kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 posts in this topic

Annonce ♥

Ihh Mie det er så hyggeligt, at du sådan har tid til at berette en fredag aften Der ser nu også vældig hyggeligt ud på Hawaii . Og jeg ved jo godt, at der også er en storby på Hawaii, men alligevel bliver jeg altid forbavset når jeg ser billeder fra steder jeg havde forestillet mig så anderledes ud. Har nok en lidt romantisk forestilling om hvordan Hawaii er, men selvfølgelig er det som stort set alle andre steder med mange turister, men synes nu alligevel det ser lækkert ud - især med den flotte natur .. Og så kan jeg godt li, at I klatrede op ad skrænten - den rigtige vej ser nu alligevel noget nemmere ud Hallmark - er det kun kort? Eller kan man få en masse andre ting dér??

Og så ser jere pizzaer rigtig gode ud, men hvad er det for noget hvidt noget der er i midten? Ligner sådan noget plastik halløj

Og så vil jeg pænt vente tålmodigt lidt endnu på resten

hej smukke :bestwishes:

Ja det var også dejligt på hawaii, men den der forestilling man har fra diverse film - den holder altså ikke i længden :bestwishes: Der bor Mange på Hawaii og ja så kommer der byer :bestwishes:

ja det havde været nemmere at gå den rigtige vej, meeen det andet givet et bedre minde :bestwishes:

Hallmark er hovedsageligt kort, men også lidt nips og "bøger" osv.. Men en kæmpe butik med alverdens kort!

pizzaen var fantastisk - og ja det var en hvid plastikdims i midten tror det er sådan en, så toppen ikke sætter sig fast i pizzaen !

krammer

Man kan også få den sødeste hyggeligste bog med fortællinger fra folk, der har været gift i mange år :)

(og et irriterende kort der spiller sange der går i hjernen på én :bestwishes: )

He he jeps det kunne man! Irriterende kort?? neeej da :toot: den var da søøød!

Ja, det var den da... de første par gange :bestwishes::bestwishes:

0

Det ser nu flot ud derover synes jeg (på trods af at det er så turistet - men hvor er det snart ikke det mere, hvor vi altså har råd til at tage hen :bestwishes:..)

Vi går også rigtig meget når vi er ude at rejse, man ser så meget mere når man går end når man tager en bus eller især undergrund. De ømme fusser må vi bekymre os om når vi kommer hjem igen :)

Ret smart med den der plastikdims i pizzaen. Vi så x-files i går og dér får Mulder og Scully pizza, og dér er der også sådan en plastikdims i. Så sad lige og sendte dig en kærlig tanke i går aftes :bestwishes:

Har godt hørt om Hallmark kort. Mange af de lidt mere fine kort vi kan købe herhjemme står der også Hallmark på. Har nu altid gerne ville se det :bestwishes:..

trist med Pearl Harbour. Og man kan undre sig over, at der sidder to japanere og skriver autografer :bestwishes: . Jeg kunne til dels forstå det, hvis det var amerikanere, men forstår ikke helt, hvorfor det er japanere - det giver da overhovedet ingen mening :bestwishes: . Men igen ærgerligt, at sådan noget bliver gjort turistet - tager lidt "charmen" fra sådanne ting.

0

:cheerleader3: Dejligt med mere beretning fra Alohaøen :)

Men det skuffer mig da lidt, at der er SÅ turistet - det havde jeg faktisk ikke troet, men det overrasker mig ikke.

Hvor de kan trække turister til og trække penge ud af den, gør de det. Var ved at tabe kæben ned i tastaturet, da du skrev, hvad en liggestol kostede :) Du har ikke fået et nul for meget på, vel? 250 kr for en dag er da fuldstændig vanvittigt!!

Vores familie kalder faktisk gråspurve det samme, som jeres - jeg har bare aldrig overvejet at prøve at stave til det :)

0

Annonce ♥

Hej igen

Dejligt at åbne for bryllupsklar i dag og læse din beretning færdig...............en rigtig dejlig prinsesse-historie.

Du skulle se om du ikke kunne få den lavet, som den bog du fik om din PA.

Det ville da være fedt at kunne vise frem, med billeder og tekst !!!

Vi skal holde på Dronninglundslot, er godt nok fra Viborg(skal også giftes der) men tager gerne turen til nordjylland for at holde bryllup på et slot...fnis.

