Ebes

Hvad ville I ikke undvære på dagen?

29 indlæg i dette emne

Hej piger :ilovebryllupsklar:

Nu hvor jeg har siddet og kigget tråden med "Hvad der gik galt" halvt igennem, kom jeg til at tænke på, hvad I ikke ville have undværet på selve dagen.... Det være sig små eller store ting....

Kom med jeres besyv :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa.

Ja, jeg havde jo den mest perfekte dag og ønsker ikke at noget overhovedet skulle gøres/laves om :cheerleader3:

Noget af det der er grunden til det er:

# Jeg stod ikke med noget selv, da det var en restuarant vi holdte festen på :thumbsupsmileyanim: Så jeg kunne slappe helt af og gjorde det...

#Vi havde begge taget ferie ugen op til brylluppet og ugen efter :ilovebryllupsklar:

#Vi havde heldagsfotograf som også optog video

#Vi havde lagt engangskameraer på bordene

#Vi havde pianist under middagen og live musik til dans :carrot:

#Vi havde fået lavet en bar med bartender og selvfølgelig fri bar :cheerleader3:

# Og så havde vi ikke dækket op med kaffeborde, men lavet et ta´ selv kaffebord

Det var i hvert fald nogle af de ting som jeg helt sikkert ville bruge igen, hvis jeg fik lov til at holde endnu en fest :cheerleader3:

Knus Winnie

Redigeret af wmd
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa.

Ja, jeg havde jo den mest perfekte dag og ønsker ikke at noget overhovedet skulle gøres/laves om :cheerleader3:

Noget af det der er grunden til det er:

# Jeg stod ikke med noget selv, da det var en restuarant vi holdte festen på :thumbsupsmileyanim: Så jeg kunne slappe helt af og gjorde det...

#Vi havde begge taget ferie ugen op til brylluppet og ugen efter :ilovebryllupsklar:

#Vi havde heldagsfotograf som også optog video

#Vi havde lagt engangskameraer på bordene

#Vi havde pianist under middagen og live musik til dans :carrot:

#Vi havde fået lavet en bar med bartender og selvfølgelig fri bar :cheerleader3:

Det var i hvert fald nogle af de ting som jeg helt sikkert ville bruge igen, hvis jeg fik lov til at holde endnu en fest :cheerleader3:

Knus Winnie

Winnies ord kunne have næsten været mine, bortset fra det med at holde festen et sted, hvor man ikke selv står for det hele (det betaler vi os fra til næste fest!!!) :cheerleader3:

Derudover ville vi absolut ikke have undværet:

- Heldagsfotografen, som også optog video :cheerleader3:

- Min kammerat, der tog billeder om natten!!!!

- vores toastmaster, som lagde sjovt op til hver tale eller indslag

- vores mixede brudevals

- de mennesker, der kom og hjalp både før og efter med at gøre klar og rydde op

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- At vi ikke gik på kompromis.

- At vi ikke skulle stå for noget selv, men bare kunne koncentrere os om hinanden og vores gæster.

- At vi havde levende musik hele dagen, både til vielse, reception og fest.

- At vi havde både professionel fotograf og videograf til både vielse, reception og fest.

- At vi tog på bryllupsrejse bagefter - det var super romantisk!

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PUHA - det hele :thumbsupsmileyanim:

ej de ting jeg virkelig har sat pris på udover "det man selvfølgelig gør automatisk"

var at selvom vi ikke holdt en reception var der champagne og cookie efter vielsen - det blev til en spontan reception også fordi vejret var suverænt!

Karetturen inden festen - det var FANTASTISK at nyde en times ro bare mig og min MAND, slappe af og nyde øjeblikket!

og så at vi havde booket fotograferne.com til at være der til festen! De billeder er GULD værd! uden dem ville minderne ikke være helt de samme :cheerleader3:

:ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ting jeg ikke ville have unværet på dagen:

1. mine brudepiger.

