Betina-86

Fortælle familien om bryllupsplaner

17 indlæg i dette emne

Ja, overskriften siger næsten sig selv. Da I skulle fortælle jeres nærmeste familie om jeres bryllupsplaner, hvordan gjorde i det så?

Fandt I på en eller anden sjov måde at fortælle dem det, eller sagde i det bare?

På torsdag skal vi fortælle mine forældre, hans far og min søster og svoger om at vi skal giftes d. 6. juni 2009, og synes det ville være sjovt at gøre 'lidt ud af det' frem for bare at sige: "Hey, vi skal giftes næste år"..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fortalte det bare til min mor og mormor. min moster opdage det selv.

brians bror og svigerinde fik det afvide da vi spurte hans svigerinde om hun evt ville syg brudepigekjoler.

brians mor ved det ikke i nu men skal havde prikket lidt til ham i aften så vi kan få det sagt.

grunden til hun ikke ved det er fordi hun ikke bliver glad.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det skal fortælles på en sjov måde, så tænker jeg straks på dem, der giver forældrene et scanningsbillede i ramme for at fortælle, at de skal være bedsteforældre. Måske det kan føres over på bryllup.

Et billede af manden på knæ med en ring, et billede af Kaj og Andrea i slør og høj hat, En kage, med en kirke på eller ringe på osv.

I kan også lave en rebus på denne hjemmeside

Her har jeg lavet en

post-23625-1212497899.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså vi blev først gift på rådhuset, sådan meget hemmeligt. :cheerleader3: Kun min mor og bror samt hans mor, forlover og brudpige viste noget. Meningen var at vi så skulle holde et rigtigt bryllup senere(hvilket vi er på vej til), men brudepigen kunne åbenbart ikke vente med at holde polterabend til at vi havde fundet en dato. Med det resultat at hele vennekredsen og en del af hans familie(via min mands kusine) fik det at vide. :thumbsupsmileyanim:

Så det var lidt ærgerligt. Vi valgte derefter bare at fortælle det til familien. Nu har vi så det problem at de bliver ved med at presse på for brylluppet. Gør ikke tingene let. :cheerleader3:

Men de kan bare vente kan de, til vi har råd :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det skal fortælles på en sjov måde, så tænker jeg straks på dem, der giver forældrene et scanningsbillede i ramme for at fortælle, at de skal være bedsteforældre. Måske det kan føres over på bryllup.

Et billede af manden på knæ med en ring, et billede af Kaj og Andrea i slør og høj hat, En kage, med en kirke på eller ringe på osv.

I kan også lave en rebus på denne hjemmeside

Her har jeg lavet en

post-23625-1212497899.jpg

Ha' den er da for sjov!!! Prøv at skrive "Vil I komme til vores bryllup?" http://www.alexanderband.dk/

Det er da humor!!!!

Vi inviterede os selv til kaffe hos mine svigerforældre og fortalte dem det så.... De blev bare SÅ glade! Mht mine forældre, så er det en helt anden historie som vi slet ikke vil tage her!! Heldigvis fik vi jo det mest vidunderlige bryllup :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Hvor er det trist at din svigermor ikke vil blive glad.. Men det må hun jo selv om :cheerleader3:

Hun skal ikke have lov til at ødelægge jeres glæde over den store dag :thumbsupsmileyanim:

ja det er da mega trist. men det kommer vel en dag. hun er den person der aldrig er glad for sine svigerdøtre.

men vi glæder os og det er det vigtigste.

du kunne jo evt også bede hende mødes med dig på en bestemt adresse også når hun dukker op skal i kikke på brudekjoler?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi havde taget et billede af vores hænder, hvor vores forlovelsesringe var på vores fingre.

Dem havde vi lagt mellem vores ferie billeder, så da de skulle se dem, fik de øje på det.

Det vil sige min mormor forstod ikke hvorfor der var et billede af vore hænder og min mor skreg af grin af hende.

Min søster begyndte at tude, mens hun sagde om vi virkelig skulle giftes.

Alle blev glade og vi synes det var en hyggelig måde at sige det på :thumbsupsmileyanim:

Vi fortalte så datoen bagefter...

Billedet så således ud:

super god idé og præcis det jeg mente, da jeg talte om scanningsbilledet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min forlovede friede til mig foran vores forældre og søskende, så der var ingen hemmelighedskræmmeri der... Desuden havde han på forhånd spurgt min far om lov til at gifte sig med mig, og havde også haft spurgt sine egne forældre, om de evt. ville hjælpe med at gemme forlovelsesringene for mig... Desværre gættede jeg planerne på forhånd, men det betød bare, at vi kunne bestille ringene sammen og sikre os, at de passede... Og frieriet blev ikke mindre dejligt af, at jeg vidste det på forhånd! :thumbsupsmileyanim:

Vi fik ret hurtigt besluttet os for en dato, og denne dato blev offentliggjort for vores forældre til min fødselsdag ca. ½ måned efter frieriet... Desuden har vi fortalt datoen til vores bedsteforældre, og resten af familien har vist bare fået datoen at vide gennem den "offentlige familie-sladder"! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en super god idé med ringene.. Her var det bare mig der friede og vi har ingen ringe..

Må finde på et eller andet i stedet for bare at sige det..

Måske give dem hver en lille gave? Noget der symboliserer deres rolle til brylluppet.. Er bare for fantasiløs tror jeg.. Nogle der har nogle idéer? Det drejer sig om:

Brudens mor

Brudens far

Gommens far

Brudens søster (brudepige/terne)

Brud og goms svoger (muligvis forlover)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer