kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 posts in this topic

Annonce ♥

Vi kørte mod Grand Canyon...

Stoppede i Utahs little Hollywood. En by hvor der i tidernes tiders morgen kom mange gamle kendte skuespillere.

Der var den mest proppede sunvenier indianer juks biks butik jeg nogensinde har set..

det her er bare noget af væggen højt oppe..

post-29043-1222204665.jpg post-29043-1222204669.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Mie!

Smukke billeder! Det bringer dejlige minder frem (har taget billeder af mange af de samme ting!). Vores favorit park var også helt klart Bryce, vi var så heldige at have 2 dage der, så vi fik gået nogle flotte ture der og set solopgangen (Smukt!). De der pelsdyr fik vi også taget mange hundrede billeder af! Vi slettede dog en del om aftenen i hotellet for at have plads til lidt andet også :ilovebryllupsklar:

Mere, mere!!

0

Annonce ♥

Jah følger spændt med. Men det må ha været vildt i Bryce Canyon for jeg var da helt opslugt i Grand Canyon. Det var så smukt og storslået,

Lene

Det var simpelthen super vildt i Bryce. SÅ smukt. Tabte total vejret over de smukke farver!

Ja da ja da ja da...Har ikke andet at lave her på jobbet...

Jeg har ventet og ventet på der kom nyt fra dig...

Har jo savnet dig sådan

Knusssss

Her er forresten et lille billede af mig og min smukke mand..

post-30007-1222240275.jpg

ååhr heeej søde :):)

sikke et smukt par !!! Får vi ingen lille beretning fra dig???

krammer

Hej Mie!

Smukke billeder! Det bringer dejlige minder frem (har taget billeder af mange af de samme ting!). Vores favorit park var også helt klart Bryce, vi var så heldige at have 2 dage der, så vi fik gået nogle flotte ture der og set solopgangen (Smukt!). De der pelsdyr fik vi også taget mange hundrede billeder af! Vi slettede dog en del om aftenen i hotellet for at have plads til lidt andet også :ilovebryllupsklar:

Mere, mere!!

NOII jeg kan godt være misundelig på jeres extra tid i Bryce - ville så gerne ha gået fra den ene ende til den anden!! He he ja der blev også slettet rigtig mange pelsdyrsbilleder! svært at vælge ha ha! ;)

Følger med - selvfølgelig følger vi med!

Det er simpelthen noget af det første, jeg tjekker om morgenen - altså klokken eftermiddag DK - så får man nemlig en dejlig start på dagen :cheerleader3:

åååhr taak søde!! :)

0

GRAND CANYON SOUTH RIM

Mange af de andre valgte at tage en helikopter tur eller en flyvetur udover G.C., men vi ville meget hellere gå ned i kløften og opleve det på den måde. Det var herre dyrt at tage en flyvetur ud til den der glasplade der er så meget pallaver over. Vi fik af vide, at vi ikke måtte tage billeder derude m.m., så som sagt valgte vi at udforske south Rim i stedet for.

udsigt fra toppen

post-29043-1222447023.jpg

Amerikanerne har det altså med at lave plads til dem selv, hvis naturen ikke liige makker ret!

post-29043-1222447038.jpg

0

Aller øverst på toppen, kan I se hvor vi startede ud. Der var stejlt ned og absolut ingen sikkerhedsforanstaltninger. Havde det været i danmark, havde der været rækværk eller masser af skilte etc... men det havde helt sikkert ødelagt naturens vidunder. nogen steder var stien så smal, at når et af æslerne kom forbi stod man klinet op af bjergsiden..

post-29043-1222447116.jpg

Et kig neeeeed...

post-29043-1222447121.jpg

0