kejzer

Jeg anbefaler

21 indlæg i dette emne

DJ MICHAEL fra DISKOBIL gjorde et fantastisk godt job!! :thumbsupsmileyanim:-HAHA-

CHARLOTTE ELSTED makeupartist - fantastisk sød, dygtig og kanon til lige at fange det man gerne vil ha!

Askepot og Valentino i Tønder - god service, fede kjoler værd at køre efter! -HAHA-

FOTOGRAF HENNING fra FOTOGRAFERNE.com var genial! :thumbsupsmileyanim:-HAHA-

FOTOGRAF HELLE ÆBELTOFT Alias COFOTO.dk var også top klasse og meget romantisk :blink::tunge:

(FOTOGRAF) CHARLOTTE HAAHR vores egen LOLLERBERG geniale billeder! :griner:-:tunge:

VALLØ SLOTSKRO - smukke omgivelser, lækker mad, meget for prisen :tunge:

KREATIVE KAGER - LÆKKER Kage, FEDE figurer - du kan få lavet det du vil - I den dyre klasse, men vil du ha noget helt specielt er det der du skal hen.

VIELSESRINGE fra www.Maidor.com MEGET smukke ringe, meget mere for prisen end herhjemme, god kommunikation, TOP NICE!

Vil også gerne anbefale AT karetkørsel, men de er nu flyttet til Sverige og kører nok ikke til Danmark igen - men man kan altid høre.

Køb af polaroidfilm kan anbefales fra denne sælger på ebay Tryk her

Bryllupstasker fra denne sælger på ebay tryk her

kjoler fra denne ebay sælger - lækker kvalitet og top kommunikation og hjælp, da jeg havde told problemer tryk her

blomsterfrø fra denne ebay sælger. MEGET MEGET SØDE, god kommunikation og billige se her

Denne butik i USA der bl.a. forhandler specielfarvede M&M´s meget søde, god kommunikation og de billigste jeg kunne finde. sweetbee

Denne butik i USA har alt mulig blandet f.x. kysseklokker og bobler, de er billige, god kommunikation ( kan være langsom) og meget søde bridesvillage

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DJ MICHAEL fra DISKOBIL gjorde et fantastisk godt job!! :thumbsupsmileyanim:-HAHA-

Askepot og Valentino i Tønder - god service, fede kjoler værd at køre efter! -HAHA-Ihh det er jeg glad for, for jeg har bestilt prøvning hos dem den 4/10 -HAHA-

FOTOGRAF HENNING fra FOTOGRAFERNE.com var genial! :thumbsupsmileyanim::tunge:

FOTOGRAF HELLE ÆBELTOFT Alias COFOTO.dk var også top klasse og meget romantisk :hug::tunge:

(FOTOGRAF) CHARLOTTE HAAHR vores egen LOLLERBERG geniale billeder! :griner:-:tunge:

VALLØ SLOTSKRO - smukke omgivelser, lækker mad, meget for prisen :blink:

KREATIVE KAGER - LÆKKER Kage, FEDE figurer - du kan få lavet det du vil - I den dyre klasse, men vil du ha noget helt specielt er det der du skal hen.

VIELSESRINGE fra www.Maidor.com MEGET smukke ringe, meget mere for prisen end herhjemme, god kommunikation, TOP NICE!

Vil også gerne anbefale AT karetkørsel, men de er nu flyttet til Sverige og kører nok ikke til Danmark igen - men man kan altid høre.

Køb af polaroidfilm kan anbefales fra denne sælger på ebay Tryk her

Bryllupstasker fra denne sælger på ebay tryk her

kjoler fra denne ebay sælger - lækker kvalitet og top kommunikation og hjælp, da jeg havde told problemer tryk her

blomsterfrø fra denne ebay sælger. MEGET MEGET SØDE, god kommunikation og billige se her

Denne butik i USA der bl.a. forhandler specielfarvede M&M´s meget søde, god kommunikation og de billigste jeg kunne finde. sweetbee

Denne butik i USA har alt mulig blandet f.x. kysseklokker og bobler, de er billige, god kommunikation ( kan være langsom) og meget søde bridesvillage Hvad er portoen fra dem?? og er det nemt at bestille hos dem??

Lige et par spørgsmål til det du har skrevet (med orange) :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hej

var det ikke langt at kører til når der ikke var langt til Nordjylland

hilsen almas

IKKE FORSTÅET??? :thumbsupsmileyanim:

Hvad er portoen fra dem?? og er det nemt at bestille hos dem??

Lige et par spørgsmål til det du har skrevet (med orange) :thumbsupsmileyanim:

De er ret billige med porto synes jeg. jeg fik 72 klokker og 72 bobler for omkring 450 kr cirka incl porto. og det er nemt at bestille hos dem. Du skal bare sende dem en mail med det du ønsker. De KAN godt være lidt langsomme i optrækket, men du blir helt sikkert kontaktet.!! Kan kun anbefale dem varmt!

og glæd dig til A & V!! :griner:-

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DJ MICHAEL fra DISKOBIL gjorde et fantastisk godt job!! :thumbsupsmileyanim:-HAHA-

Askepot og Valentino i Tønder - god service, fede kjoler værd at køre efter! -HAHA-

FOTOGRAF HENNING fra FOTOGRAFERNE.com var genial! :thumbsupsmileyanim:-HAHA-

FOTOGRAF HELLE ÆBELTOFT Alias COFOTO.dk var også top klasse og meget romantisk :blink::tunge:

(FOTOGRAF) CHARLOTTE HAAHR vores egen LOLLERBERG geniale billeder! :griner:-:tunge:

VALLØ SLOTSKRO - smukke omgivelser, lækker mad, meget for prisen :tunge:

KREATIVE KAGER - LÆKKER Kage, FEDE figurer - du kan få lavet det du vil - I den dyre klasse, men vil du ha noget helt specielt er det der du skal hen.

VIELSESRINGE fra www.Maidor.com MEGET smukke ringe, meget mere for prisen end herhjemme, god kommunikation, TOP NICE!

Vil også gerne anbefale AT karetkørsel, men de er nu flyttet til Sverige og kører nok ikke til Danmark igen - men man kan altid høre.

Køb af polaroidfilm kan anbefales fra denne sælger på ebay Tryk her

Bryllupstasker fra denne sælger på ebay tryk her

kjoler fra denne ebay sælger - lækker kvalitet og top kommunikation og hjælp, da jeg havde told problemer tryk her

blomsterfrø fra denne ebay sælger. MEGET MEGET SØDE, god kommunikation og billige se her

Denne butik i USA der bl.a. forhandler specielfarvede M&M´s meget søde, god kommunikation og de billigste jeg kunne finde. sweetbee

Denne butik i USA har alt mulig blandet f.x. kysseklokker og bobler, de er billige, god kommunikation ( kan være langsom) og meget søde bridesvillage

Hvad med makeup artisten - var hun god?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er portoen fra dem?? og er det nemt at bestille hos dem??

Lige et par spørgsmål til det du har skrevet (med orange) :thumbsupsmileyanim:

De er ret billige med porto synes jeg. jeg fik 72 klokker og 72 bobler for omkring 450 kr cirka incl porto. og det er nemt at bestille hos dem. Du skal bare sende dem en mail med det du ønsker. De KAN godt være lidt langsomme i optrækket, men du blir helt sikkert kontaktet.!! Kan kun anbefale dem varmt!

og glæd dig til A & V!! :griner:-

Oki. Er det fordi de ikke normalt sender til DK at man skal sende en mail i stedet for??

Er allerede faldet over en masse derinde, så det bliver da en halvdyr omgang :thumbsupsmileyanim: Men det er godt nok billigt i forhold til andre steder!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
DJ MICHAEL fra DISKOBIL gjorde et fantastisk godt job!! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Jamen på Michaels og egne vegne takker jeg da mange gange for de rosende ord her + i vores gæstebog og mail. Jeg ved at det også var en stor fornøjelse for Michael at spille til jeres bryllupsfest, og det har han faktisk også skrevet lidt om på sin egen hjemmeside.

Ligesom jer har både Michael og jeg - uden skelen til priserne som vi ikke rigtig kender - også kun rosende ord til overs for Vallø Slotskro (jeg var jo selv dernede for blot 14 dage siden). Inden havde vi jo talt lidt om lys og høj musik contra beboerne på slottet, men der var ingen problemer overhovedet nogle af gangene. Tværtimod oplevede jeg at personalet kom og bad om at vinduerne blev lukket lidt op for at få luft ind. At omgivelserne er perfekte kan man fornemme allerede på billederne der fra + når man nærmer sig fra vejen og kører af stien ned til slottet.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki. Er det fordi de ikke normalt sender til DK at man skal sende en mail i stedet for??

Er allerede faldet over en masse derinde, så det bliver da en halvdyr omgang -HAHA- Men det er godt nok billigt i forhold til andre steder!!

Ja lige præcis -HAHA- men det gør de gerne :tunge: De er rigtig søde!!

Wauw nogle lækre ting de har på bridesvillage! :thumbsupsmileyanim:

- Det bliver dyrt.. griner

Jeps ha ha :tunge:

CHARLOTTE ELSTED - hvad koster hun for make up kun? Eller Hår og make-up samtidigt - ved du det?

DU var SMUK :thumbsupsmileyanim:

Jeg skulle give 1600 for mig, 850 for min brudepige incl makeup og 350 i transport! Hun kan sit kram!

Jamen på Michaels og egne vegne takker jeg da mange gange for de rosende ord her + i vores gæstebog og mail. Jeg ved at det også var en stor fornøjelse for Michael at spille til jeres bryllupsfest, og det har han faktisk også skrevet lidt om på sin egen hjemmeside.

Ligesom jer har både Michael og jeg - uden skelen til priserne som vi ikke rigtig kender - også kun rosende ord til overs for Vallø Slotskro (jeg var jo selv dernede for blot 14 dage siden). Inden havde vi jo talt lidt om lys og høj musik contra beboerne på slottet, men der var ingen problemer overhovedet nogle af gangene. Tværtimod oplevede jeg at personalet kom og bad om at vinduerne blev lukket lidt op for at få luft ind. At omgivelserne er perfekte kan man fornemme allerede på billederne der fra + når man nærmer sig fra vejen og kører af stien ned til slottet.

