Sign in to follow this  
Followers 0
Pernille Wedel

så er min kjole kommet hjem

34 posts in this topic

min datter kunne ikke lyne den bagi, da den har sådan nogle snore der skal strammes ind først, så helt på plads sidder den ikke.... men næsten. Hold da op, jeg kan snart ikke vente mere...

post-32113-1213127251.jpg

0

Annonce ♥

Hold da op hvor er du smuk! Ihh jeg får hel gåsehud, var din datter ikke stolt!

:):(:cheerleader3:

0

meget smuk kjole :) kan godt forstå du næsten ikke kan vente mere.

0

og lige et mere.... syntes I at der skal stropper i.... de er tynde og med palietter på...????

Den er afbilledet på benjamin roberts hjemmeside, under vintage.... glemte at prøve den med stropperne idag. ØV. men håber at I alligevel kan komme med jeres mening.... blev nemlig lige i tvivl om der mangler noget dér foroven....

Pernille

post-32113-1213127475.jpg

0

Annonce ♥

Hold da op hvor er du smuk! Ihh jeg får hel gåsehud, var din datter ikke stolt!

:):(:cheerleader3:

jo det tror jeg da hun er.... vi var da begge helt oppe at køre over at jeg havde den på.... men hun stod lige ved trappen og tog billedet.... jeg var lidt bekymret for om hun skulle falde ned.

0

Du ser bare VIRKELIG SMUK ud!!!!!!!! :):(:cheerleader3:

Jeg synes ikke den mangler noget foroven :cheerleader3: Den er i hvert fald meget flot som den er!

0

:cheerleader3: Smuuuuuuuk, Pernille :cheerleader3:

Den er virkelig skøn til dig!

Glæder mig til at se dig "helt dullet op" :)

Mange knus

:(

0

Jeg synes ikke der skal stropper på, jeg tror at den er mer smuk uden. Og smuk er den!

0

Annonce ♥

KOLD DA K...! Den er super smuk! Smuk som den er.. men tror nu også den ville være flot med stopper..

Prøv og hop i den igen evt. og tage et billede med stropper også, så kan du sidde på computeren og klikke frem og tilbage og se hvad du synes er flottest..

Men SMUK er den.. ! WAU..

0

Synes den er SÅ SMUK..........

flot at den er så "enkel" foroven, så nej, synes ikke at der skal stropper på !

Mange hilsner

Trine

0

og lige et mere.... syntes I at der skal stropper i.... de er tynde og med palietter på...????

Den er afbilledet på benjamin roberts hjemmeside, under vintage.... glemte at prøve den med stropperne idag. ØV. men håber at I alligevel kan komme med jeres mening.... blev nemlig lige i tvivl om der mangler noget dér foroven....

Pernille

Hej

Hvor er du smuk. Du bærer den kjole så flot, så jeg synes, at det vil være syndt at sætte stropper på.

:thumbsupsmileyanim:

0

Hold da helt op hvor er du bare smuk. Jeg glæder mig til at se billeder af dig på den store dag... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Fabelagtig kjole - der er bare noget helt saerligt ved Benjamin Roberts-kjoler :thumbsupsmileyanim:

Du bliver en fantastisk smuk brud!

0

Nøøøøørj hvor er du bare floooooot :ilovebryllupsklar:

Den sidder bare så godt til din krop. Jeg kan godt forstå du næsten ikke kan vente mere, nu er det også liiige op over :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor er du bare super super smuk Pernille... Den kjoler bare helt fantastisk.. Så smuk.

med hensyn til stropperne, så er det lidt svært at vurdere.. den kan sagtens være som den er der.. den er slet slet ikke bar.. Men hvis du gerne vil have stropper er jeg ret sikker på det også vil se fantastisk ud.. :thumbsupsmileyanim:

0

Wauw - behøver jeg at sige mere? Lækker lækker lækker

0

Annonce ♥

WAAUUU HOLD DA OP - hold da k*ft hvor er den sindsyg smuk!!! og nej der skal ikke stropper på - synes den er perfekt som den er :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::ilovebryllupsklar::cheerleader3:

0

Fandt lige et billed.... synes også den er flot med de tynde stropper, men det kommer også an på hvad du ellers skal have på til.

Men super super flot kjole...

post-30041-1213167465.jpg

Edited by lilies
0

Hvor er den smuk til dig!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror, du skal prøve med stropperne på og så se, hvad du bedst kan lide.

0

Fandt lige et billed.... synes også den er flot med de tynde stropper, men det kommer også an på hvad du ellers skal have på til.

Min super super flot kjole...

Tusind tak fordi du fandt billedet frem. Jeg kunne simpelthen ikke finde ud af at overføre det til BK... så tusind tak for det....

Jeg skal ikke have slør og min frisure skal være lidt a la hendes men med lidt blomster siddende i den ene side af knolden, og så et par hængeøreringe.

Tror I jeg bliver for bar?

0

Annonce ♥

Super flot kjole. Elsker den designer. :ilovebryllupsklar::cheerleader3::cheerleader3:

Jeg er mest til uden stropper i den kjole, men prøv dig evt. frem :thumbsupsmileyanim:

0

:thumbsupsmileyanim:

du og kjolen er/bliver super smukke næste lørdag

kan godt forsrå du ikke kan vente mere......

knuser herfra

0

Nej, jeg tror ikke, du bliver for bar :ilovebryllupsklar: Jeg tror, du bliver FANTASTISK smuk!!!!! Og man(d) kommer nok til at fokusere lidt på det bare stykke - men det gør vel ikke noget? :thumbsupsmileyanim:

0

Super smuk kjole med en super smuk kvinde i :thumbsupsmileyanim:

Ingen stropper :ilovebryllupsklar:

Kh

Louise

0

Den er virkelig smuk den kjole. Jeg synes bestemt ikke det lyder til du bliver for bar med det hår osv. Jeg ville nok vælge uden stropper men det er jo en smagssag. Du er nok nødt til lige at prøve dig lidt frem hvad der er mest dig!

Jeg GLÆDER mig til at se billeder fra din store dag.

/Chalotte

0