siggaard-rasmussen

ÅHHH...vil så gerne..

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvis du har lyst til at holde en tale så gør det da! Jeg vil holde en tale for Thomas - også selvom der er risiko for at den drukner i tårer... Lige på den dag skal han have et par bevingede ord :thumbsupsmileyanim: Vil prøve at få lidt humor ind i den så den forhåbentlig ikke drukner helt!

Men gør det - du vil fortryde det hvis du ikke får det gjort tror jeg...

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvis du har lyst til at holde en tale så gør det da! Jeg vil holde en tale for Thomas - også selvom der er risiko for at den drukner i tårer... Lige på den dag skal han have et par bevingede ord :thumbsupsmileyanim: Vil prøve at få lidt humor ind i den så den forhåbentlig ikke drukner helt!

Men gør det - du vil fortryde det hvis du ikke får det gjort tror jeg...

/Chalotte

¨

ja du har nok ret....har tænkt evt på at skrive den...bare for at ha den...og er modet der gør jeg det og ellers lader jeg vær(gir ham den evt..) Ej...ved ik er MEGA i tvivl :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ogsaa selv en tudemarie af rang, men jeg vil gerne holde en tale for min kommende mand paa vores bryllupsdag - saa jeg laver en kombi: Jeg siger et par ord, ikke saerligt mange, og siger saa at jeg har faaet en til at hjaelpe mig med at sige det jeg gerne vil sig - saa kommer der en sangerinde og synger vores sang...tror det bliver rigtig godt, og der bliver ikke et oeje toert :thumbsupsmileyanim:

Haaber og tror at jeg selv kan holde masken...indtil hun begynder at synge altsaa :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej du

jeg er selv en tudemarie. Fik anbefalet at læse den højt for mig selv mange gange, så er det måske nemmere at komme igennem den uden for mange tårer...

En anden detalje er at jeg har valgt også at sige nogle ting til mine forældre og til jans forældre i talen, så det ikke kun er til ham.... og med lidt humor ind imellem, så jeg håber at det er nok til at jeg ikke tuder hele vejen igennem....

Håber du gør det, han bliver så lykkelig. Og du vil have det så godt bagefter...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh... Gør det!! Jeg tuder af bevægelse hele tiden, men holder tale alligevel... Faktisk tror jeg, at lige netop, når jeg selv skal holde tale - tuder jeg ikke. Så er fokus på noget andet end at lytte. Sæt dig mentalt op til at være frisk frem for bevæget, og planlæg talen, så den ikke er for suppesød, men også gerne lidt sjov indimellem. den skal være fuld af kærlighed, men ikke på den sentimentale måde, så skal det nok gå. Og hvad så, hvis du alligevel må fælde en tåre? Det viser da bare din glæde og kærlighed til ham.

Go for it!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha - jeg tuder nogle gange når jer læser om nogle der holder en tale. Altså totalt tudemarie, så jeg ville aldrig få sagt et ord. Men det har jeg taget konsekvensen af og får i stedet nogle af vores venners datter til at synge en sang i kirken. Hun skal ikke synge "vores sang", for det er HEEEEEEY HEY BABY. Og den er ikke helt så romantisk på den søde måde, som jeg ønsker at det skal være i kirken. I stedet skal hun synge "Nine million bicycles" - den har jeg altid gerne villet høre hende synge. Tror det er lige hendes stil. Og så er teksten bare fantastisk sød. Især kan jeg godt li det her vers når der er tale om en kærlighedserklæring til min elskede: "There are six BILLION people in the world. More or less, and it makes me feel quite small. But you're the one I love the most of all." Se hele teksten herunder.

Det bliver sådan jeg fortæller min mand at jeg elsker ham på den store dag. Og han ved godt at han ikke skal forvente en tale fra mig. Hvis jeg skulle gøre andet ville jeg skrive en sang. Det kan jeg til gengæld godt finde ud af :-) Men jeg synes det her er meget bedre og helt helt specielt og romantisk. Og så især fordi det er en vi kender og hun synger rigtig fantastisk og var bare med på den med det samme.

Det svære er at jeg ikke har fortalt det til nogen som helst. Det er en af de overraskelser jeg gerne vil ha er hemmeligt for ALLE. De eneste der ved det er hende og hendes forældre som skal med til brylluppet nå ja og så præsten, da jeg lige har fortalt det. Hun skal nemlig synge oppe i kirken. Nej hvor jeg glæder mig.

Nå men håber at andre måske kan bruge den ide at sige det med en sang på den ene eller den anden måde.

Og held og lykke til jer der er så modige at I tør holde en tale.

"Nine Million Bicycles"

There are nine million bicycles in Beijing

That's a fact,

It's a thing we can't deny

Like the fact that I will love you till I die.

We are twelve billion light years from the edge,

That's a guess,

No-one can ever say it's true

But I know that I will always be with you.

I'm warmed by the fire of your love everyday

So don't call me a liar,

Just believe everything that I say

There are six BILLION people in the world

More or less

and it makes me feel quite small

But you're the one I love the most of all

[iNTERLUDE]

We're high on the wire

With the world in our sight

And I'll never tire,

Of the love that you give me every night

There are nine million bicycles in Beijing

That's a Fact,

it's a thing we can't deny

Like the fact that I will love you till I die

And there are nine million bicycles in Beijing

And you know that I will love you till I die!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha - jeg tuder nogle gange når jer læser om nogle der holder en tale. Altså totalt tudemarie, så jeg ville aldrig få sagt et ord. Men det har jeg taget konsekvensen af og får i stedet nogle af vores venners datter til at synge en sang i kirken. Hun skal ikke synge "vores sang", for det er HEEEEEEY HEY BABY. Og den er ikke helt så romantisk på den søde måde, som jeg ønsker at det skal være i kirken. I stedet skal hun synge "Nine million bicycles" - den har jeg altid gerne villet høre hende synge. Tror det er lige hendes stil. Og så er teksten bare fantastisk sød. Især kan jeg godt li det her vers når der er tale om en kærlighedserklæring til min elskede: "There are six BILLION people in the world. More or less, and it makes me feel quite small. But you're the one I love the most of all." Se hele teksten herunder.

Det bliver sådan jeg fortæller min mand at jeg elsker ham på den store dag. Og han ved godt at han ikke skal forvente en tale fra mig. Hvis jeg skulle gøre andet ville jeg skrive en sang. Det kan jeg til gengæld godt finde ud af :-) Men jeg synes det her er meget bedre og helt helt specielt og romantisk. Og så især fordi det er en vi kender og hun synger rigtig fantastisk og var bare med på den med det samme.

Det svære er at jeg ikke har fortalt det til nogen som helst. Det er en af de overraskelser jeg gerne vil ha er hemmeligt for ALLE. De eneste der ved det er hende og hendes forældre som skal med til brylluppet nå ja og så præsten, da jeg lige har fortalt det. Hun skal nemlig synge oppe i kirken. Nej hvor jeg glæder mig.

Nå men håber at andre måske kan bruge den ide at sige det med en sang på den ene eller den anden måde.

Og held og lykke til jer der er så modige at I tør holde en tale.

"Nine Million Bicycles"

There are nine million bicycles in Beijing

That's a fact,

It's a thing we can't deny

Like the fact that I will love you till I die.

We are twelve billion light years from the edge,

That's a guess,

No-one can ever say it's true

But I know that I will always be with you.

I'm warmed by the fire of your love everyday

So don't call me a liar,

Just believe everything that I say

There are six BILLION people in the world

More or less

and it makes me feel quite small

But you're the one I love the most of all

[iNTERLUDE]

We're high on the wire

With the world in our sight

And I'll never tire,

Of the love that you give me every night

There are nine million bicycles in Beijing

That's a Fact,

it's a thing we can't deny

Like the fact that I will love you till I die

And there are nine million bicycles in Beijing

And you know that I will love you till I die!

SSsuper fed ide......og skøn sang :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige et mærkeligt indfald herfra...

Jeg sad og tænkte på, at hvis du nu ikke selv kan sige noget dén dag for tårer, hvorfor får du så ikke andre til at sige det for dig?

Og så tænkte jeg, at du måske kunne lave nogle små "brikker" med tekst, du har skrevet, som du udleverer til betroede mennesker, som skiftes til at læse op/sige deres "brik". Det vil give en lidt humoristisk tilgang til det også - specielt, hvis du får skrevet om nogle sjove, personlige fx. ture I har været på, og så der er en anden, der nævner den... Eller måske vil det falde helt til jorden ;)

Jeg kunne bare forestille mig scenariet med, at der var folk forskellige steder i salen, der pludselig rejste sig op og sagde noget i forlængelse af hinanden, og tænkte, at det egentlig kunne være en sød og sjov måde at få sagt alle tingene på.. Måske kunne du endda lade dit slør gå rundt, så de, der skulle sige noget, tog sløret på, så man på den måde kunne se, at det hele kom fra dig? Du kunne måske introducere hele set-up'et ved at fortælle, at alt ville drukne i tårer, hvis du selv skulle sige det, så du valgte at få andre til at sige det for dig...

Jeg ved selvfølgelig ikke, om det ville holde i virkeligheden, jeg tænkte bare utraditionelt :cheerleader3:

Jeg holdt selv min uden at tude overhovedet - jeg havde læst den for mange gange, så virkningen var gået af for mig, men den ramte fint HJ! ;)

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer