kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 posts in this topic

Som sagt var hollywood boulevard en blanding af alt mulig underligt..

Lækre biler og skøre skilte

post-29043-1223059372.jpg post-29043-1223059378.jpg

Efter ca 1½ times ophold kørte vi mod vores hotel. Ud i trafik kø for vildt!

Det lækreste vi har boet på på hele turen. Lækre værelser, og dejlig morgenrestaurant!

post-29043-1223059426.jpg

Edited by kejzer
0

Annonce ♥

post-29043-1223059583.jpg

Vi gik ud og spiste på en lille bitte thai restaurant og faktisk væltede nærmest hele bussen ind i restauranten i løbet af aftenen! Den stakkels kok og 1 tjener fik pludseligt meget travlt! og ringede også efter hjælp. Maden var SKØN!!

Bagefter skulle vi da liige ha en lille sundae :loveboard:

post-29043-1223059666.jpg

Kvarteret var lettere skummelt lå i udkanten af LA. Men igen en total blandet forvirring af alt muligt. Midt i det hele kommer en HUMMER limo kørende i blå lige farver med jacuzzi hvor taget var skåret af :loveboard:

I seng og puttesove...

DAG 10

afgang mod Universal Studios! Her kører vi på - ja gæt hvilken vej..

post-29043-1223059797.jpg

0

post-29043-1223060122.jpg

Vi ankom et kvarter før åbningstid og kom hurtigt med gruppebillet gennem lugen og måtte vente i et særligt område før parken rigtigt åbnede.

Der var en statue, hvor en af mændene var levende - jeg nåede lige at se han stillede sig op - ellers havde jeg ikke lagt mærke til det. han var knald dygtig,

Kan I se hvem det er ??

post-29043-1223060135.jpg post-29043-1223060129.jpg

Edited by kejzer
0

Annonce ♥

post-29043-1223060245.jpg

Vi blev budt velkommen af en dame og hun talte ned til hvornår vi måtte løbe ind i parken.

Martin havde fundet den hurtigste vej over til Simpsons ride - det var det allerførste vi skulle prøve. En ting Martin havde glædet sig til i 1½ måned!

Ready set ACTION

post-29043-1223060325.jpg

og alle gæster spurtede ind i parken - vildt at se!! og vi løb stærkt - Martin og Alicia forrest - Scott var sød at vente på mig - vi kunne næsten ikke følge med!! Men Vi klarede det over til Simpsons Ride og var dagens ALLER FØRSTE "kunder" - NØJ Martin smilede over HELE femøren :loveboard:

Vi kom ind i et venterum, hvor der var forskellige talende skærme med karakterer fra Simpsons

post-29043-1223060404.jpg

0

post-29043-1223061085.jpg

En dør åbnede sig og vi blev sat i en vogn og blev spændt godt fast. Taget åbnede sig og bilen kørte opad. Og så kom vi ikke længere!! Over og omkring os var en kuppel, så vi følte vi virkelig var i en rutshebane, da filmen startede. Vognen rykkede, stoppede, bevægede sig i alle retninger og rystede os igennem en simpsonsverden. Det var FANTASTISK!! Vi blev næsten spist af en KÆMPE Maggie og da hun spyttede os ud sprøjtede der spyt ( vand ) på os!

Det var sjooovt!!

Et billede taget under turen! Vi købte det ikke..

post-29043-1223061233.jpg

Bagefter havde vi tid til at tage billeder udenfor..

Marge

post-29043-1223061263.jpg

0

Annonce ♥

Vi kørte i sådan nogle busvogne - 2 3 stykker spændt efter hinanden.

post-29043-1223061806.jpg

Vi kom igennem et stort område med mange store beton bygninger - det var stages. Mange serier forlader slet ikke disse bygninger. Fx, NCIS..

post-29043-1223061811.jpg

Vi kom også forbi det område, der brændte i sommers..

post-29043-1223061818.jpg

0

trikket ved bilstunts, hvor biler springer i luften er meget simpelt. Det er robotarme, der styrer bilerne! og så tilsætter man lidt flammer, vand og lufttryk, der giver ideen om skud der rammer asfalten..

Bilerne dansede en lille dans for os og bukkede til sidst :loveboard:

post-29043-1223061978.jpg post-29043-1223061983.jpg post-29043-1223061989.jpg

0

Annonce ♥

En meget stor vandtank, hvor alle undervandscener bliver filmet..

Cast Away, The beach, Baywatch og mange mange flere... Så de kommer aldrig ud i det virkelige vand :loveboard:

post-29043-1223062443.jpg

En park!! der kan blive til alle parker. Man flyver over den park man gerne vil ha det skal være og filmer ovenfra og så klipper man scenen optaget i filmbyen ind og vupti så tror man de lige er i netop den park!

post-29043-1223062451.jpg

Kulisserne er bare træskelletter!

post-29043-1223062457.jpg

0

Annonce ♥

Hold kææææææft hvor ser det bare sindssygt fedt og fantastisk ud det hele. Er der mon nogen der gider at tage sig af en dreng på 7 mdr i nogle uger, for så tager jeg også afsted?? :loveboard:

taak søde :loveboard: det var det også!!! He mon ikke du ville komme til at savne din bette dreng :thumbsupsmileyanim: Vent til han er gammel nok til at blive passet eller til at tage med!! :loveboard:

0

Som ergo blev jeg altså nødt til at tage billeder af dette alternative udvidelse til hans stok

post-29043-1223056996.jpg

Hehe alternativ metode :loveboard:

Jeg havde nok også tage sådan et billede :loveboard: man bliver lidt arbejdsskadet :loveboard: (selvom jeg stadig går på skole(dog kun et par måneder endnu))

Hvor ser det hele bare rigtig fedt ud. Det virker som en helt fantastisk tur i har haft. Og dejligt at finde venner på turen!! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hehe alternativ metode Jeg havde nok også tage sådan et billede man bliver lidt arbejdsskadet :: (selvom jeg stadig går på skole(dog kun et par måneder endnu))

Hvor ser det hele bare rigtig fedt ud. Det virker som en helt fantastisk tur i har haft. Og dejligt at finde venner på turen!! :

Ha ha - ja blev bare nødt til at fange det :loveboard: ja det var en skøøøn tur og rigtig fedt at møde venner fra andre lande!!

Ihhh det er så fedt! Jeg vil også på tur i USA...suk :thumbsupsmileyanim:

kan jeg godt forstå :loveboard:

Hihi, hvor er det sjovt at se tingene fra universal - vildt som vi blir SNYDT! når vi ser film :loveboard:

Det er SÅ vildt så meget man blir snydt til at tro man ser!!! Ser lidt anderledes på film nu ;) Men intet kan alligevel ødelægge en god illusion :balloons:

0