Pernille Wedel

så er min kjole kommet hjem

34 indlæg i dette emne

Annonce ♥

og lige et mere.... syntes I at der skal stropper i.... de er tynde og med palietter på...????

Den er afbilledet på benjamin roberts hjemmeside, under vintage.... glemte at prøve den med stropperne idag. ØV. men håber at I alligevel kan komme med jeres mening.... blev nemlig lige i tvivl om der mangler noget dér foroven....

Pernille

post-32113-1213127475.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er du smuk! Ihh jeg får hel gåsehud, var din datter ikke stolt!

:):(:cheerleader3:

jo det tror jeg da hun er.... vi var da begge helt oppe at køre over at jeg havde den på.... men hun stod lige ved trappen og tog billedet.... jeg var lidt bekymret for om hun skulle falde ned.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KOLD DA K...! Den er super smuk! Smuk som den er.. men tror nu også den ville være flot med stopper..

Prøv og hop i den igen evt. og tage et billede med stropper også, så kan du sidde på computeren og klikke frem og tilbage og se hvad du synes er flottest..

Men SMUK er den.. ! WAU..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
og lige et mere.... syntes I at der skal stropper i.... de er tynde og med palietter på...????

Den er afbilledet på benjamin roberts hjemmeside, under vintage.... glemte at prøve den med stropperne idag. ØV. men håber at I alligevel kan komme med jeres mening.... blev nemlig lige i tvivl om der mangler noget dér foroven....

Pernille

Hej

Hvor er du smuk. Du bærer den kjole så flot, så jeg synes, at det vil være syndt at sætte stropper på.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare super super smuk Pernille... Den kjoler bare helt fantastisk.. Så smuk.

med hensyn til stropperne, så er det lidt svært at vurdere.. den kan sagtens være som den er der.. den er slet slet ikke bar.. Men hvis du gerne vil have stropper er jeg ret sikker på det også vil se fantastisk ud.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige et billed.... synes også den er flot med de tynde stropper, men det kommer også an på hvad du ellers skal have på til.

Min super super flot kjole...

Tusind tak fordi du fandt billedet frem. Jeg kunne simpelthen ikke finde ud af at overføre det til BK... så tusind tak for det....

Jeg skal ikke have slør og min frisure skal være lidt a la hendes men med lidt blomster siddende i den ene side af knolden, og så et par hængeøreringe.

Tror I jeg bliver for bar?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er virkelig smuk den kjole. Jeg synes bestemt ikke det lyder til du bliver for bar med det hår osv. Jeg ville nok vælge uden stropper men det er jo en smagssag. Du er nok nødt til lige at prøve dig lidt frem hvad der er mest dig!

Jeg GLÆDER mig til at se billeder fra din store dag.

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer