Sign in to follow this  
Followers 0
JaneDuedal

Øv afbud fra bassisten i bandet

5 posts in this topic

Hej BKere

ÆV, jeg har lige fået en mindre god nyhed idag. Bassisten i bandet som skal spille til vores bryllup har meldt afbud. Han har bobbelt booket sig selv. Han skal spille til en revy. Var liige ved at kamme over men de 3 andre kommer da heldigvis dvs der stadig er guitar, trommer og klaver og så sparer vi kr 1300,00 på prisen. Men puha jeg blev lidt ked da han ringede, men han forsikrede mig for at der ikke vil komme flere opringninger af denne art. Så det håber jeg han holder ellers har jeg sgu ikke nerver til det. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det er da rigtig træls ja. Men kan trøste dig med at der er rigtig mange duo´er der spiller derude der ikke engang har bas med. Det skal nok komme til at lyde rigtig godt alligevel.

0

Et eller andet sted syntes jeg det er uprofessionelt men kan på den anden side også godt se at det kan være sværre at lave aftaler frem i tid når man er 4 eller 5 mand fremfor én. Men stadigvæk hvis vi taler om et professionelt band......

Et eller andet sted syntes jeg også det er forkert at de giver jer et nedslag og at I tager imod det for derved signalerer de jo indirekte - og I accepterer mere eller mindre - at resultatet ikke bliver det samme som den løsning I oprindelig har valgt. Ville de ikke via deres netværk o.l. kunne skaffe en anden bassist som kunne træde ind.

0

Et eller andet sted syntes jeg det er uprofessionelt men kan på den anden side også godt se at det kan være sværre at lave aftaler frem i tid når man er 4 eller 5 mand fremfor én. Men stadigvæk hvis vi taler om et professionelt band......

Et eller andet sted syntes jeg også det er forkert at de giver jer et nedslag og at I tager imod det for derved signalerer de jo indirekte - og I accepterer mere eller mindre - at resultatet ikke bliver det samme som den løsning I oprindelig har valgt. Ville de ikke via deres netværk o.l. kunne skaffe en anden bassist som kunne træde ind.

Ja det fik jeg jo slet ikke skrevet i mit indlæg men vi snakkede om at de gerne måtte prøve at få fat i en ny bassist de skal ud at spille flere gange den måned såeh... Men jeg sætter ikke næsen op efter noget.

0

Annonce ♥

Okey - Så kan det godt være pågældende bassist ikke er så populær i bandet. :bestwishes:

0