kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tja... man kan kun sige at vores ægteskab er meget lykkeligt. Venter en lille mini M&M juleaften :cheerleader3: :cheerleader3:

Ih, stort tillykke! Sikke en dejlig julegave...

Tja... man kan kun sige at vores ægteskab er meget lykkeligt. Venter en lille mini M&M juleaften :cheerleader3::cheerleader3:

Eeeeeiiiiiii hvor er det fantastisk....et stort tillykke til jer...så kan det da ikke blive mere perfekt!!! :)

Tja... man kan kun sige at vores ægteskab er meget lykkeligt. Venter en lille mini M&M juleaften :cheerleader3: :cheerleader3:

Et kæmpe stort tillykke med den fantastiske nyhed :):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

TAAAK :cheerleader3::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HURRA OG STORT TILLYKKE til jer!!!!

Super fede billeder du har fået taget. Jeg går og tumler med, om jeg skal "stjæle" idéen til en kalender til manden på hans fødselsdag her i juli....blandet med lidt undertøjsbilleder....eller som en julegave?!

Dejlig dag til dig!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
HURRA OG STORT TILLYKKE til jer!!!!

Super fede billeder du har fået taget. Jeg går og tumler med, om jeg skal "stjæle" idéen til en kalender til manden på hans fødselsdag her i juli....blandet med lidt undertøjsbilleder....eller som en julegave?!

Dejlig dag til dig!!!

TAaaak :) :) Ja det er fede billeder! Og ideen til manden er da god ! Go for it :)

Du må også ha en dejlig dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige at du er gravid... Stort tillykke, det er bare det dejligste at være gravid og ikke mindst blive mor (tror bestemt at det slår bryllupsdage med ca. 1000 gange) Jeg er selv mor til 3 piger og kan helt ærligt sige at den følelse man har lige efter man har født og smerterne forsvinder som dug for solen (de fleste) og man får poden op til sig er WAUUUU. Man er superwoman og intet i verden kan få en ned med nakken i det øjeblik.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:thumbsupsmileyanim: HURRAAAAA OG TILLYKKE - HVOR ER DET STORT :thumbsupsmileyanim:

taak :) ja og maven er med :hug:

Så lige at du er gravid... Stort tillykke, det er bare det dejligste at være gravid og ikke mindst blive mor (tror bestemt at det slår bryllupsdage med ca. 1000 gange) Jeg er selv mor til 3 piger og kan helt ærligt sige at den følelse man har lige efter man har født og smerterne forsvinder som dug for solen (de fleste) og man får poden op til sig er WAUUUU. Man er superwoman og intet i verden kan få en ned med nakken i det øjeblik.

taak -HAHA- ja det er jeg ikke i tvivl om at man glemmer når en glat lille klump skriger på mor for første gang :):ilovebryllupsklar::hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ej hvor dejligt for jer :)), stort tillykke
Stort tillykke :thumbsupsmileyanim:

taak :hug:

Hvor skønt med en lille pige!! Hun kan jo ikke blive andet end en prinsesse! Og så har i jo en "hest" derhjemme hun kan lege på! Det bliver jo skønt!! :thumbsupsmileyanim:

taak :hug: det var sødt sagt :ilovebryllupsklar: griner - jeps han skal hvert fald lære at gå med trækvogn på et tidspunkt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor skønt med en lille pige!! Hun kan jo ikke blive andet end en prinsesse! Og så har i jo en "hest" derhjemme hun kan lege på! Det bliver jo skønt!! :thumbsupsmileyanim:

taak :hug: det var sødt sagt :ilovebryllupsklar: griner - jeps han skal hvert fald lære at gå med trækvogn på et tidspunkt :hug:

hehe jeg kan lige se ham for mig med trækvogn! Og en lille pige i vognen der sidder og vinker :thumbsupsmileyanim: Skønt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor skønt med en lille pige!! Hun kan jo ikke blive andet end en prinsesse! Og så har i jo en "hest" derhjemme hun kan lege på! Det bliver jo skønt!! :thumbsupsmileyanim:

taak :hug: det var sødt sagt :hug: griner - jeps han skal hvert fald lære at gå med trækvogn på et tidspunkt :)

hehe jeg kan lige se ham for mig med trækvogn! Og en lille pige i vognen der sidder og vinker :thumbsupsmileyanim: Skønt!

jaaah :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj KÆMPE TILLYKKE!!!

Og ihh hun bliver da bare en så køn prinsesse med en så smuk kommende mor -HAHA- - og en flot kommende far, hehe.. -HAHA-

MANGE GANGE TILLYKKE..! :thumbsupsmileyanim:

taaak :) Det var rigtig sødt sagt! -HAHA-

Tillykke med prinsessen i maven :ilovebryllupsklar:

taak -HAHA-

Tillykke med den lille pige - "faldt" over dig inde på det andet BK, kan det passe at du også huserer der? :thumbsupsmileyanim:

håber ikke du slog dig???? :hug: Jeps jeg er i dec gt :oops: og taak :)

:) Nej jeg er rimelig godt polstret :hug:

haha -. ved hva du mener :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mie,

Nu har jeg siddet og læst hele din beretning igennem og jeg har både grinet, sukket og fået en klump i halsen undervejs.

Hvor er det bare nogle fantastiske billeder og en skøn beretning - og du STRÅLER :)

Tak fordi jeg måtte kigge med :thumbsupsmileyanim: (og endnu engang tak for din PM ;))

Og tusind tillykke med den lille pige! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Mie,

Nu har jeg siddet og læst hele din beretning igennem og jeg har både grinet, sukket og fået en klump i halsen undervejs.

Hvor er det bare nogle fantastiske billeder og en skøn beretning - og du STRÅLER :)

Tak fordi jeg måtte kigge med :balloons: (og endnu engang tak for din PM ;))

Og tusind tillykke med den lille pige! :)

åååhr tusind tak for din søde besked :ilovebryllupsklar: den varmer da helt ind :unsure::thumbsupsmileyanim:

Jeg venter stadig på at holde bette tøsen i armene :) (termin juleaften) og det var så lidt med pm :)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer