Guest frukold

Sikke en forskrækkelse!!!!

15 indlæg i dette emne

Så var det lige at jeg blev ringet op af min far i dag. Jeg kunne godt høre på ham at han ikke lød helt normalt. Jeg spurgte hvor han var og så fik jeg min mor i røret. De var på Holstebro sygehus fordi min far har fået en blodprop i hjernen. Jeg fattede vist ikke så meget lige der, men bor heldigvis i byen så jeg tog min cykel og susede ned på sygehuset. Jeg måtte bare se ham så hurtigt som mulig

Vi har så tudet lidt sammen mens vi har ventet på læger og andet godtfolk. Han har stadig sit gode humør men er ramt i hele højre side. han kan bevære ben og arm men han kan ikke koordinere dem. Det er en meget mystisk fornemmelse at se sin far på den måde.

Det har også været en mærkelig oplevelse at køre ham rundt i kørestol og hjælpe ham på toilettet osv. Men jeg gør det gerne.

Han er meget opkørt over at der kun er en måned til brylluppet, men nu tager vi én dag af gangen. Vi skal nok komme op af det kirkegulv på én eller anden måde!!

Det er nu at jeg er glad for at jeg er ved at uddanne mig til ergoterapeut, så jeg kan træne med ham og hjælpe ham på rette vej.

Nu er jeg total træt i hovedet af at tude, høre på læger og være opmærksom hele tiden. Nu glæder jeg mig bare til at komme ned til ham i morgen.

Skulle bare lige ud med det!!!!

Klem Annette

Redigeret af frukold
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

puhaa.. det ikk sjovt nej :sm::cheerleader3: til dig..

Dejligt du li er ved at uddanne dig til ergo :loveflag: Det har ejg oz tit tænkt på, det må være eng ave i en familie hvor man blir ramt, specielt i denne strejke tid!! (er selv ved at uddanne mig til ergo og er i praktik på Ringe Neuro-rehab, så har det tæt nde på lvet hver dag for tiden...)

Held og lykke med din far! Knuser

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha - sikke en forskrækkelse! :loveflag: til dig!

Det er dejligt, at du har overskud til at være der for din far - og endda også allerede tænke på genoptræning. :cheerleader3:

Jeg tror, jeg kan sætte mig ind i dine tanker og forskrækkelser, da min kæreste jo for nøjagtig én måned siden fik en blodprop i hjertet. Der kan sørme nå at suse mange tanker gennem hovedet....

Jeg håber det bedste for din far, og mon ikke du får ret - han skal nok komme op og ned ad kirkegulvet på én eller anden måde! :sm:

Dorte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puuuha sikke da en grim forskrækkelse i må have fået der...Jeg håber det kommer til at blive bedre med ham hurtigt. Dejligt at du kan hjælpe ham med genoptræningen, det er jo langt fra alle der er så heldige at have sådan en datter!

Knus Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Puha ja det er virkelig ikke sjovt! Jeg taler af erfaring, min egen far fik også en blodprop i hjernen for 1 1/2 år siden. Men op med humoret det skal nok alt sammen gå. Min far startede også med at han ikke kunne kordinere sine bevægelser og i starten kunne han heller ikke gå. Men efter en mdr kunne han stå på et vippe bræt og kaste med en boldt. Oghelt ærlig det er altså også svært for selv os andre. Men det er super godt at du er igang med den udannelse og det er virkelig vigtigt her fra start at han får en ordentlig genoptræning for det er i den første mdr at det virkelig rykker!!

Rigtig meget helt og lykke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første lige en masse krammere til dig

:cheerleader3::loveflag::sm::shooter::cheerleader3::loveboard::rolleyes:

Føler med dig (er faktsik også ved at uddanne mig til ergo - på 6 sem.) Du ved heldigvis nogenlunde hvordan du skal hjælpe din far,men det er altid et stort chok når det sker!!

Jeg håber det bedste for din far og sender alle mine positive tanker i jeres retning med håb om hurtig og god bedring!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle sammen

Vil bare lige sige tak for alle tankerne og knuserne :td: Det varmer

Min far skal til tre ugers genoptræning i Lemvig, så han bliver udskrevet lige inden brylluppet.

Han er ved godt mod og kæmper sig fremad. Så det er positivt og dejligt at se.

Nu må den pokkers strejke godt slutte så han kan komme afsted og komme igang!!!

Klem Annette - som er glad for at se så mange ergo'er herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer