shiba

Iben og Brians bryllupsfest d.7.6.08

99 indlæg i dette emne

Brians datters mor var med til festen. Vi har det vildt godt sammen, og nogle synes måske at det er noget sært noget, at Brians ex var med, men den følgende gestus, må da skubbe enhver tanke, om at det er mærkeligt, væk.

Hun havde øvet en sang med datteren på melodien "Jeg en gård mig bygge vil", som fremkaldte tårer hos rigtig mange, og ikke mindst os.

Hun er kun 4 år, og de har øvet rigtig meget og indspillet det på en CD som vi hørte.

Her er teksten:

Hejsa søde iben og far

Her en sang jeg sunget har

Ja, en lille bryllupsvise

hvor jeg gerne vil jer prise

her på denne melodi

som I alle godt kan li

Tit I synger den for mig

I kan tro, det nyder jeg

Jeg for jer da også synger

men jeg tror ikke at I ynder

når jeg hellere sove ska

ro vil I da også ha

Min kære Iben og far

I skal ha et højt HURRA

jeg ønsker jer tillykke

Gid I rigtig må jer hygge

og vi ses jo meget snart

så skal vi ha det rart.

Og så siger hun:

Far og Iben - tillykke med jeres bryllup.

Det var simpelhen så sødt, og vi græd om kap, fordi vi blev så rørte.

post-29393-1213254917.jpg

Redigeret af shiba
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var SÅ mange indslag og de var allesammen simpelhen fantastiske. Der kom ialt 13 indslag og det var lige tilpas. Ikke for meget, og ikke for lidt.

Så var det tid til dessert, som bestod af bryllupskagen, som Brian jo havde bestemt skulle være othellolagkage. Og det er lige noget for økonomiminteren, for den kostede kun 1000,- og så var der mere end rigeligt til 80.

Brians hånd er nederst, men det er mig der valgte at jeg ville have jordbæret, så det blev stykket i midten af kagen.

post-29393-1213255974.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Brians datters mor var med til festen. Vi har det vildt godt sammen, og nogle synes måske at det er noget sært noget, at Brians ex var med, men den følgende gestus, må da skubbe enhver tanke, om at det er mærkeligt, væk.

Hun havde øvet en sang med datteren på melodien "Jeg en gård mig bygge vil", som fremkaldte tårer hos rigtig mange, og ikke mindst os.

Hun er kun 4 år, og de har øvet rigtig meget og indspillet det på en CD som vi hørte.

Her er teksten:

Hejsa søde iben og far

Her en sang jeg sunget har

Ja, en lille bryllupsvise

hvor jeg gerne vil jer prise

her på denne melodi

som I alle godt kan li

Tit I synger den for mig

I kan tro, det nyder jeg

Jeg for jer da også synger

men jeg tror ikke at I ynder

når jeg hellere sove ska

ro vil I da også ha

Min kære Iben og far

I skal ha et højt HURRA

jeg ønsker jer tillykke

Gid I rigtig må jer hygge

og vi ses jo meget snart

så skal vi ha det rart.

Og så siger hun:

Far og Iben - tillykke med jeres bryllup.

Det var simpelhen så sødt, og vi græd om kamp, fordi vi blev så rørte.

post-29393-1213254917.jpg

Nu sidder jeg også og hyler!!!! Godt jeg sidder alene på jobbet lige nu!!!!

Hvor kærlighede da bare lyser så meget igennem. Så smukke taler i begge holdte!!!! Endnu engang tillykke!!!! :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og her kommer så tillidsprøven:

post-29393-1213256216.jpg

Jeg var lidt nervøs for, om han kunne finde på at smøre det ud i hovedet på mig, for stemningen var til det, men heldigvis holdt han sig i skindet, og desuden var det et jordbær han gav mig, så hvor galt kunne det gå?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var meningen, at jeg ville have sluttet min tale af med at synge "let me be there" med Elvis, som dels er VORES sang, dels er lavet af hans elskede Elvis og dels siger ALT om vores kærlighed. Men til min store skræk, opdagede jeg lige inden jeg skulle holde talen, at jeg havde glemt tekst og arkorder hjemme.

