MissPinky

Arrig og skuffet

20 indlæg i dette emne

Jeg er så arrig og på samme tid skuffet for tiden. Det er desværre over min kæreste jeg er skuffet og arrig.

Først lige lidt baggrund for hvorfor jeg er skuffet og arrig.

Jeg har altid sagt at jeg hverken skulle giftes eller have børn. Grunden til dette kender jeg ikke rigtig men tror det har noget at gøre med at jeg ikke er så god til at være midtpunkt sådan en dag. Havde det forfærdentligt den dag jeg blev konfirmeret. Jeg er ikke den typiske pige som elsker lyserødt, går i kjole og bruger make up. Jeg er lidt mere vild og har altid hængt ud med drengene i frikvarteret og spillet fodbold fordi jeg ikke gad alt det der tøsefnidder i krogene. Min kæreste har altid kendt til min holdning omkring ægteskab og børn og har da også forsøgt at ændre den ellers havde jeg jo sikkert heller ikke sagt ja da han friede :thumbsupsmileyanim:

Min kæreste derimod har som så mange piger altid drømt om bryllup og børn. Han har altid vidst at han ville giftes og han vil gerne have 2-3 børn (gerne drenge så de kan tage til fodbold sammen)

Nu er vi så ved det punkt hvor jeg er skuffet og arrig. Det er ham der har friet til mig og ham som super gerne vil giftes MEN hvor meget er det så lige han hjælper med forberedelserne???? Ja det er godt nok ikke ret meget. Det eneste han har gjort er at ringe til kirken for at booke den og igen for at være sikker på at vi 100% havde booket den. Det næsten han har lavet er at han efter tvang lavede layout til invitationerne.

Jeg har lavet:

Lavet og sendt invitationer

Små æsker til ris

Booket feststed

Booket band

Skrevet ønskeseddel

Booket fotograf

Lavet gæsteliste

Fundet adresser på alle gæster

Taget initiativ til at han skulle kigge på tøj til brylluppet og vielsesringe

Valgt forlover

Valgt toastmaster

osv.

Jeg føler slet ikke at han tager initiativ til nogen ting og at han bare har over ladt det hele til mig. Føler mig så alene med det hele og ville ønske at han viste mere interesse for vores bryllup. Har prøvet at snakke med ham om det over flere gange og der tilkendegiver han også at han ikke har være så aktiv med at hjælpe men efter snakken sker der ikke det helt store og det er frustrerende.

Mit spørgsmål er så:

Hvor meget hjælper jeres kærester med planlægningen og hvad skal jeg gøre for at få min til at hjælpe noget mere???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm den er svær. Tror ikke at mænd har samme behov for at forberede som os. Tror han synes det er fint og dejligt at du gør det, for i bund og grund tror jeg at mænd forestiller sig deres elskede komme op ad kirkegulvet, og så er det forberedelse nok... hvordan hun kommer derhen, og hvad der skal ske bagefter tjaeh det er ikke det der er væsentligt.

Det er nok lidt sat på kanten, men ikke helt uden sandhed for der er rigtig mange mænd der gerne vil hjælpe til og deltage i forberedelserne, men du er langt fra den eneste der har det problem. Er bare ikke sikker på at mænd gider tage stilling til så mange ting når der er så lang tid til. Du skal se de sidste 1-2 måneder skal han nok vågne op til dåd :thumbsupsmileyanim:

Op med humøret, der er bare gået bridezilla i dig, det er ikke farligt blot nogle gange lidt dyrt :thumbsupsmileyanim:

/Chalotte

Du kan jo evt. prikke lidt til ham og sige til ham at han skal deltage noget mere

Redigeret af Bowmo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey :-)

Ja jeg kender det godt, alttttttttt for godt *griner*

Min kommende mand meldt ud fra starten, at han kan ved gud ikke arrangere sådan noget, så det blev op til mig og min SM.

Det har faktisk passet mig fint, for Peter bliver stresset når han skal være med til at arrangere noget så stort som et brullyp... Kan huske vores datters barnedåb :thumbsupsmileyanim:

Men han var dog med til at bestemme invitationerne og menu-kortet :griner:-

Men sæt dig stille ned og snakke med ham om det, måske er der lidt forståelse i ham -HAHA-

Håber I for det til at køre

knus zillemor :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se dit dilemma når det nu var ham som var vild efter bryllup....

