser film eeek - det har jeg heldigvis ikke!!

krammer

0

Annonce ♥

Når klippen ikke vil som vejen, så tvinger man den!!

post-29043-1222188137.jpg

Til sidst kom vi til BRYCE CANYON!!! Det smukkeste vi har set på hele vores USA tur - slog total Grand Canyon. SÅ SMUKT! Da vi kom ud til klippeafsatsen ved 3 forskelle view points ( sunset, sunrice og inspiration) mødte de smukkeste, røde, sjove, fantastiske klippeformationer os. Vi sagde faktisk ikke ret meget til hinanden. Vi sugede til os og nød synet.

Der kommer en del billeder nu her, som ikke rigtig får nogen kommentarer. Ved slet ikke hvad jeg skal sige..

post-29043-1222188145.jpg

0

Annonce ♥

:cheerleader3: Det ser ud til at have vaeret en sjov oplevelse i Vegas :cheerleader3:

Der var MAX sjovt :ilovebryllupsklar:

Det lyder da bare som den fedeste bryllupsrejse :)

Og I er altså bare sådan et fint par :)

Glæder mig max til det bliver min tur!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Turen var bare så fantastisk!! En oplevelse for livet!

åååhr tusind tak :)

Du skal da også bare glæde dig!!!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

På busturen var et par australiere, som vi endte med at følges med. De var top søde. Har bevaret kontakten! og måske kommer de her til næste år! Synes det er så fedt at ha venner rundt om i verden!

Martin, Scott og Alicia.

post-29043-1222202057.jpg

Og så det sidste billede fra Bryce Canyon - ved godt jeg har lagt mange ind, men kunne bare ikke vælge!!

post-29043-1222202063.jpg

0

Annonce ♥

Efter alt det smukke kørte vi hen på vores hotel, der lå i nærheden. Midt ude i ingenting lå en "by" drevet af mormoner. Altså der blev ikke serveret alkohol på restauranterne. Der var et hotel, en restaurant, en suvenier/købmand, en pool, et morgenmadssted, en ranch og en lang sten og mineral biks, der blev bygget som et stykke by fra gamle dage..

mærkeligt..

Vores hotelværelse

post-29043-1222202789.jpg

Den gamle mølle

post-29043-1222202802.jpg

Der var cowboy hatte i biksen - fristen var for stor!

post-29043-1222202821.jpg

0

Og heldigvis for det - for der var flere søde sjove pelsdyr!!

Da vi kom frem til indhegningen med køerne, kunne vi godt se på afstand, at "marken" var levende!! Det vrimlede med præriehunde. Der var mindst 50 synlige!! Det var helt vildt!!!

post-29043-1222203221.jpg

HEY hvorfor tager du billeder af mig!!

post-29043-1222203236.jpg

post-29043-1222203280.jpg

0