Endnu engang et stort TILLYKKE.

Trine

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Jeps prinsesse historie uden tvivl - det følte jeg mig også som den dag - lige som ønsket! :denmarkflag: Glæder mig til jeres dronninglundslotsberetning :bearhug:

krammer

Hej mie

Ville jo egentlig havde lavet den bryllups beretning......."prinsesse-fortælling".

Men det der med at ligge billeder ind - ja jeg kan altså ikke......så hvis du skal se lidt fra mit prinsesse-bryllup

må du gå på vores hjemmeside og se www.trineogchr.mono.net (se under fotoalbum).

Knus

Trine

0

Hej :bearhug:

I aftes (nat) nåede jeg igennem hele din beretning :unsure: Jeg morede mig meget over agurken og citronen, du har super fede udtryk :cheerleader3: Uha, du kan tro, jeg har været glad for, at jeg ikke har skullet vente på mere beretning, ligesom mange af de andre. Det må være eneste fordel ved at komme ind efter brylluppet.

Hvor var jeres bryllup dog smukt! Du var simpelthen så smuk og ham gemalen, var da heller ikke værst ;) Jeg ærgrer mig over, jeg ikke tog noter til det hele :cheerleader3: til mig! Med perfekt vejr, fin tale fra præsten (småtudede over det, du har skrevet om Martins drøm, det er da for vildt!), småtudede over duerne og da zillaerne blæste bobler for din mor -det synes jeg bare var sådan en fin tanke og så synes jeg, din fars point med M&Ms var super skøn. Hvor må det være dejligt, at så mange kommer uanmeldt for at overraske :( Og rigtig fedt, at zillaerne også møder op før vielsen og hjælper til. Jeg synes det er en super god idé, at have tid alene sammen før festen, det har jeg lige noteret. Og så den hestevogn... Ih altså, den er da perfekt! Rigtig prinsesse, fint vink du kan ;)

Jeg synes også, det var en rigtig god idé, at der går noget tid mellem festen og bryllupsrejsen, så man har tid til begge indtryk. Jeg synes I havde et meget smukt bryllup og jeg er helt vild med jeres bryllupsrejse! Selveste Elvis... Jamen dog ;) Ej det må være fedt at se SÅ forskellige ting i samme land. Både det nye og moderne med de dansende biler og så naturen. Dét ville jeg SÅ gerne opleve. Sad og blev helt stille, da jeg så dine billeder.

Efter at have set billeder fra dit bryllup og læst din beretning, har jeg da nærmest tårnhøje forventninger til mit eget :lol: Nu må vi se;)

0

Hej :cheerleader3:

I aftes (nat) nåede jeg igennem hele din beretning :) Jeg morede mig meget over agurken og citronen, du har super fede udtryk :cheerleader3: Uha, du kan tro, jeg har været glad for, at jeg ikke har skullet vente på mere beretning, ligesom mange af de andre. Det må være eneste fordel ved at komme ind efter brylluppet.

Hvor var jeres bryllup dog smukt! Du var simpelthen så smuk og ham gemalen, var da heller ikke værst ;) Jeg ærgrer mig over, jeg ikke tog noter til det hele :) til mig! Med perfekt vejr, fin tale fra præsten (småtudede over det, du har skrevet om Martins drøm, det er da for vildt!), småtudede over duerne og da zillaerne blæste bobler for din mor -det synes jeg bare var sådan en fin tanke og så synes jeg, din fars point med M&Ms var super skøn. Hvor må det være dejligt, at så mange kommer uanmeldt for at overraske Og rigtig fedt, at zillaerne også møder op før vielsen og hjælper til. Jeg synes det er en super god idé, at have tid alene sammen før festen, det har jeg lige noteret. Og så den hestevogn... Ih altså, den er da perfekt! Rigtig prinsesse, fint vink du kan ;)

Jeg synes også, det var en rigtig god idé, at der går noget tid mellem festen og bryllupsrejsen, så man har tid til begge indtryk. Jeg synes I havde et meget smukt bryllup og jeg er helt vild med jeres bryllupsrejse! Selveste Elvis... Jamen dog ;) Ej det må være fedt at se SÅ forskellige ting i samme land. Både det nye og moderne med de dansende biler og så naturen. Dét ville jeg SÅ gerne opleve. Sad og blev helt stille, da jeg så dine billeder.

Efter at have set billeder fra dit bryllup og læst din beretning, har jeg da nærmest tårnhøje forventninger til mit eget :cheerleader3: Nu må vi se;)

Hej Tina :)

tusind tak for din rigtig søde hilsen! Sad for noget tid siden og læste min beretning igennem igen og det bringer bare det hele lige tilbage i hjertekulen. Det var den mest fantastiske dag i mit liv og så toppet med en FED bryllupsrejse. Life doesn´t get much better. Jeg var også meget rørt over det store zilla fremmøde. Et meget dejligt og varmt minde, som sidder et helt bestemt sted i hjertet. og alle de andre ting du nævner - de sidder forskellige steder i hjertet for altid!! :)

Jeg er sikker på at I får et fantastisk bryllup!!! og det er altid godt at læse beretning ( hint hint ) - ja jeg huserer jo lidt herinde endnu :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Ej nu hvor jeg kan se at du stadig kigger herind indimellem, så må jeg altså lige sende dig en hilsen.

Din beretning var den første jeg læste herinde og det er en af de bedste jeg har læst, den er både sød, sjov og alvorlig i de helt rette mængder...du er virkelig god til at skrive, så man er godt underholdt...jeg kunne slet ikke løsrive mig da jeg gik igang med læsningen!!! :cheerleader3:

Udover det så er du bare så gudesmuk og du har så meget udstråling-det er helt vildt og det er nogle kanon fede billeder....(og dejligt at der er så mange). Det ser virkelig ud som om at i havde det perfekte bryllup og hold da op en høj standard i sætter! :)

Jeg er blevet meget inspireret af jeres fortælling og har spurgt min kære kommende mand om vi skal tage til USA på honeymoon....for sådan en ELVIS-vielse må jeg altså prøve! :cheerleader3:

Nå det var bare lige det jeg ville sige! :cheerleader3:

Kh Majken

0

Annonce ♥

Ej nu hvor jeg kan se at du stadig kigger herind indimellem, så må jeg altså lige sende dig en hilsen.

Din beretning var den første jeg læste herinde og det er en af de bedste jeg har læst, den er både sød, sjov og alvorlig i de helt rette mængder...du er virkelig god til at skrive, så man er godt underholdt...jeg kunne slet ikke løsrive mig da jeg gik igang med læsningen!!! :cheerleader3:

Udover det så er du bare så gudesmuk og du har så meget udstråling-det er helt vildt og det er nogle kanon fede billeder....(og dejligt at der er så mange). Det ser virkelig ud som om at i havde det perfekte bryllup og hold da op en høj standard i sætter! :)

Jeg er blevet meget inspireret af jeres fortælling og har spurgt min kære kommende mand om vi skal tage til USA på honeymoon....for sådan en ELVIS-vielse må jeg altså prøve! :cheerleader3:

Nå det var bare lige det jeg ville sige! :cheerleader3:

Kh Majken

Hej Majken :)

aj hvor er du altså sød. Blir total flov altså :cheerleader3: det er bare så dejligt at høre, at min beretning stadig bliver læst og at den bliver "følt" på samme måde som jeg havde det da jeg skrev den. og stadigvæk har når jeg tænker tilbage :)

Jeg elsker selv at se billeder - til inspiration og til at kunne leve sig ind på dagen/begivenheden :) så seføli kan min beretning kun være spækket :cheerleader3:

Hvis I har råd, tid og lyst så und jer selv sådan en elvis vielse. Det er bare SÅ morsomt :cheerleader3: og tager brodden af det "alvorlige"/"formelle" en vielse er. ( udover at være romantisk, kærlig etc etc) :cheerleader3:

kram fra den giwte :cheerleader3:

0

Det er vist meeeget på tide jeg får afsluttet min rejse beretning..

DE SIDSTE 4 DAGE I LA

Efter hawaii landede vi igen i LA og kørte med shuttle bus ud og hentede vores lejede bil - vi opgradere os selv en lille smule og fik en skøn bil at køre i

post-29043-1240522109.jpg

Undertegnede var chafut og vi begav os ud i trafikken - og uuuha man skulle lige vænne sig til et par ting. For det første helt ny bil med AUTOMAT gear - første gang jeg prøvede det :thumbsupsmileyanim: Men det viste sig at være lykken, fordi man sad ret meget i kø.. og så motorvejene - de er enorme - 4-6 baner og folk kan køre på både fra venstre og højre side, samt man bare fletter ind over hinanden på kryds og tværs - tungen lige i munden og fokuser mie fokuser, men det gik faktisk godt og efter de fire dage var det piece of cake :loveboard:

Vi kørte til hotellet Ramada Inn hvor vi skulle bo de sidste nætter

post-29043-1240522291.jpg

ganske almindeligt hotel værelse.. ikke noget vildt, men ganske ok til pengene ! med morgenmad i kælderen. Så vidt jeg husker var kl omkring 20 om aftenen og vi var ret smadrede så vi spise en hurtig middag i nærhden og så knaldede vi ellers brikker..

De næste par dage blev brugt på en smule sightseeing.

Santa monica beach og pier

post-29043-1240522402.jpg

0

Annonce ♥

Var lige på gennemkørsel ved Beverly Hills

post-29043-1240522875.jpg

og så er Martin jo mand, så han ville gerne opleve et Home depot - i stil med vores Silvan herhjemme...

post-29043-1240522911.jpg

ikke noget at komme efter der griner, men vi endte et andet sted, hvor de havde vægge op og vægge ned med alverdens ting til gør det selv bad og køkken.

0

og det var altså ikke simpelt noget af det

post-29043-1240523160.jpg

post-29043-1240523156.jpg

Vi er ikke helt normale,. så vores suveniers må gerne være noget helt specielt, så vi endte faktisk med at købe en råfed vandhane til vores nye køkken. Med lille grøntsagsbruser til. :thumbsupsmileyanim: den glæder jeg mig til engang at få op.. har desværre ikke noget billede..

Edited by kejzer
0

Vi kørte forbi kirken fra Halløj i klosteret I og II

post-29043-1240523331.jpg

Den ene aften kørte vi tilbage til universal walk og gik i biffen og så den "nye" batman film. Det er et underligt system de har derover. Man har ikke nummererede pladser man sætter sig bare og hvis man er heldig får man plads ved siden af hinanden. Vi så flere der måtte splittes. Man kan købe mad med ind . hotdogs, nachos etc.. mææærkeligt... Men lyden var genial!!! danmark - lær noget...

Vi kørte ind og osede lidt ved et stort indkøbscenter - he vi brugte faktisk mest tid i en hallmark kort forretning og købe nogle kort med hjem. Ja martin fandt jo nogle snakkende simpsons postkort griner..

post-29043-1240523441.jpg

0

Annonce ♥

og maden var rætti go!!! Jeg fik en grøntsagslasagne - SNADDER"!! ( nooi jeg havde fået lidt farve dengang..)

post-29043-1240523807.jpg

Vores allersidste dag i USA var planlagt til Disney world så de følgende billeder er derfra..

post-29043-1240523852.jpg

vi så et indiana jones show - for børn griner - men det var sødt

post-29043-1240523879.jpg

Edited by kejzer
0

Annonce ♥

og så fortsætter jeg lige i morgen med det sidste af turen, samt med fede trash the dress brudekjolebilleder taget af vores egen fotololler :iloveyou:

sov godt :loveboard:

Glææææder mig til trash the dress billederne!!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

En grøntsagsbruser?! :loveboard: Skynd dig at tage et billede af den, for den MÅ jeg bare se! :boohoo:

Men det hele ser jo bare super super skønt ud!... GP

Lyder underligt med deres biograf system derovre. Jeg ville da være ked af, at skulle sidde ved siden af folk jeg ikke kender, når jeg nu er gået i biografen med nogle jeg kender... De er tossede derovre :iloveyou: ... Mht lyden - nu er alle biografer herhjemme jo ikke som den i Randers :thumbsupsmileyanim: . næææ du, kom du herned til mig og se hvordan vi også kan få rigtig lyd herhjemme i biograferne :griner:-

Edited by Wisp
0

Ihh hvor dejligt at komme herind og se at der er mere beretning fra dig, når man nu sidder på sin mands kedelige arbejde fordi man har været til jobsamtale.... :loveboard::iloveyou:

Glæder mig til at se de sidste billeder og trash-the-dress billederne!!! Og ja er lidt enig med wisp; vi er da nød til at se den grønsagsbruser :thumbsupsmileyanim:

0