Hejsa :tunge:

Det var så lidt - han fortjener at blive rost!!! :griner:--HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
DJ MICHAEL fra DISKOBIL gjorde et fantastisk godt job!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

CHARLOTTE ELSTED makeupartist - fantastisk sød, dygtig og kanon til lige at fange det man gerne vil ha!

Askepot og Valentino i Tønder - god service, fede kjoler værd at køre efter! :balloons:

FOTOGRAF HENNING fra FOTOGRAFERNE.com var genial! :thumbsupsmileyanim::balloons:

FOTOGRAF HELLE ÆBELTOFT Alias COFOTO.dk var også top klasse og meget romantisk :cheerleader3::balloon:

(FOTOGRAF) CHARLOTTE HAAHR vores egen LOLLERBERG geniale billeder! :cheerleader3::balloon:

VALLØ SLOTSKRO - smukke omgivelser, lækker mad, meget for prisen :cheerleader3:

KREATIVE KAGER - LÆKKER Kage, FEDE figurer - du kan få lavet det du vil - I den dyre klasse, men vil du ha noget helt specielt er det der du skal hen.

VIELSESRINGE fra www.Maidor.com MEGET smukke ringe, meget mere for prisen end herhjemme, god kommunikation, TOP NICE!

Vil også gerne anbefale AT karetkørsel, men de er nu flyttet til Sverige og kører nok ikke til Danmark igen - men man kan altid høre.

Køb af polaroidfilm kan anbefales fra denne sælger på ebay Tryk her

Bryllupstasker fra denne sælger på ebay tryk her

kjoler fra denne ebay sælger - lækker kvalitet og top kommunikation og hjælp, da jeg havde told problemer tryk her

blomsterfrø fra denne ebay sælger. MEGET MEGET SØDE, god kommunikation og billige se her

Denne butik i USA der bl.a. forhandler specielfarvede M&M´s meget søde, god kommunikation og de billigste jeg kunne finde. sweetbee

Denne butik i USA har alt mulig blandet f.x. kysseklokker og bobler, de er billige, god kommunikation ( kan være langsom) og meget søde bridesvillage

har lige et sprørgsmål søde for bridevillage sender ikke til danmark så vidt jeg kan se?=??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med makeup artisten - var hun god?

Vidste der var en der smuttede :) Hun var fantastisk!!!!

Taenkte det nok ;)

Glaeder mig ogsaa meget til hun skal forvandle mig til en smuk brud d. 9. august :cheerleader3:

Håber ogå hun kan forvandle mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ville lige høre om hvordan du fik de blomsterfrø du bestilte? ligesom man ville kunne købe dem herhjemme? dem jeg lige har fundet er: Dianthus 'Wee Willie' (D. barbatus) - BULK 1000+ SEEDS - betyder det at man får 1000 poser???

Hilsen Tina Marie

Redigeret af Tina Marie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ville lige høre om hvordan du fik de blomsterfrø du bestilte? ligesom man ville kunne købe dem herhjemme? dem jeg lige har fundet er: Dianthus 'Wee Willie' (D. barbatus) - BULK 1000+ SEEDS - betyder det at man får 1000 poser???

Hilsen Tina Marie

Uden at vide det, tror jeg umiddelbart ikke, at man får 1000 poser. Nok nærmere 1000 frø; aner ikke hvor mange frø der er i hver pose, men jeg gætter på, at det bliver 50-100 poser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ville lige høre om hvordan du fik de blomsterfrø du bestilte? ligesom man ville kunne købe dem herhjemme? dem jeg lige har fundet er: Dianthus 'Wee Willie' (D. barbatus) - BULK 1000+ SEEDS - betyder det at man får 1000 poser???

Hilsen Tina Marie

Uden at vide det, tror jeg umiddelbart ikke, at man får 1000 poser. Nok nærmere 1000 frø; aner ikke hvor mange frø der er i hver pose, men jeg gætter på, at det bliver 50-100 poser.

Ok, virker også meget mere realistisk :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville lige høre om hvordan du fik de blomsterfrø du bestilte? ligesom man ville kunne købe dem herhjemme? dem jeg lige har fundet er: Dianthus 'Wee Willie' (D. barbatus) - BULK 1000+ SEEDS - betyder det at man får 1000 poser???

Hilsen Tina Marie

Uden at vide det, tror jeg umiddelbart ikke, at man får 1000 poser. Nok nærmere 1000 frø; aner ikke hvor mange frø der er i hver pose, men jeg gætter på, at det bliver 50-100 poser.

Ok, virker også meget mere realistisk :cheerleader3:

det er helt rigtigt - det er 1000 frø i en pose :cheerleader3: men dem jeg fik fra lavede gerne i flere poser :cheerleader3: :cheerleader3: De var SÅ søde!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer