Guest louih02

Louise og Kaspers bryllup 17/5-2008

90 indlæg i dette emne

Bandet var kommet langt inden vi var færdige med middagen og de stillede op i absolut stilhed - altså fra deres side. lod kun lige mærke til de kom ind første gang, men ellers ikke!

Kl 23.45 var musikken klar til dans og vi til brudevals. Vi havde øvet en del og synes selv vi var blevet ret gode. Det synes jeg også vi var om aftnen men Kasper sagde at vi slet ikke holdt takten! men flot så det alligevel ud fik va da af vide :-)

post-28283-1213214148.jpg

post-28283-1213214498.jpg

Redigeret af louih02
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så efter en masse dans serverede vi natmad omkring kl 3 - lækker indisk karry-suppe - mums, desværre var jeg ikke ret sulten og fik næsten ikke noget, men jeg smagte den da :-)

OG herefter så var festen ved at være død, solen ved at vågne og jeg ved at være ret træt! Så omkring kl 4 gik vi i seng!

Og sørme om vi ikke havde haft indbrud :thumbsupsmileyanim: Der stod en kæmpe parasol i den lille bitte entre - en potte på omkring 80cm med jord og blomst i, som jeg grundet min kjole havde lidt svært ved at hjælpe med at få ud af værelset. desuden var al vores toiletpapir hængt op i værelset på kryds og tværs, der var film over toilettet og i bruseren!!! ret sjovt faktisk - selvom jeg vidste jeg lige skulle kigge på toilettet og derfor ikke fik nogle tisse-oplevelser :-) Men jeg skulle bare tisse hurtigt... og der var ikke noget ubrugt toiletpapir, så det måtte Kasper hen efter. Så opdagede vi at vores tasker var væk!!! MEget sjov ide at vi så blev nødt til at trække i det fine tøj igen, bare ikke sås jovt fordi morgengaverne lå deri!!! Men vi havde en stærk mistanke om hvem der stod bag og fik taskerne igen :bestwishes: (så blev jeg også fri for at trække i kjolen igen:-) ) Da vi gik og ryddede lidt op på værelset gik der næsten 10 minutter før vi faktisk opdagede at de havde stjålet den ene seng (der stod oprindeligt to enkeltmands senge slået sammen yil en dobbelt!) så det blev lidt trangt den nat - men når man er vant til kun at have 120cm så er 90cm ikke en kæmpe udfordring, men sjovt nok... og vi sov alligevel kun omkring 3 timer, så det var til at holde ud... og så er det jo dejligt at ligge tæt når man er nygift!!! :thumbsupsmileyanim:

Et par timer senre ringede vækkeuret og det var tid til lidt hygge med morgengaver bare os to inden vi skulle ud og spise morgenmad med vores gæster

Jeg fik en fin halskæde - den med marguritten - eller rettere 3 der hænger ned, den blev jeg bare så glad for! Og jeg gav ham - som tidligere i tråden beskrevet 12 små gaver - en til hver måned det næste år, et dørskilt med hans navn og mit nye på og endelig det maleri som jeg selv har malet!!! og heldigvis blev han også glad for mine gaver!!!'

Det blev tid til morgenmad og ikke mindst gaveoppakning ! vi fik simelthen så mange flotte og lækre gaver at det slet ikke var til at overskue. Det var vildt overvældende!

post-28283-1213216839.jpg

post-28283-1213216844.jpg

post-28283-1213217907.jpg

Redigeret af louih02
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

efter morgenmaden fik vi ryddet værelserne, sagt tusind tak for en fantastisk dag, aften og nat til vores gæster og til feststedet inden vi fik kørt mod tune for at pakke ned efter receptionen.

Vi fik heldigvis pakket ret hurtigt ned i tune og afleveret alting tilbage de rigtige steder. Ved to-tre tiden kørte jeg op og hentede nogle pizzaer til os og vores forælre og så fik vi lidt i skrutten. Og her ventede så forresten også et bjerg af gaver fra alle receptionsgæsterne. Dem pakkede vi ud efter frokosten og det var bare en super hyggelig og afslappet stund med vores forældre - skønt

Og efter al den oprydning fik vi pakket bilen med alle vores ting og sager og alle gaver - der var godt fyldt op i fiestaen!

Så sagde vi farvel til Svigermor og dragede Hjem til Esbjerg!!! Dejligt at komme hjem og være os to... inden vi dagen efter tog i sommerhus i nordjylland!

post-28283-1213217698.jpg

Det var så denne beretning - tusind tak fordi i kiggede med - det er faktisk lidt sjovt at genfortælle den lidt mere detaljeret end når folk blot spørger om man havde en god dag - selvom det tager pokkers mange timer :-) håber også i har synes det var sjovt at se lidt med!

Så glæd jer til jeres store dag! Husk at slappe af op til dagen og ikke mindst under, det følte jeg, at vikunne totalt og det er så dejligt fordi jeg er sikker på vi fik en meget bedre dag på grund af det....

NYD DAGEN OG GEM MINDERNE I DIT HJERTE!!!! og på billeder til alle os zillas :bestwishes:

Redigeret af louih02
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk beretning Og Tillykke med brylluppet!

:thumbsupsmileyanim:

Sikke en dejlig beretning. :thumbsupsmileyanim: Skønne skønne billeder hvor kærligheden bare oser!!!! :blink:
Sikken fest I har haft denne dag :bestwishes:

Deejlig at være med til og igen hvor var I smukke :blink:

krammer

Tusind tak for det - den blev ret lang med maaange billeder - måske lidt for mange :-) men det var sjovt at lave for mig også og yggeligt at se når folk kigger med.

Knus Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer