kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Igen så vi egernpelsdyr en anden art igen! De var også meget tamme dem her - man kunne komme helt tæt på dem og nogen prøvede at tage noget fra en lille piges hænder! skæægt og alligevel skræmmende, mon de kunne klare sig, hvis der ikke var skøre turister, der tabte chips m.m.?

post-29043-1222448006.jpg post-29043-1222448014.jpg

0

Annonce ♥

Lige et sidste billede - synes selv det er lidt godt :):cheerleader3:

Mest fordi det har fanget en stemning... :)

post-29043-1222448572.jpg

Hold da op, nogle fantastiske omgivelser! Sikke en udsigt og sikke en flot natur!

Det må have været en stor oplevelse! Misundelig? Naaaaaaajjjj, da :)

...og ja Mie, det er altså et godt billede af dig :ilovebryllupsklar:

0

Det er altså totalt syret at se jeres billeder fra den anden ende af landet - det siger en del om størrelsen, at der kan være så forskelligt.

Heroppe er der jo bare fladt helt op til nordpolen :)

Se, en af fordelen ved at være kort, er at man kan sove liggende på et bussæde ;) Jeg falder ALTID i søvn, når jeg er på bustur, dog helst op ad vinduet :cheerleader3:

Jeg kan faktisk godt følge Martin i, hvis han syntes det var vildt morsomt at kigge på amerikanernes husbyggerier - det er jo en lidt anderledes stil end derhjemme - jeg har gået lidt og undret mig over husene i nabolaget (incl vores eget) For det første virker det ikke rigtig som om at der sættes vinduer i for at få lys ind, for de bygger så tæt at man bare kigger ind i en væg på naboejendommen :) Og vinduerne i overetagen sidder så lavt, at man ikke kigger ud af dem, men ned på dem (de vil sikkert passe fint i højden til dig ;) ) Det er vel heller ikke så solidt byggeri, som han er vant til eller?

Jeg synes også det er vildt mærkeligt at nogen af husene har "skæl" (skal prøve at finde et billede, hvis du ikke ved, hvad jeg mener) - altså sære amerikanere :cheerleader3:

Årh, jeg ville ææælske at tage på æselridetur i GC :)

Fortsæt endelig med billederne :ilovebryllupsklar:

0

Hold da op, nogle fantastiske omgivelser! Sikke en udsigt og sikke en flot natur!

Det må have været en stor oplevelse! Misundelig? Naaaaaaajjjj, da :)

...og ja Mie, det er altså et godt billede af dig :ilovebryllupsklar:

taaak søde :cheerleader3: ja det var virkelig smukt det hele!!! ()()

Fede billeder fra jeres honeymoon

Og lækre stiletter du har på til jeres Vegas vielse

:cheerleader3:

Heej smukke!

taak !!! Jeps Me like mine stiletter - bare ikke op og ned ad the strip! ha ha!!!

Det er altså totalt syret at se jeres billeder fra den anden ende af landet - det siger en del om størrelsen, at der kan være så forskelligt.

Heroppe er der jo bare fladt helt op til nordpolen :cheerleader3:

Se, en af fordelen ved at være kort, er at man kan sove liggende på et bussæde Jeg falder ALTID i søvn, når jeg er på bustur, dog helst op ad vinduet

Jeg kan faktisk godt følge Martin i, hvis han syntes det var vildt morsomt at kigge på amerikanernes husbyggerier - det er jo en lidt anderledes stil end derhjemme - jeg har gået lidt og undret mig over husene i nabolaget (incl vores eget) For det første virker det ikke rigtig som om at der sættes vinduer i for at få lys ind, for de bygger så tæt at man bare kigger ind i en væg på naboejendommen :cheerleader3: Og vinduerne i overetagen sidder så lavt, at man ikke kigger ud af dem, men ned på dem (de vil sikkert passe fint i højden til dig ;) ) Det er vel heller ikke så solidt byggeri, som han er vant til eller?

Jeg synes også det er vildt mærkeligt at nogen af husene har "skæl" (skal prøve at finde et billede, hvis du ikke ved, hvad jeg mener) - altså sære amerikanere :)

Årh, jeg ville ææælske at tage på æselridetur i GC :)

Fortsæt endelig med billederne :)

Hej sweetie!

ja det er vildt så stor forskel der kan være i samme land - men det er jo selvfølgelig også mega koloenormt stort!!

Jeps det er klart en fordel at kunne krølle sig sammen på den måde - griner det får mig til at tænke på en busstur i 9 klasse til tyskland. chafutten havde overbooket, så mor her havde ingen sæde - vi skiftedes til at stå sidde på vej derned og ha ha på vej hjem sov jeg under to bussæder med en pose karameller til hovedpude :cheerleader3: sov deeejligt!!

jo byggestilen er total anderledes - herhjemme bygges mest i beton og mursten .- derover er det mest "papvægge" og lavet i træ. Det er ikke så underligt at vipti vupti de kan få et hus op og stå! Kender godt det der med Skællede huse - det ser grineren ud!

hov hov! unge dame -. he jo ville sikkert synes de var glimravende og fremstående de der vinduer du taler om! tihiii!!

ja jeg kunne sagtens forestille mig dig på æselryg i GC, men du er jo også en erfaren rytter! jeg ville skide snemænd, bare de kiggede på kanten!!

krammer

0

Annonce ♥

Efter GC kørte vi til Flagstaff, hvor vi først ankom kl 19 om aftenen. I dag havde vi kørt 415 km.

Vi spiste med Scott og Alicia på det eneste steakhouse der var.. Det var rigtig godt!

Vores hotelværelse

post-29043-1222600186.jpg

Vi sov ikke meget den nat, for hotellet lå liige ud til en jernbane og togene på godt og vel 100 vogne kom kørende forbi hvert 20. min og HVER GANG tudede de i hornet! HVER GANG!! :ilovebryllupsklar:

post-29043-1222600263.jpg

DAG 8

Turen gik mod Sedona.

post-29043-1222600306.jpg

0

Annonce ♥

post-29043-1222600764.jpg

I Sedona gik vi en lille tur og så på "butikker" - på jagt efter et sted at købe en sandwich til frokost fandt vi en bager - ha ha til hunde!! tro det eller ej. Midt ude i faktisk ingenting var en bager, der bagte kager/brød etc til hunde!! samt solgte halløj til de firbende!!

post-29043-1222600771.jpg

0

Vi fandt et sted at købe sandwicher og så hev vi ellers Scott og Alicia off road ned til en bæk, der løb bag ved byen. Der var nogen steder lidt tynd "sti" at gå på, ellers var det meget med at springe over stubbe, balancere på sten og hænge fast i grene. Det var mega sjovt!

post-29043-1222601119.jpgpost-29043-1222601123.jpg

0

Annonce ♥

Vi fandt et dejligt sted at spise frokost med fødderne i vandet og bagefter hoppede vi rundt ude i vandet og balancerede på de glatte sten! SVÆRT men ingen af os blev våde :ilovebryllupsklar:

post-29043-1222601698.jpg

Derfra gik turen mod Route 66, som faktisk ikke er spor andet end en laaaaang lige vej med historiske aner. Vejen går fra øst mod vest. Blev brugt en del under anden verdenskrig m.m. Da vi kom til skiltet væltede folk som turister ud og tog billeder af en vej!!

post-29043-1222601705.jpg

0