Her i huset er det også mig som står for alt der skal planlægges og har også været skuffet over at min mand ikke har deltaget i forberedelserne.

Jeg fortalte også ham at jeg var ked af at han ikke viste nogen interesse men som han sagde at jeg har styr på hvad der skal huskes og vil helst la mig om det.... og så når det hele skal udføres så er det ham som knogler på... jeg er planlæggeren og han tager det tunge læs til slut...

Jeg kan også selv se at jeg selv vil bestemme det hele så det passer mig rigtig godt...

Han har fået til opgave at sørge for transport fra kirken og jeg må intet vide og det kan jeg slet ikke ha... :thumbsupsmileyanim:

Vi skal giftes om få uger og kan mærke på min mand at nu vil han gerne være med :griner:-

MHT hvad du forklarede så håber jeg han viser lid mere interesse når i nærmer jer datoen... men mænd er mænd... derfor gifter de fleste sig med en kvinde så der er lidt styr over det hele.

:thumbsupsmileyanim: til dig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv - forventninger, der ikke bliver indfriet, er bare så ærgerligt.

Jeg tror, at mænd og kvinder har forskellige indgangsvinkler til at arrangere fester - og især et bryllup. Mænd har ikke sans for de små detaljer, som vi kvinder (i hvert fald her på BK) går meget op i.

Mit råd til dig er, at du lader ham være i fred og selv tager stilling til de forskellige ting. Du kan evt. lave en mappe med faneblade - menu, kirke, lokale, tøj, osv. og sige til ham, at det er jeres bryllups-bibel. Han er meget velkommen til at kigge i den og komme med input, men hvis han helst er fri, så er det også OK med dig.

Du skal så give ham nogle opgaver, som han så kan krydse af i bogen. Det kunne være: bestille brudebuket, købe nyt tøj til sig selv, aftale nærmere med Best-man osv.

Jeg ved ikke, om du har læst bogen "Mand er fra Mars og kvinder er fra Venus" - jeg har læst den et par gange, og beskrives det faktisk meget nøje, hvor forskelligt kønnene tænker, og at det kan der ikke laves om på, det skal vi lære at leve med !

Jeg håber for dig, at I får talt om tingene, og at du får det bedre.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig har jeg en masse ideer og sådan i hovedet til hvordan dagen skal være. Men det er jo ikke kun min dag og jeg vil da gerne at han er med til at præge dagen med hvad han har lyst til og hvad han drømmer om.

Er træt af altid at skulle sætte ham igang med opgaver fordi jeg føler at jeg tvinger ham til det. Det må da også være i hans interesse at der eksempelvis kommer en hyggepianist under middagen. Vi har et nummer til en men har ikke fået ringet endnu. Hvorfor er det lige at det skal være mig. Hvorfor tager han ikke initiativ til det?? Har spurgt ham om det om han har intet svar andet end at han ikke kender hende. Surprice.... Det gør jeg da heller ikke.

Tror bare der er mange småting som går mig på uden at være en bridezilla men det gør det sikkert heller ikke bedre af at jeg har gået hjemme de sidste 7 uger pga. strejken og meget hellere ville være igang med at færdiggøre min uddannelse. Så det er lidt en kompleks situation.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he kender det også kun alt for godt, men mon ikke der alligevel er en lille zilla gemt i os alle.

Min kæreste hjælper heller ikke med det store, men det er der jo heller ingen grund til for jeg klare det hele :thumbsupsmileyanim:

Han har dog været med ude at vælge sit eget tøj og vin. Ellers gør han de ting jeg beder ham om at gøre, og det er et eller andet sted meget godt for så er det også meget der bestemmer :thumbsupsmileyanim:

Nej det var sagt lidt i spøg, men jeg tror bare ikke mænd har det samme planlægningsbehov som kvinder. De vil bare gerne giftes med den som de elsker og så er den ikke længere.

Ellers må du jo sige til ham at du mangler lidt initiativ fra hans side, og at du faktisk er ked af at han ikke viser mere arrangagement.

Held og lykke

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en ting jeg ikke kan lade være med at tænke på.....

Og det er hvilken form for bryllup I planlægger at holde.... altså hvor "stort" det skal være?

Du skriver nemlig en liste med ting du har lavet og flere af dem tyder på at det er den helt store omgang med alt hvad der bimler og bamler.

Men samtidig fortæller du, at du har det skidt med tanken om at blive gift - jeg fornemmer at det absolut ikke er selve det at blive viet til din kæreste der giver betænkeligheder, men det at blive sat i centrum og kigget på, som jo uværgerligt vil ske når man står brud.

Jeg tror at det er vigtigt at du standser op og spørger dig selv om det i virkeligheden er dét du vil, når du fra starten har de tanker om det at blive gift, som du skriver om.

Er det jeres drømmebryllup du er igang med at forberede, eller er det fordi du tænker på din kærestes/andres forventninger til hvordan jeres bryllup bør være når du planlægger?

Hvad med din kommende mand, hvilke forventninger har han?..... og hvad kunne DU godt tænke dig?

Jeg har på fornemmelsen at I ikke rigtigt har fået afstemt hvordan I gerne vil have jeres bryllup.

Hverken mig gemal eller jeg er til de store fester og vi var på forhånd enige om at vi ikke ville have en traditionel fest hvor vi var i centrum og sat til skue hele dagen - det er der nemlig ingen af os der har det særligt godt med, præcist som dig.

Vi fik meget hurtigt efter frieriet afstemt vores forventninger til hinanden og det resulterede i, at vi begge var helhjertet med hele vejen igennem - ja, ind imellem var gemalen faktisk mere zilla end mig netop fordi de foregik på begges præmisser. :thumbsupsmileyanim:

Vi fik lavet invitationer til den meget lille begrænsede flok gæster, der skulle med, fik booket viceborgmesteren i Hedensted til at komme ud og vie os, fik lave aftale med fotografen og sagt til hotellet: Vi kommer 10 mennesker fra d. 17-19. august 2007, vi skal vies d. 18. om eftermiddagen - find på noget!

Vi købte selvfølgelig tøj/kjole til lejligheden, men ellers planlagde vi ikke en sk*d overhovedet, der var ingen bordkort, risposer, taler, musik, ønskesedler eller lignende.

Vi havde ønsket et lille, intimt og afslappet bryllup med vores næreste venner, der altid er der for os i både glæder og sorger. Vi fik lige præcist det vi ønskede os takket være både vores fantastiske gæster og det faktum at vi begge fik afstemt vores forventninger.

Stort :thumbsupsmileyanim: og masser af varme tanker fra Marianne

Redigeret af Mus01
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan høre, at jeg er en af de heldige her; min forlovede hjælper rigtig meget med i planlægningen (eller i hvert fald udførelsen) til brylluppet... Fx har han flere gange bedt om, om vi ikke skulle lave lidt mere "klippe-klistre" (invitationer, menukort, kirkeprogrammer, æsker osv), da han synes, det er enormt hyggeligt at sidde og nørkle med det!

Det er for en stor del mig, der sidder og "drømmer" og får ideer til, hvordan vi kan arrangere det hele, men så snart jeg præsenterer ham for løse ideer, er han meget aktiv i at hjælpe med at få det gjort konkret til lige netop den ide, vi kan bruge til vores bryllup... Det er fx også ham, der har fået ideen til en af de ting, der er gennemgående i alle vores "klippe-klistre" ting...

Mht hvordan du får din kæreste til at hjælpe mere til, så tror jeg ikke, du kan gøre ret meget andet end fortsat at snakke med ham om det; fx lægge op til, at I hjælpes ad med nogle af de forskellige gøremål, der er, så det bliver et fælles projekt. For han kan måske også være lidt nervøs for at gå i vejen eller få lavet noget, som ikke falder i din smag, eftersom det jo netop er dig, der hidtil har stået for den største del af planlægningen...

Håber I finder ud af det, så I får det bryllup, der passer til jer begge to! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her hjemme er det heller ikke meget hjælp jeg får fra min mand..

Jeg startede ud med at spørge ham om hvad han havde af ideer til brylluppet.. , og har da også fået 5 sætninger...

Vi er endnu ikke noget så langt i planlægningen, så jeg har ikke haft brug for så meget hjælp endnu da eget stadig er mine ideer og drømme.. ( og så får jeg jo masse af inspiration herinde .. )

Jeg tror bare at man meget tydeligt kan se forskellen på det at være mand og kvinde.. tror at det bare er noget der ligger naturligt for os.. eller unaturligt for dem..

Men kan da godt se at det er møg irriterende at du står for det hele, når han nu var informeret om kravet om hans deltagelse...

Der er ikke andet for at i må snakke om det, og måske sige til ham at hvis han vil have det helt store bryllup.. at så må han hjælpe til.. ellers bliver det ???? mindre eller...

Sagt på en anden måde han må vise noget initiativ hvis han vil have det store bryllup...

:thumbsupsmileyanim: Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Der er en ting jeg ikke kan lade være med at tænke på.....

Og det er hvilken form for bryllup I planlægger at holde.... altså hvor "stort" det skal være?

Du skriver nemlig en liste med ting du har lavet og flere af dem tyder på at det er den helt store omgang med alt hvad der bimler og bamler.

Men samtidig fortæller du, at du har det skidt med tanken om at blive gift - jeg fornemmer at det absolut ikke er selve det at blive viet til din kæreste der giver betænkeligheder, men det at blive sat i centrum og kigget på, som jo uværgerligt vil ske når man står brud.

Jeg tror at det er vigtigt at du standser op og spørger dig selv om det i virkeligheden er dét du vil, når du fra starten har de tanker om det at blive gift, som du skriver om.

Er det jeres drømmebryllup du er igang med at forberede, eller er det fordi du tænker på din kærestes/andres forventninger til hvordan jeres bryllup bør være når du planlægger?

Hvad med din kommende mand, hvilke forventninger har han?..... og hvad kunne DU godt tænke dig?

Jeg har på fornemmelsen at I ikke rigtigt har fået afstemt hvordan I gerne vil have jeres bryllup.

Hverken mig gemal eller jeg er til de store fester og vi var på forhånd enige om at vi ikke ville have en traditionel fest hvor vi var i centrum og sat til skue hele dagen - det er der nemlig ingen af os der har det særligt godt med, præcist som dig.

Vi fik meget hurtigt efter frieriet afstemt vores forventninger til hinanden og det resulterede i, at vi begge var helhjertet med hele vejen igennem - ja, ind imellem var gemalen faktisk mere zilla end mig netop fordi de foregik på begges præmisser. :griner:-

Vi fik lavet invitationer til den meget lille begrænsede flok gæster, der skulle med, fik booket viceborgmesteren i Hedensted til at komme ud og vie os, fik lave aftale med fotografen og sagt til hotellet: Vi kommer 10 mennesker fra d. 17-19. august 2007, vi skal vies d. 18. om eftermiddagen - find på noget!

Vi købte selvfølgelig tøj/kjole til lejligheden, men ellers planlagde vi ikke en sk*d overhovedet, der var ingen bordkort, risposer, taler, musik, ønskesedler eller lignende.

Vi havde ønsket et lille, intimt og afslappet bryllup med vores næreste venner, der altid er der for os i både glæder og sorger. Vi fik lige præcist det vi ønskede os takket være både vores fantastiske gæster og det faktum at vi begge fik afstemt vores forventninger.

Stort :thumbsupsmileyanim: og masser af varme tanker fra Marianne

Puha hvor har du ret i mange af de ting du skriver. Det har jeg tænkt lidt over og selvfølgelig fortjener du et svar.

Jeg har det overhovedet ikke skidt med at skulle giftes med min kæreste for det er ham jeg elsker og ham jeg vil blive gammel sammen med. Det eneste jeg frygter ved den cermonielle handling er at gå op af kirkegulvet når alle kigger på mig. Det kan jeg få helt angst af at tænke på. Men det får jeg gjort noget ved inden den store dag bare rolig.

Hvad typen af bryllup angår så er det nok en blanding af dem du nævner. Måske er det mit drømmebryllup (jeg har bare ikke vidst at jeg drømte om det) og så er det nok også hvad folk forventer. Jeg ved at min familie og venner ville syntes at det var underligt hvis ikke jeg selv havde lave invitationer og lignende selv da jeg er en meget kreativ person.

Jeg tror som ikke sådan at min kæreste har nogle forventninger til brylluppet ud over at han glæder sig til at se mig i kirken og i kjolen og så til at jeg får det hele af :thumbsupsmileyanim:

Tror måske det helt rigtige ville være at spænde ham fast til sofaen og tvinge ham til at fortælle hvad han gerne vil den dag. For jeg kan sagtens planlægge det hele alene det er intet problem men syntes jo bare han skal være med for det er jo også hans dag og det er ham der har drømt om det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som flere ovenfor også giver udtryk for så handler det i vidt omfang om at mange mænd - inkl. mig selv - måske har lidt svært ved at forholde sig til noget som først skal finde sted om 12-24 måneder. Det er nok lidt generaliserende men det er min oplevelse og indtryk at de fleste mænd er der op til og på selve dagen. Hvor bruden ofte er meget stresset og nervøs op til festen/dagen -og måske på selve dagen - så er det manden der er den rolige og beroligende part der holder hovedet koldt og den del er meget vigtig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, hvor jeg føler med dig! jeg syns har er rigtig tarvelig, når du har meldt ud som du har gjort og at det er ham der vil have den helt stor fest.

Jeg ville fortælle ham hvordan jeg har det. Det syns jeg han fortjener. Og måske tage en snak med ham om hans forventninger til dagen.Men jeg tror du skal passe på med at blive for pressende/sur/vred/arrig når du gør det. du skal nok bruge lidt omvendt phykologi. det er godt nok ikke noget jeg er særlig god til og jeg har heldigvis heller ikke brug for det, men jeg har hørt det skulle virke :thumbsupsmileyanim:

Min kæreste er heldig vis en del af planlægning. han har selv snakket med forlover, som er hans bror. han skal også selv købe tøjet, hvilket jeg ingen inflydelse har på :griner:- for han siger når han ikke må have inflydelse på min kjole kan jeg gleme alt om at få det på hans tøj... mht til invitationer havde jeg 4-5 idéer og han 1, det har vi fået smeltet sammen til en fælle idé. da han fandt ud af at det var gammel skik at det ver gommen der sørgede for brudebuketten, har jeg heller ikke ét ord at skulle have sagt.

Jeg havde ellers forventet at han ville være passiv i planlægninngen ligesom din kæreste er det. men tog heldigvis fejl af ham :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber du finder en løsning så du også selv bliver tilfreds

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt enig med Marianne om at I skal have afstemt jeres forventninger til brylluppet, så I ikke står på dagen og er uenige om, hvorvidt det nu er tid til at skære kage, tage billeder eller om I overhovedet skal op og stå på stolene og kysse. DET ER VIGTIGT!

Men det lyder da også til, at du ikke er fuldkommen afvisende overfor bryllupstanken

Samtidig bed jeg mærke i, at I heller ikke er enige om hvorvidt skal have børn eller ej.. DET tænker jeg er vanvittig vigtigt, inden I bliver gift!!!! Hvis han har en forventning om at I får børn sammen og du ikke vil have, hvor er så jeres basis for ægteskab og fremtid? Jeg ved godt det lyder hårdt det her, men det er SÅ vigtigt at få afklaret.

Der var en tråd i smalltalk, hvor en pige efter 10 år sammen med sin mand stadig ikke ønskede børn, og det gjorde han altså. -og regnede med at hun skiftede mening på et tidspunkt. Hun havde inden brylluppet konfronteret sin mand med, at hun sandsynligvis aldrig ville have børn, og det havde han accepteret.. med forhåbningen om at hun skiftede mening. Det holder bare ikke. -Jeg prøver lige om jeg kan finde den til dig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Du er ikke alene om dette, Men jeg ser det ikke som et problem her.

Det er mig der er den krative. Og jeg deler alt med min skønne kæreste.

Han har bare ikke det behov.

Når jeg indrager ham, synes han det er spændende. :thumbsupsmileyanim: Så det er ok :thumbsupsmileyanim: Han er jo ik mand for ingen ting :griner:-

CK

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er helt enig med Marianne om at I skal have afstemt jeres forventninger til brylluppet, så I ikke står på dagen og er uenige om, hvorvidt det nu er tid til at skære kage, tage billeder eller om I overhovedet skal op og stå på stolene og kysse. DET ER VIGTIGT!

Men det lyder da også til, at du ikke er fuldkommen afvisende overfor bryllupstanken

Samtidig bed jeg mærke i, at I heller ikke er enige om hvorvidt skal have børn eller ej.. DET tænker jeg er vanvittig vigtigt, inden I bliver gift!!!! Hvis han har en forventning om at I får børn sammen og du ikke vil have, hvor er så jeres basis for ægteskab og fremtid? Jeg ved godt det lyder hårdt det her, men det er SÅ vigtigt at få afklaret.

Der var en tråd i smalltalk, hvor en pige efter 10 år sammen med sin mand stadig ikke ønskede børn, og det gjorde han altså. -og regnede med at hun skiftede mening på et tidspunkt. Hun havde inden brylluppet konfronteret sin mand med, at hun sandsynligvis aldrig ville have børn, og det havde han accepteret.. med forhåbningen om at hun skiftede mening. Det holder bare ikke. -Jeg prøver lige om jeg kan finde den til dig

:thumbsupsmileyanim: Det der med børn er noget jeg altid har sagt. MEN jeg kan da godt mærke at efter jeg er blevet ældre så er min mening da ved at blive ændret. Jeg er ikke totalt afvisende over at skal have børn slet ikke. Tror også bare at jeg bliver ved med at sige det til folk fordi jeg ikke er super god til at vise følelser. Men dem som kender mig rigtig godt de ved også godt at jeg en dag sidder med et par børn i min favn fordi jeg virkelig elsker børn :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle jeres svar. Det er rart at hører at man ikke er den eneste der han en kæreste som ikke 100% deltager aktivt i planlægningen. Tror også at i har ret i at mænd ikke går op i detaljerne som vi kvinder gør.

Jeg satte mig ned igår og tog en snak med kæresten om hvad hans forventninger var til denne her dag og hvad svarede han? "Jeg forventer at det bliver en dejlig dag og at vi bliver gift." Halllllooooo den havde jeg ligesom også regnet ud. Men hvad havde han så af forventninger til det skulle ske?? "Jeg forventer at du kommer i kirken og vi siger ja til hinanden mens vores familie ser på. Så kører vi ud og får taget billeder. Tilbage til mine forældre til receptionen og hygger sammen med gæsterne. Kører til feststedet og får noget at spise. Så kommer der nok nogle sange og taler og der er en hyggepianist. Så kommer bandet ved 23-24 tiden og så danser vi." Ikke noget med detaljer eller noget.

Jeg fik dog en undskyldning for at han ikke havde været så meget med indtil nu og fik lovning på at han nok skulle deltage noget mere. Vi skulle sætte os ned og prøve at finde ud af de sidste ting sammen. Det er jeg utrolig glad for. Tror også at jeg vil finde nogle små opgaver som jeg vil sætte ham til at have ansvar for.

Endnu en gang 1000 tak for alle jeres søde ord og gode råd. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Min forlovede er med i alle beslutninger. Men det er mig der får lov at lave det kreative, jeg vil helst selv, og han har ikke lyst. Så det kan vi sagtens blive enige om ;)

Vi er begge enige om at vil have et stort bryllup. Men han er god til at holde alle mine zilla planer nede på jorden. For stod det til mig, skulle vi bruge alle ideer her fra forum. Men der trækker han lige grænsen indimellem! Hvilket faktisk er rigtig rart, da jeg bliver temli stresset over alle mine egne forventninger. Så vi har fundet en perfekt balance :thumbsupsmileyanim:

Tøjet har han helt styr over, han har vidst i flere år hvordan det skulle være. Så det er skrædderen igang med. Jeg har været med til at vælge farve, og set lidt forsmag, men ellers har han helt styr på det.

Jeg er faktisk blevet meget positiv overrasket over hvordan vores planlægning er gået, jeg var bange for jeg ville overtage styringen, fordi jeg er så frembusende, og han meget genert og stille. Men han har virkelig taget til genmæle, og jeg tror vi begge ender med at få vores drømmebryllup :thumbsupsmileyanim:

Knus Nymann

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer