kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 posts in this topic

Annonce ♥

Skoenne skoenne trash the dress fotos

Det er jo helt trist at beretningen nu er faerdig

taak søde :griner:-

Ja det er egentlig ret sørgmodigt... der er lang tid til kobberbrylluppet griner :boohoo:

Nøøøøøøøøøøøj nogle feeeede billeder, det er jo helt vildt!!!!!Girl%20Power.gif Ved næsten ikke hvad jeg skal sige, jeg synes simpelthen de er så fantastiske og anderledes...og ja hun har bestemt sin helt egen stil!!! Waaaaoooow....de fedeste billeder jeg har set herinde, ja og andre steder også...

Tak fordi du delte dem med os...og synes også det er helt sørgeligt at din beretning er slut nu!!!

Kh Majken GP

taak Majken - ja hun laver de fedeste billeder! og det er et stort kompliment du kommer med :iloveyou: Det kan hun kun blive glad for :cheerleader3:

Super trash the dress billeder

taak sweetie ;)

Super flotte billeder, det kan man ikke komme udenom : Hende Loller fylder billederne med sjæl og styrke, fantastisk arbejde : - Ja du er altså også meget lækker

Må jeg spørge om eventuelle "skader" på kjolen ved fotoseancen "trash the dress"?

Leger lidt med tanken om at gøre det samme, har købt en billig kopi kjole og skal ikke sælge den, på den anden side ved jeg ikke om jeg er klar til helt og aldeles at ødelægge den..

Hej Jannie :cheerleader3:

Sjæl og styrke - ja det er to rigtig gode og dækkende ord!!! :thumbsupsmileyanim: og tak :loveboard:

jamen egentlig ikke så frygtelig meget igen. Vi havde et stort hvidt lagen med jeg sad på på skovbunden og på træet og så løftede vi godt op når jeg gik. Den trænger uden tvivl til rensning. Men kun de nederste 10 cm af kjolen cirka. Der er så vidt jeg kan se intet græs på... eller olie eller sådan noget :cheerleader3:

Vi valgte ikke at håbe i vand, da jeg ikke havde lyst til den skulle blive gennemblødt og fuld af sand fx.

synes du skal lege videre med tanken :rolleyes:

Hej Kejzer.

Er helt blank for ord... Synes bare jers tur ser SÅ fed ud! Jeres rejse, må da ha kostet i omegnen af festen ;) Årh sådan en tur ville jeg gerne prøve :respekt: Er vild med dine trash-billeder. Super fed idé!

Hej Tina :bearhug:

tusind tak!! rejsen kostede ca halvdelen af festen :fløjt: og den var det værd!!!!! og tusind tak for komplimentet :hug:

0

haha . jamen den er pakket væk - det ligner altså også bare en lille håndbruser GP

ja ved godt randers bif ikke er ret god, men US er også bedre end den store i Århus..

Det er et total underligt system - kærestepar og familier måtte sidde væk fra hinanden - det er der sQ ikke noget hyggeligt ved.

men jeg kommer da gerne ned til dig :cheerleader3:så længe vi ikke skal på giraffen :boohoo:

krammer

:loveboard::iloveyou:

Dét kunne nu ellers være sjovt at se om de kunne genkende dig :griner:-

Skønne skønne skønne skønne billeder!!!! Her kan man se meget mere synes jeg :cheerleader3:....

Billedet lige under dit ynglingsbillede er også super super godt og så det billede i skoven, hvor du kaster blade op - super skønt!! :thumbsupsmileyanim: ...

0

:iloveyou::griner:-

Dét kunne nu ellers være sjovt at se om de kunne genkende dig :boohoo:

Skønne skønne skønne skønne billeder!!!! Her kan man se meget mere synes jeg :cheerleader3:....

Billedet lige under dit ynglingsbillede er også super super godt og så det billede i skoven, hvor du kaster blade op - super skønt!! :thumbsupsmileyanim: ...

ha ha - ikke på vilkår - så hellere sulte GP elendig ædelse og servering !! Ja den måde man kan vise billeder herinde er meget bedre end på mbk. Men det er jo noget "de overordnede" har bestemt :cheerleader3:

og igen tusind tak :loveboard: Ja der er noget barnligt glæde og blad billedet :cheerleader3: Hun er god!!! - ha får lige sådan en gammel rap sang ind i hovedet og et billede af loller syngende.. " Jeg´r bare så go - de dede dedee deeede " ha ha det siger dig sikkert ikke noget..

0

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive om de flotte billeder, som Lollerberg har taget, for "flot" rækker jo overhovedet ikke... De er SÅ unikke!

Mie, som du skriver, så er man ikke i tvivl om, at det er hende, der har taget billederne. Hun har helt sin egen stil! :hug:

Men hun har også haft en flot og fotogen model at arbejde med :hug:

Uuuuh, dette billede fangede mig med det samme:

12.jpg

Edited by Anjapigen80
0

Virkelig flotte trash-the-dress billeder. De er virkelig blevet f :hug: fede!!

Men Loller er jo også enormt dygtig! Og du er ret fotogen! Så det kunne jo kun blive en succes!!!

Hey sweetie :toot:

Loller er FAB!! de er så fede de billeder!! og tak :loveflag: er nu ret sikker på at redigering gør meget :lol:

kram

Nydeligt, simpelthen nydeligt! Ser faktisk bedre ud end mange af de billeder der ellers skamroses - og som er taget af en "fotograf" ;)

Jeps - Loller er brand dygtig _ det har jeg vist nævnt for jer før :heart: hun har en helt speciel stil! og jeg er helt enig i jeres udsagn !!

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive om de flotte billeder, som Lollerberg har taget, for "flot" rækker jo overhovedet ikke... De er SÅ unikke!

Mie, som du skriver, så er man ikke i tvivl om, at det er hende, der har taget billederne. Hun har helt sin egen stil! :hug:

Men hun har også haft en flot og fotogen model at arbejde med :hug:

Uuuuh, dette billede fangede mig med det samme:

12.jpg

Hej smukke

Ja man kunne sagtens sidde med en stak forskellige billeder og stemple hendes med "loller" for de er ikke til at tage fejl af på den rigtig gode måde!!

og tusind tak :heart::toot: hvis man ser dette billede i større format, så er der en anelse farve i øjnene - lååve den detalje !!! og så må jeg indrømme jeg også kan li det billede :(

krammer

0

Annonce ♥

Tak Jeannette :rolleyes:

Hvor er det bare nogle vildt seje billeder :thumbsupsmileyanim:

Er det en herinde fra som har taget dem?

Har smugkigget på både din planlægning og beretning. Du har givet mig rigtig god inspiration. :cheerleader3:

Tror dog aldrig jeg kommer igennem alle siderne ;)

Taak :shopping:

Ja det er Lollerberg der har taget dem. Hun har også taget dem fra om morgenen, hvor jeg gør mig klar. Hun er stjernedygtig.

Ha ha kan sagtens forstå hvis du ikke kommer gennem alle mine sider i planlægningstråden - det er også en mammut af format :respekt:

Skønt jeg har kunnet inspirere :bearhug:

:balloons:

0

Gud hvor er det bare en smuk kjole og sikke noget hår... er sååå misundelig... hvor er kjolen fra?

taaak :cheerleader3: :cheerleader3:

Kjolen er fra Farage der forhandles i Askepot og Valentino i Tønder :loveboard: De har en stor hjemmeside..

Håret er sat af Charlotte Elsted :griner:-

Edited by kejzer
0

Annonce ♥

Så har jeg også læst hele din tråd og hold k%¤%ft hvor er det bare et super smukt og lækkert bryllup :):thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Total drømmescenarie :cheerleader3:

Og de billeder Lollerberg tager, det er virkelig mine drømmebilleder. Jeg læste hendes tråd for et godt stykke tid siden, og de billeder har jeg helt og aldeles forelsket mig i :ilovebryllupsklar: Er det muligt at "leje" hende? (Måske du læser dette lollerberg :rolleyes: )

0

Så har jeg også læst hele din tråd og hold k%¤%ft hvor er det bare et super smukt og lækkert bryllup :):thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Total drømmescenarie :rolleyes:

Og de billeder Lollerberg tager, det er virkelig mine drømmebilleder. Jeg læste hendes tråd for et godt stykke tid siden, og de billeder har jeg helt og aldeles forelsket mig i :ilovebryllupsklar: Er det muligt at "leje" hende? (Måske du læser dette lollerberg :bearhug: )

iiih tusind tak :badgirl::shooter: det var bare en fantastisk dag. Som du selv skriver total drømme agtigt :cheerleader3:

Loller er fantastisk dygtig. Jeg ved dog at hun holder foto fri resten af året - hun har mange ting om ørerne :biggrin: Men jeg er sikker på at når hun er fotoklar igen, så kan hun "lejes" :heart: Og tro mig hun vil være værd at vente på!! :blink:

0

Annonce ♥

Øvvha, 18 års puhabæ, tænders gnidsel og sparen op .............!

Men skidt, mange tillykker herfra, så er famillien på plads og vi venter bare på barnedåbs-fotos, konfirmationsbilleder og.........naturligvis bryllup !

Vi er klar ;)

:cheerleader3::cheerleader3: Tak skal I ha :cheerleader3:

ej Tillykke hvor er det da skønt

et lille julebarn :)

taak :blink: jeps en lille nisse -HAHA-

0

Annonce ♥

jeg vil da også lige ønske jer et stort tillykke.....dejlig julegave...har selv et december barn.....
Også kæmpe tillykke herinde!! Hvor er det bare skønt for jer!

Og sikke en julegave at få!!!

Ihhh hvor skønt :) tillykke med den lille i mavsen!

TAAK Piger :cheerleader3:

0