Derfor snakkede jeg hurtigt med min veninde. Hun havde taget guitaren med. Vi tager ud og synger kærlighedssange til bryllupper i vores fritid, og hun var helt med på, at jeg da skulle synge en sang for Bri. Så efter kagen stilte vi op.

Vi sang "I wanna wake up with you" i Erann D.D.´s version. Den sidder på rygradden, og det var godt nok, for jeg havde da lige en klump i halsen, imens vi sang den.

post-29393-1213256403.jpg

Det var der også mange der blev rørte over. Brians kammerat sagde til Brian efterfølgende:"Nu blev jeg da også helt forelsket i hende"...hehe...hvor sødt.

Efter sangen var der stor krammer til mig fra manden.

post-29393-1213256381.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super beretning!!! Hvor ser i bare lykkelige ud - jeg er ikke et sekundt i tvivl om at ia har nydt hvert sekundt af dagen :-) og I ser brandgodt ud!

OG talerne er bare så søde - blev lidt rørt da jeg læste Brians tale til dig... og din var ød og sjov - fedt med falckmanden og fedt at Brians datter havde indsunget sang til jer - der var jeg sgu også begyndt at hyle hvis det var mig!

Glæder mig til at læse mere beretning

'

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Konceptet for brylluppet var "lad os få spist og danset brudevals, så vi kan få gang i en fest". Kl var nu 22. Jeg kunne mærke at gigten begyndte at melde sig på banen efter en lang dag. Jeg plejer at sove 2-3 timer hver eftermiddag, men det havde der jo ikke været mulighed for, og jeg havde endda også være tidligt oppe. Så jeg var glad for beslutningen om, at danse tidligt, og tiden var kommet. Vi have aftalt med bandet, at de skulle starte kl 22 og at første dans skulle være brudevalsen, så da min veninde og jeg havde sunget, var de klar. Alt var timet og tilrettelagt, og så gik brudevalsen i gang. Det gik fint, men jeg var glad for at mine fødder var gemt under kjolen, for det var i hvert fald ikke en vals til UG fra min side...hehe...men Brian klarede det flot.

post-29393-1213256808.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk gik, som traditionen er, tættere og tættere på. Jeg kikkede kun på Brian. Pludselig syntes folk at de var tæt nok på til at starte den næste tradition. Det skete meget pludseligt. Brians venner hapsede ham, og klippede løs i de strømper, som var købt til lejligheden, med stiblet linie hvor de skulle klippe.

post-29393-1213257128.jpg

Lige inden brudevalsen kom en veninde og spurgte, om de måttet rive mit slør. Selvfølgelig måtte de det :bestwishes: Men hvor var det da sødt af dem at spørge, synes jeg.

Her går det løs:

post-29393-1213257144.jpg

Sløret var vildt svært at rive i stykker og jeg måtte holde hårdt fast i toppen for ikke at blive revet om kuld. Men med vold og magt, lykkedes det dem, og der er godt nok ikke meget slør tilbage den dag i dag...hehe...

Pigerne var så søde. De sørgede for at alle fik...også søde, gamle mormor som sad og kikkede på tøsernes riven.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så kommer vi frem til den sørgerlige del. :bestwishes:

Mine smerter blev bare værre og værre. Gigten sagde, at nu kunne min krop ikke længere. Jeg kunne mærke, at enten var festen slut for mig, eller også ville mine smerter de næste 14 dage blive ulidelige. Jeg blev rigtig trist, og besluttede, at jeg hellere måtte stoppe mens festen var god, så jeg ville huske tilbage på den skønneste dag i mit liv med kun positive tanker. Jeg magtede ikke at tænke på, at jeg om 1 år kun ville huske hvor ondt jeg havde de næste 14 dage. :thumbsupsmileyanim:

Jeg tog fat i Bri og tog ham med udenfor. Vi gik ned af en sti, og jeg takkede ham for i dag og for at han sagde ja til at dele sit liv med mig. Vi vidste godt inden festen, at dette tidspunkt ville komme, og var helt enige om, at han bare skulle feste videre. Sådan er det hos os. Han skal under ingen omstændigheder begrænses af min gigt...og heller ikke denne aften. Hvis han havde sagt, at han ville tage med mig hjem, havde jeg sagt nej. Men han var ked af, at jeg måtte tage hjem, men forstod mig godt. Det er blandt andet det jeg elsker ham så højt for. Han forstår mig og acceptere, at sådan er det bare.

Så jeg kaldte alle sammen og takkede for at de alle havde havde været der, så dette var vores livs fest. Jeg græd. Selvom jeg godt vidtse, at dette tidspunkt ville komme, så var det sgu hårdt, at stå der overfor alle og sige, at min krop sagde fra. Det var hårdt, at være en af de første til at tage hjem. Inden natmaden...kl. var kun 24. Men det var nødvendigt...desværre.

post-29393-1213257799.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik rundt og sgade farvel til gæsterne. På dette billede står jeg og bliver trøstet af svigerfar, som også var ked af at dagen var slut for mig.

post-29393-1213258755.jpg

Udenfor stod folk klar med ris og Bri og jeg gik ud af døren. Min veninde som også havde hjulpet mig om morgenen og hendes mand kørte mig hjem.

Da jeg kom hjem, hjalp hun mig ud af kjolen og risene fløj rundt i stuen. Hun kørte igen, og så var jeg hjemme. Helt mættet af indtryk og fuldstændig overbevist om, at jeg måtte være den mest lykkelige kvinde i hele verden. Jeg puttede mig under dynen og var glad og lykkelig og vidste at vi havde holdt en god fest, som ville fortsætte til den lyse morgen.

Kl ca 05.30 kom min mand hjem. Det havde været en fortsat fantastisk fest, sagde han. De sidste gæster og han tog en taxa hjem. Vi krammede og puttede, og så sov vi.

Det var en uforglemmelig dag, og jeg kan slet ikke vente til jeg får billederne fra vi blev fotograferet i Hannerup.

Redigeret af shiba
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en dejlig beretning og sikke en fantastisk dag I havde... Vidunderlige billeder :bestwishes: .

Tak fordi du delte Jeres dag med os!!!

Jeg fik helt tårer i øjnene, da jeg kom til det sted hvor du var nød til at tage hjem. Men godt at du lyttede til din krop.

Total respekt for at du stillede dig op og fortalte hvorfor til dine gæster. Det havde jeg i hvertfald ikke kunnet, jeg var bare listet af, og ladet Niels stå for forklaringen...

Tillykke med brylluppet

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ååååååh hvor en dejlig beretning søde Iben.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg sidder her helt rørt og glæder mig endnu mere til det bliver min tur på lørdag..

Du var så smuk!! :bestwishes: Og i ser så lykkelige og forelskede ud :thumbsupsmileyanim:

Ærgeligt at festen stoppede lidt tidligt for dig, men det vigtigste var jo at du havde den bedste dag nogensinde som jeg kan se I havde..

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en super dejlig beretning, der hersker ikke nogen tvivl om at i har haft en fantastisk dag og i holder af hinanden. Træls din aften skulle slutte sådan, men tilgengæld er der kun gode minder du kan tænke tilbage på, og som du selv skriver er det bedst at slutte mens festen er god!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Iben,

tak for en dejlig beretning fra jeres store dage. Hvor lyder det til I har haft jeres drømmedag :thumbsupsmileyanim: Super taler fra jer begge og den mest nuser sang fra Brians datter :bestwishes:

Og ærgeligt med gigten, men dejligt du fik lige den dag du gerne ville have, sådan skal det være.

Kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

*Snøft* Er der nogen der har en Kleenex?