2. alle gæsterne og deres sjove indslag til festen

3.min mors rygte om at vi havde øvet os rigtig meget på brudevalsen, og at vi der for fik lov til at danse længe inden at kredsen var så tæt at vi ikke kunne danse.

brude valsen var bare noget af det bedste syntes jeg. følte mig som en svane.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3: At vi selv bestemte, hvordan ALT skulle være! :cheerleader3:

:fløjt: At vi viste alle, at man sagtens kan holde et luksuriøst bryllup i et telt! :)

:td: At vi brugte ugen op til dagen på at gøre klar sammen med vores familier og venner (næsten ligeså godt som selve festen) :cheerleader3:

:td: Turen i hestevogn efter vielsen :hug:

:) At vi valgte at invitere ALLE vores venner og dermed blev 110. :hug:

:bearhug: At min mand holdt den smukkeste tale for mig :cheerleader3:

:hug: At vi valgte buffet til hovedret og dessert :cheerleader3:

:hug: Og det aller vigtigste (udover kærlighed og dejlige gæster): At vi kunne feste så længe vi ville (til kl. 7 om morgenen)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!! :cheerleader3:

Nu er jeg lige lidt "rasmus-modsat".... Jeg ville nemli' ikke ha' undværet at planlægge det hele og at holde festen her hjemme i telt i haven!! Ja, det gav da lidt ekstra arbejde, men til gengæld havde vi jo alle de dejlige oplevelser under festen, lige her udenfor døren!! Det er altså dejlige minder at ha' fra sin have!! :cheerleader3:

Vi havde heldigvis nogle helt fantastiske hjælpere som vi ikke ville ha' undværet!! :cheerleader3:

Der ud over ville jeg i øvrigt ikke ha' undværet et eneste sekund af dagen!! Det var bare SÅ fantastisk!! Tænk at det snart er et år siden..... Vildt som tiden går!! :cheerleader3:

Ha' en dejlig dag!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tja....

Min dejlige brud

Gæsterne - også dem som blot kom til receptionen

At Mettes far sendte godt vejr ned til os hele weekenden!!

At vi havde fotograf på hele dagen

At vi havde valgt at holde det i afslappede og naturskønne omgivelser - Skanderborg Vandrerhjem - lige mellem søen og en grøn bøgeskov

Kleenex til talerne :cheerleader3:

Bandet - en kammerat fra folkeskolen, som spillede så SUPER fedt (Rasmus Birk Band - kan VARMT anbefales) at hele dansegulvet var fyldt i de 2½ time de spillede

at vi var et sted, hvor alle kunne overnatte, og at folk havde mulighed for at komme fra om fredagen af. Det gjorde, at vi havde en hel weekend sammen med familie og venner

At vi tog på bryllupsrejse - selvom det kun var 4 dage i Paris, så var det så skønt at komme lidt væk og gå og tale sammen og fordøje indtryk fra weekenden.

Blot et par tanker :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alle vores gæsterne. :cheerleader3:

Limousine. http://limo2you.dk/ :cheerleader3:

Min mand tale til mig. :cheerleader3:

Den professionel fotograf vi havde til vielse og fest. http://www.pifoto.dk/ :cheerleader3:

Pianist Kaj fra Korsør. :cheerleader3:

Det ville jeg ikke have unværet på dagen.

Redigeret af Ulla I
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi blandede traditioner med de utraditionelle:

-vi havde øvet et mix midt i brudevalen, hvor vi dansede twist og dirty dancing- det var bare super og alle var villde med det indslag.

- at ikke står arm under arm, men hånd i hånd på alle billeder,samt da vi gik ud af kriken.

- jeg vi havde en gennemgående farve i invitationer, kagen, blomster, menu kort, ris poser mm.

At jeg sang min selv skrevet sang for min mand, selv om jeg var vildt nervøs- men det var hele min nervøsitet værd- han græd da han hørte den..

At vi holdte festen på tyrstrup kro, en romantisk kro , med total lækker mad, de styre alt hele dagen man skal ikke røre en finger eller tænke på noget på noget tidspunkt- de guidede os igennem hele dagen.

Og at vi valge at få taget vores billeder ved vores sted- et sted vi kommer når vi går ture istedet for det smukkeste zted vi kan finde i omegen. det gør bare billederne mere os og mere naturlige.

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror næsten jeg kunne skrive det hele :-)

Men her 9 mdr efter er jeg kommet frem til at, jeg ikke ville undvære:

- Overnatning på hotel med min søster dagen før (total tøsehygge) :thumbsupsmileyanim:

- Vielsen fandt sted i min barndomskirke, hvor jeg er døbt, konfirmeret og hvor min højtelskede morfar ligger begravet, så føltes det lidt som om han var med alligevel

- At vi blev gift tidligt på dagen (kl.13.30) så havde vi tid til at snakke med de gæster der kun var med til receptionen og resten gemte vi til senere!

- At vi valgte at vente med at pakke gaverne op til dagen efter (det blev faktisk først gjort om mandagen). I stedet for at skynde os at pakke ud på dagen, tog vi os rigtig god tid og kiggede gaverne godt igennem og læste kortene. Vi valgte så i takkekortene at være præcise og skrive f.eks "tusind tak for vasen" - så vidste gæsterne, at vi havde brugt tid på gaverne (Det tog 3 timer at pakke op)

- OG selvfølgelig vil jeg ikke et sekund undvære min mands tale, alle gæsterne taler og hvad de ellers havde fundet på :-) Og så er jeg stolt over at have holdt tale for min mand - var ikke sikker på, at jeg kunne, men hvis jeg ikke havde gjort det, havde jeg helt klart fortrudt det i dag!

Knus Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde en fantastisk dag, hvor alt bare var som det skulle være... Men skal jeg fremhæve nogle ting, som gjorde den så god, så må det være:

- At vi har lavet og planlagt så meget selv; alle papir-varer var hjemmelavet, der var et lille "nødkit" til gæsterne, vi havde bagt bryllupskage og kransekage selv (hvilket vi fik rigtig meget ros for!)

- Fotograferne.com; super fantastiske, professionelle, diskrete fotografer, som vi havde med fra kirke til brudevals... Det var perfekt ikke at skulle bekymre sig om, om der nu blev taget gode billeder... Og vi har fået SÅ mange billeder her bagefter, at det er næsten umuligt at vælge, hvilke der skal forstørres til at hænge op herhjemme...

- Mine forældres og lillesøsters helt fantastiske hjælp i dagene op til, og på selve dagen!

- At vi havde arrangeret overnatning og bustransport for de gæster, der ønskede det... For det var super hyggeligt at stå op og spise morgenmad med familien dagen efter...

- At vi blev gift tidligt på dagen (kl. 13)

- At vi holdt reception, så vi også havde mulighed for at invitere vores kollegaer og bekendte, som ikke var tæt nok til at være med til festen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiih, havde helt glemt denne tråd og eftersom det var mig der startede den, må det da også være på sin plads, at jeg giver mig besyv med :)

De ting fra dagen jeg ABSOLUT ikke ville have undværet:

:) At vi ikke gik på kompromis med lige netop DET der var os!

:tunge: At vi valgte det absolut fedeste band EVER (HEYYA) Kæ.. det var for feeedt!

:) At vi valgte en utraditionel brudevals, som kickstartede "ungdomsfesten" på den helt rigtige måde

:sm: Vores fotograf, som tog nogle super gode billeder (Torben Thorhauge)

:sm: At vi ikke valgte at holde festen det dyreste sted vi fandt

Nå, men jeg kunne nok blive ved.... tror min erfaring her bagefter er, at hvis man mærker efter hvad der er en selv, kan det ikke gå galt. Festen skal ikke løbe af sporet med økonomien, men vælg med omhu, hvad der bare IKKE skal spares på og hvilke ting, der er betyder lidt mindre...

Til alle kommende brude: GLÆD JER!!!! Det er den fedeste dag. Hold op hvor gad jeg godt gøre det igen (med den samme mand selvfølgelig :thumbsupsmileyanim: )

Redigeret af Ebes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville heller ikke undvære noget som helst fra dagen.

Der er selvfølgelig nogle ting som vi bagefter ville have gjort anderledes, men intet vi fortryder.

Men jeg er især glad for:

At vi begge havde ferie i ugen op til.

At vi havde vores børn med i kirken.

At vi fik taget parbilleder (af gæsterne) af vores fotograf. Vi sendte billede sammen med takkekortet, så vores gæster fik et godt billede af sig selv også.

At vi fik filmet hele dagen. (Af en af mine fars venner, så det var billigt men uundværligt).

At vi valgte at servere pindemadder og snacks til gæsterne imens at vi blev fotograferet. (Rigtig mange sagde at det var dejligt fordi de var sultne).

At jeg havde valgt sko der var behagelige at have på og nemme at danse i.

At jeg droppede hofteholderen, så toiletbesøgene var nemmere.

At vi tog på bryllupsrejse.

:thumbsupsmileyanim:

Jeanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer