kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

og af buketten

post-29043-1212658705.jpg

De søde zillaer fandt mors grav - moster viste den.. og de pustede bobler henover graven og sagde tillykke med din datter Birgit.

Selv nu sidder jeg og tuder over den rørende gestus. :griner:- I aner ikke hvad det betyder for mig :thumbsupsmileyanim:-HAHA- Min moster måtte gå for det kunne hun slet ikke klare.... 1000 tak piger!!

og det var alt for denne gang :thumbsupsmileyanim: nu vil jeg i haven og male stakit -HAHA-

0

Kære Mie....

Det er godt nok også en rørende gestus...

Jeg har også problemer med væskende øjne.

Det er nogle rigtig fantastiske billeder af brylluppet over alle bryllupper...

Du sætter en høj standart..

Lidt søvn får du lov til, men vil så gerne høre mere.

knus

0

Annonce ♥

og af buketten

post-29043-1212658705.jpg

De søde zillaer fandt mors grav - moster viste den.. og de pustede bobler henover graven og sagde tillykke med din datter Birgit.

Selv nu sidder jeg og tuder over den rørende gestus. :cheerleader3: I aner ikke hvad det betyder for mig :thumbsupsmileyanim::balloons: Min moster måtte gå for det kunne hun slet ikke klare.... 1000 tak piger!!

og det var alt for denne gang :thumbsupsmileyanim: nu vil jeg i haven og male stakit :balloons:

Det var Malenes idé - typisk hende, hun er altid :cheerleader3: betænksom. Jeg fik også tårer i øjnene, da hun gjorde det, det var virkelig et rørende øjeblik.

0

Ihh altså :thumbsupsmileyanim:

Selvom jeg var der, bliver jeg sådan helt stritpelset igen, ved at se billederne!

Det var så fint med hunde espalieret, men vi stoppede da lige op engang, da vi listede ud af kirken og tænkte at der da var nogen, der havde taget "vores plads" :cheerleader3:

Men heldigvis var der plads til os allesammen :cheerleader3:

Synes også bare at de to duer var den bedste, smukkeste ide jeg længe har overværet! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ååååhr altså! :thumbsupsmileyanim: dagens dosis beretning fik mig til at tude ikke mindre end 4 gange! :cheerleader3:

1. Da jeg læste hvor rørt du blev over Rikke Maries søøøde besked. (det var det første indlæg jeg læste i dag..)

2. Da jeg læste hvor rørt du var blevet over at vi var kommet så mange til globryllup

3. Da jeg læste dine kommentarer til præstens (smukke) tale.

4. Da jeg så billedet af duen der fløj væk..

Iiiih, altså! :cheerleader3: Det er simpelthen så dejlig og kærlig en beretning det her! :thumbsupsmileyanim:

Edited by ying
0

Ååååhr altså! :thumbsupsmileyanim: dagens dosis beretning fik mig til at tude ikke mindre end 4 gange! :cheerleader3:

1. Da jeg læste hvor rørt du blev over Rikke Maries søøøde besked. (det var det første indlæg jeg læste i dag..)

2. Da jeg læste hvor rørt du var blevet over at vi var kommet så mange til globryllup

3. Da jeg læste dine kommentarer til præsten (smukke) tale.

4. Da jeg så billedet af duen der fløj væk..

Iiiih, altså! :cheerleader3: Det er simpelthen så dejlig og kærlig en beretning det her! :thumbsupsmileyanim:

Hehe, så holdt den ikke længere.

Du var ellers SÅ dygtig i kirken :balloons:

0