Sangen fra Bri's datter, din sang og den lidt triste slutning på dagen trak virkelig tårer. :thumbsupsmileyanim:

Det har været en fantastisk beretning. Tak for indblikket i jeres vidunderlige dag.

:bestwishes: Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puhaa - ja, man burde virkelig sørge for og have en kæmpe pakke kleenex liggende inden man starter med at læse beretninger herinde... og måske man også skulle sørge for og sidde alene derhjemme.. For ja jeg sidder (ene pige) i klassen med tårer rendene ned af kinden nu - fordi jeg lige har læst din smukke beretning.

1000 tak fordi du ville dele den med os alle sammen.

Du/I var virkelig smukke på jeres store dag :cheerleader3:

Kæmpe respekt til dig at du lytter såå godt til din krop.. kender godt det der med man bare ignoreré det - og det så hævner sig i langt tid bagefter. Måske man skulle tage ved lære af dig - smil.. :cheerleader3:

Jeg ønsker jer al held og lykke fremover - og glæde rmig til at kan føle dig inde på babyklar.. hvor du vel hopper over nu ;) så den lille skønne rødhårede unge - snart ser dagens lys...

Kæmpe kram herfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en skøn beretning. Det er sjældent jeg får tårer i øjnene når jeg læser herinde men den sang fra din papdatter det var lige ved at sætte gang i vandværket hvor var den rørende :cheerleader3: . Det ser ud til I har haft en skøn dag og godt at du sluttede mens festen endnu var god for dig :cheerleader3: . Held og lykke til jer fremover.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Yeahhh beretning - - mer mer mer mer mer

du er bare såååå smuk wau woman!!!!

Tak for det :)

Hvor er du smuk...kan godt forstå han lavede en frederik....

Jeg sidder med tåre i øjene og venter på flere billeder og mere beretning..

Gitte K.

Ja han var bare så sød. Inderst inde håber man jo, at man kan se på sin mand, at han synes man er smuk. Og det gjorde han på bedste vis *SUK*

:cheerleader3::cheerleader3:

Uhh!!! Hvor er du smuk!!

Og sikken en beretning. Jeg sidder også helt og får tårer i øjnene!!

Stort TILLYKKE med den store dag!

Knus

Taaaak.

Jeg kan godt forstå Brian lavede en Frederik/Joachim - du er virkelig smuk! Det er skønt at følge din dejlige beretning. Jeg glæder mig til der kommer mere!

/Chalotte

Det fik mig til omgående at tude også...hehe...tydligere anerkendelse fra ens mand får mand ikke.

Hejsa...

Det er bare en rigtig god beretnig med nogle fantastiske billeder.

Mange detaljebilleder. :cheerleader3:

knus

Tak for det.

Dette billede har Mie også taget, og det er super godt. (SE skyggen). Nogle af vores venner kastede med hørfrø i stedet for rid (for fuglenes skyld). De var temmeligt tydelige på slæbet og jeg rystede godt nok mange ris og hørfrø af mig efterfølgende.

post-29393-1213089262.jpg

Ih, elsker bare det her billede :cheerleader3:Det er super godt, ja.

Hi, kan slet ikke lade være med at sidde og blive helt rørt af din beretning. Jeg er blevet en rigtig tude marie efterhånden :bearhug:

Glæder mig til at læse meget mere og se flere billeder.

Suk, hvor var du bare guddommelig smuk og hvor er I et skønt par :fløjt:

Hehe...ja jeg bliver også rørt af at læse de andres beretninger...og tro mig: det bliver ikke bedre når ens egen dag er "overstået"...tværtimod.

Dette billede har Mie også taget, og det er super godt. (SE skyggen). Nogle af vores venner kastede med hørfrø i stedet for rid (for fuglenes skyld). De var temmeligt tydelige på slæbet og jeg rystede godt nok mange ris og hørfrø af mig efterfølgende.

post-29393-1213089262.jpg

Ih, elsker bare det her billede :cheerleader3:

Hi, kan slet ikke lade være med at sidde og blive helt rørt af din beretning. Jeg er blevet en rigtig tude marie efterhånden :hug:

Glæder mig til at læse meget mere og se flere billeder.

Suk, hvor var du bare guddommelig smuk og hvor er I et skønt par :td:

uuh ros fra fotololler :hug:

Iben din beretning er allerede dejlig og at være med til at dele dit lykkelige øjeblik var skøøøønt :td:

krammer

Det var så dejligt at I kom. Det bliver jeg sgu helt rørt over. Tænk at I kørte SÅ langt for min skyld...ih altså! :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Weeeeeeeeee hvor er det skønt med beretning, I er utrolig smukke sammen og du overstråler alt i din smukke kjole

Tak for det. Ja jeg synes også vi klæder hinanden godt :cheerleader3:

Tillykke med bryllupsdagen Iben. :cheerleader3:

Hvor var du bare smuk :cheerleader3: .

Man kan virkelig se hvordan du bare nød Jeres dag...

Og så respekt til mors mand, sikke en indsats han gjorde med kjolen og slæbet- og så havde han ennda også lommetørlæder med :cheerleader3: Godt gået!!

Jeg glæder mig til at læse endnu mere beretning...Det er bare så dejligt.

Knus

Vivi

TAaark for det.

Jeg nød hvert sekund. Havde læst herinde nogle gange, at nogle efter festen føler at de oplevede festen "udenfor sig selv". Så jeg var meget opmærksom på bare at suge det hele til mig og nyde nuet.

Min mors mand klarede bare det hele SÅ flot. Han tog opgaverne meget seriøst.

Et stort tillykke

- super smuk er du og ser så lykkelig ud - SKØNT !

mage hilsner

Trine

1000 tak. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Selvom solen skinnede fra en skyfri himmel (tror jeg nok. Jeg bemærkede i hvert fald ikke hvis der var skyer), så kom der lige en vind, og jeg slogedes lige med mit lange slør et øjeblik:

post-29393-1213090056.jpg

Totalt fedt billede :cheerleader3:

Hvor ser i bare skønne og glade ud - smuk buket, feed bil! Mer beretning, mer! :cheerleader3:

Tak for det søde. Faktisk kørte jeg flere gange forbi et pizzaria der ligger i erritsø, som hedder "Marmari pizza" og tænkte selvfølgelig på dig hver gang.

Bilen var SUPER fed...bukketten var jeg bare så glad for. Den var perfekt.

Brians datters mor var med til festen. Vi har det vildt godt sammen, og nogle synes måske at det er noget sært noget, at Brians ex var med, men den følgende gestus, må da skubbe enhver tanke, om at det er mærkeligt, væk.

Hun havde øvet en sang med datteren på melodien "Jeg en gård mig bygge vil", som fremkaldte tårer hos rigtig mange, og ikke mindst os.

Hun er kun 4 år, og de har øvet rigtig meget og indspillet det på en CD som vi hørte.

Her er teksten:

Hejsa søde iben og far

Her en sang jeg sunget har

Ja, en lille bryllupsvise

hvor jeg gerne vil jer prise

her på denne melodi

som I alle godt kan li

Tit I synger den for mig

I kan tro, det nyder jeg

Jeg for jer da også synger

men jeg tror ikke at I ynder

når jeg hellere sove ska

ro vil I da også ha

Min kære Iben og far

I skal ha et højt HURRA

jeg ønsker jer tillykke

Gid I rigtig må jer hygge

og vi ses jo meget snart

så skal vi ha det rart.

Og så siger hun:

Far og Iben - tillykke med jeres bryllup.

Det var simpelhen så sødt, og vi græd om kamp, fordi vi blev så rørte.

post-29393-1213254917.jpg

Nu sidder jeg også og hyler!!!! Godt jeg sidder alene på jobbet lige nu!!!!

Hvor kærlighede da bare lyser så meget igennem. Så smukke taler i begge holdte!!!! Endnu engang tillykke!!!! :cheerleader3:

Vi hylede også helt vildt. (Det kan ses på billedet...hehe...) det var så rørende. I går hørte Bri den igen for første gang siden i lørdags, og flæbede med det samme igen. Ih hvor er han sød.

Mange sagde at det var et bryllup hvor kærligheden var SÅ tydelig. Dejligt.

Tak for ros til talerne.

Super beretning!!! Hvor ser i bare lykkelige ud - jeg er ikke et sekundt i tvivl om at ia har nydt hvert sekundt af dagen :-) og I ser brandgodt ud!

OG talerne er bare så søde - blev lidt rørt da jeg læste Brians tale til dig... og din var ød og sjov - fedt med falckmanden og fedt at Brians datter havde indsunget sang til jer - der var jeg sgu også begyndt at hyle hvis det var mig!

Glæder mig til at læse mere beretning

'

Louise

Der var SÅ mange tidpunkter hvor tårerne kom frem. Det var en smuk dag.

og forresten - SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ flot buket, den er virkelig smuk

Er også helt vild med den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Stort TILLYKKE

Hvor er I bare smukke at se på :cheerleader3:

Tak for det.

Deejlig beretning søde og jeg må sige jeg har stor respekt for at du lytter til din krop!!

Dejlige minder fra en deeejlig dag

og i var SÅ søde og smukke!!

krammer

Jeg er efterhånden blev god til at lytte til den, for jeg ved, at det er ris til egen :fløjt: hvis jeg ikke gør. Men nøj, hvor var det hårdt.

Dagen var intet mindre end fantastisk og over al forventning.

Tak for de søde ord, søde.

Sikke en dejlig beretning og sikke en fantastisk dag I havde... Vidunderlige billeder :cheerleader3: .

Tak fordi du delte Jeres dag med os!!!

Jeg fik helt tårer i øjnene, da jeg kom til det sted hvor du var nød til at tage hjem. Men godt at du lyttede til din krop.

Total respekt for at du stillede dig op og fortalte hvorfor til dine gæster. Det havde jeg i hvertfald ikke kunnet, jeg var bare listet af, og ladet Niels stå for forklaringen...

Tillykke med brylluppet

:cheerleader3:

Selvtak. Det er en fornøjelse at skrive beretning. Tænkte flere gange i løbet af dagen:"det her skal jeg huske at have med i beretningen"...hehe...

Ja syntes jeg skyldte både mig selv, brian og gæsterne selv at sige det som det er. Alle ved jo jeg er syg, så jeg tænkte, at jeg var NØDT til selv at gøre det. Ville så gerne takke alle selv.

Ååååååh hvor en dejlig beretning søde Iben.. :cheerleader3:

Jeg sidder her helt rørt og glæder mig endnu mere til det bliver min tur på lørdag..

Du var så smuk!! Og i ser så lykkelige og forelskede ud

Ærgeligt at festen stoppede lidt tidligt for dig, men det vigtigste var jo at du havde den bedste dag nogensinde som jeg kan se I havde..

Knus

Uh glæd dig søde. Det er sådan en dejlig dag.

TAk for de søde ord.

Vi ER lykkelige og forelskede.

Jeg havde den bedste dag nogensinde. HAvde håbet at jeg kunne have holdt længere, men sådan gik det ikke. Jeg har det fint med det nu, men det var vildt hårdt imens det stod på.

Tak for en super dejlig beretning, der hersker ikke nogen tvivl om at i har haft en fantastisk dag og i holder af hinanden. Træls din aften skulle slutte sådan, men tilgengæld er der kun gode minder du kan tænke tilbage på, og som du selv skriver er det bedst at slutte mens festen er god!

Lige præcis. Tak for det.

Kære Iben,

tak for en dejlig beretning fra jeres store dage. Hvor lyder det til I har haft jeres drømmedag :td: Super taler fra jer begge og den mest nuser sang fra Brians datter :cheerleader3:

Og ærgeligt med gigten, men dejligt du fik lige den dag du gerne ville have, sådan skal det være.

Kram

Det var fantastisk. Intet mindre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer