lou-lou

Min fantastiske brudekjole! (billeder)

39 indlæg i dette emne

Åh sikken en dejlig dag... Afsted til Panayotis i Vejle og vupti, så står man bare i sin skønne, dejlige, fantastiske brudekjole, som bare passer perfekt efter at den er blevet rettet til. Synes det er SÅ vildt at tænke på, at næste gang jeg skal i den, er på vores bryllupsdag d. 28. juni! Glæder mig som et lille barn... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er en klovn til det her med billeder(har sådan en smart Macbook, men kan ikke finde ud af at gøre mine billeder mindre, så de kan sættes ind. FLOT!!!) Nu har jeg prøvet, men ved ikke om billederne kan vises...

Nu prøver jeg i hvert fald...

Knus fra en meget lykkelig kommemnde brud...

- Louise

post-34244-1213193742.jpg

post-34244-1213193762.jpg

post-34244-1213193775.jpg

post-34244-1213193794.jpg

post-34244-1213193803.jpg

Redigeret af lou-lou
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw hvor er du smuk i den, total flot figur.

Hvis du bruger Iphoto til dine billeder, så kan du i Filer (mener jeg det er) vælge export og så følge vejledning. Man flytter bare en kopi af billedet til en anden folder på Mac'en. Her kan man nemlig angive hvad størrelse man vil exporterer dem i, den måde gør jeg det altid på, men om der findes en smartere det ved jeg ikke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle roserne....

Så er billederne gjort lidt større...

Og tusind tak for den udførlige vejledning, syntes jeg har ledt alt igennem for at finde netop det program, men nu giver jeg det lige en chance til:-)

Knus Louise

- og så lykkedes det sgu! Nej hvor vildt.... Tak for hjælpen!

Redigeret af lou-lou
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

yndig, lækker og flot :thumbsupsmileyanim:

Tak... Det er jo lige sådan jeg gerne vil fremstå på den store dag :ilovebryllupsklar:

Den er bare så SMUK den kjole!! WAU!

Og hvor klær den dig godt!! :cheerleader3:

Jeg er også bare helt vild med den og endnu mere efter i dag. Tusind tak for rosen :cheerleader3:

WAAAU du ligner jo en gudinde :cheerleader3: den er godt nok fantastisk smuk :cheerleader3: sløret er også bare perfekt til kjolen :cheerleader3:

TAAAAK... Jeg elsker også sløret! Syntes det skulle være enkelt, når nu kjolen er så meget i sig selv!

Woooooow hvor er den bare flot til dig :cheerleader3:

Er vild med sløret også...

super smuk brud :heart:

(tillykke med datoen for brylluppet...det er også min dato, det bliver bare alletiders dag :cheerleader3: )

TAK! Synes også bare at sløret falder på den helt rigtige måde...

Ja, det bliver da bare den skønneste dag...Hååååber at vi får en dejlig solskinsdag og blå himmel.... I må også have en dejlig dag!

Redigeret af lou-lou
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer