kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 posts in this topic

Mie altså.. :rolleyes:

Her sidder man og får gode ideer til sit bryllup og hvem dukker pludselig op på et billede - dig.. biggrin.gif

Jeg har nu brugt to dage på at læse dine beretninger igennem.. Fantastisk læsning..

Mange knus din eks-svigerinde Charlotte :bearhug:

eeej hej søde :) Det var da en skøn hilsen lige at kigge ind til. Jeg har ikke været inde og snuse længe!

Hatten af for at du har læst mine tråd!!

Ja nu er det snart din store dag og jeg håber den blir lys og lykkelig!

:hug::hug:

0

Annonce ♥

5 år siden i dag :loveflag: vejret er næsten lige så godt, vi har det stadig pragtfuldt sammen, nyder livet vores datter Silke på lidt over 3 og venter spændt på lillesøster Chanels ankomst medio juli. Håber I nye brude herinde har haft/får en lige så pragtfuld dag som vi havde :loveboard:

0

Annonce ♥

Kære Mie

Endelig nåede jeg igennem alle 47 sider... Wow sikke et bryllup og sikke en bryllupsrejse...

Jeg har selv været på næsten samme rejse gennem USA, så det var ekstra sjovt for mig at sidde og se alle jeres billeder, hvoraf flere af dem ligner vores egne :)

Jeg er også vild med dine trash the dress billeder, de er helt unikke!

Og endelig fik jeg luret lidt nærmere på din vielsesring - den er virkelig smuk! Jeg synes den passer godt til dig :)

Tak for kigget!

0

Kære Mie

Endelig nåede jeg igennem alle 47 sider... Wow sikke et bryllup og sikke en bryllupsrejse...

Jeg har selv været på næsten samme rejse gennem USA, så det var ekstra sjovt for mig at sidde og se alle jeres billeder, hvoraf flere af dem ligner vores egne :)

Jeg er også vild med dine trash the dress billeder, de er helt unikke!

Og endelig fik jeg luret lidt nærmere på din vielsesring - den er virkelig smuk! Jeg synes den passer godt til dig :)

Tak for kigget!

Hej søde :)

tak for rosen :) Jeg er også super glad for TTD billederne og selvf bryllup+rejse+ring :)

Hi ja man er vel ikke turist for ingenting på sådan én planlagt tur :)

0

Annonce ♥

Kære Mie,

Hvor er det dog dejligt, at se dig herinde, især når jeg og Keld med hastige skridt nærmer os HØJDEPUNKTET i vores samliv: Vores kobberbryllupsvelsignelse med efterfølgende PARTY på den dejlige Tyrstrup kro ()() .

Er der allerede gået 5 år siden I sagde "JA" ved et bryllup som vist går over i BK´s historie som et af de mere spektakulære, på grund af god planlægning, en gennemført stil og en SMUK SMUKKERE SMUKKEST brud. Beretningen efterfølgende var også et hit, som mange nye brude følger GP

Ønsker jer held og lykke med jeres næste pige i rækken, skal det måske være alle gode gange 3? :fløjt: .

Lidt sjovt: Keld og jeg har fået en genbo, som har den skønneste Berner Sennen dreng, som hedder Newton, og naturligvis er jeg faldet helt og aldeles for den bamsede vovse :loveboard:

Kære Mie, held og lykke i årene fremover, håber du bliver her et par år mere, så du kan følge mig til dørs, når jeg skriver beretningen om et kobberbryllup, som slog planlægningsrekorden herinde :blink:

0

Kære Mie,

Hvor er det dog dejligt, at se dig herinde, især når jeg og Keld med hastige skridt nærmer os HØJDEPUNKTET i vores samliv: Vores kobberbryllupsvelsignelse med efterfølgende PARTY på den dejlige Tyrstrup kro ()() .

Er der allerede gået 5 år siden I sagde "JA" ved et bryllup som vist går over i BK´s historie som et af de mere spektakulære, på grund af god planlægning, en gennemført stil og en SMUK SMUKKERE SMUKKEST brud. Beretningen efterfølgende var også et hit, som mange nye brude følger GP

Ønsker jer held og lykke med jeres næste pige i rækken, skal det måske være alle gode gange 3? :fløjt: .

Lidt sjovt: Keld og jeg har fået en genbo, som har den skønneste Berner Sennen dreng, som hedder Newton, og naturligvis er jeg faldet helt og aldeles for den bamsede vovse :loveboard:

Kære Mie, held og lykke i årene fremover, håber du bliver her et par år mere, så du kan følge mig til dørs, når jeg skriver beretningen om et kobberbryllup, som slog planlægningsrekorden herinde :blink:

Jeg slipper ikke helt bk bare rolig ;) snuser herinde indimellem og mindes den dejlige planlægningstid :) Så jeg vil se frem til at læse om jeres kommende kobberbryllup :) 1000 tak for din store ros, det varmer helt vildt at læse efter 5 år :) ja 5 år puuha tiden den går stærkt ;) men det gør den jo når man har det godt :) Njaaa der bliver ikke en 3., så kommer det hvert fald i form af en bamsedreng mere :) For berner hvalpe er super skønne! Newton er et skønt navn :) krads ham lidt bag øret for mig ;)

:kiss:

0

Det er godt nok ved at være nogle år siden må man sige :lol: Godt at se at det går jer godt og at der er kommet en datter til. :lol:

Ja tiden går stærkt :) Nu er trunte 2 jo ikke kommet endnu ;) meeeen det gør hun jo inden for nærmeste fremtid :) tænk 2 bryllupper (måske) jeg kan være med til at planlægge. Muhahaaa

0

Annonce ♥

Ja der er noget der. Der er ihvertfald masser af tid til at planlægge det. Men hvis det involverer deltagelse af Michael eller mig selv, når tid er så bliver det nok med rollator :lol:

0

Annonce ♥