MissM2004

Tale til min kommende mand

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

En helt igennem dejlig, ærlig og flot tale. Jeg kan ikke se, du skal ændre på NOGET som helst. Din personlighed stråler ud af den, ligesom din kærlighed til din kæreste. Den er generelt rigtig godt skrevet, også teknisk, så den er en fornøjelse at læse..

Held og lykke med den!!

Hvornår skal du giftes?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Jeg synes at det er en super god og ærlig tale. Hvis det var en tale til mig ville jeg være meget stolt af at have giftet mig med dig. Jeg fællede en lille tåre. Jeg kender selv det med at være langt væk fra hinanden i starten af et forhold. Det var jeg og min kæreste også, da vi havde kendt hinanden i 3 mdr. tog jeg til England som Au-pair i 9 mdr. og inden jeg kom hjem var han blevet udsendt til Kosovo i et halvt år. Men det har været med til at gøre vores forhold utroligt stærkt. :cheerleader3:

Held og lykke med talen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej KimsRikke,

Tak for de flotte ord - det er jeg rigtig glad for. Det er jo også meningen:)

Vi skal giftes d. 5.7.08 :cheerleader3:

Så om under 3 uger...

Jeg har desværre først opdaget dette forum for kort tid siden:( mon det er forsent at lave sin egen bryllupsplanlægning?

MissM

En helt igennem dejlig, ærlig og flot tale. Jeg kan ikke se, du skal ændre på NOGET som helst. Din personlighed stråler ud af den, ligesom din kærlighed til din kæreste. Den er generelt rigtig godt skrevet, også teknisk, så den er en fornøjelse at læse..

Held og lykke med den!!

Hvornår skal du giftes?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he ja det var jeg næsten også i starten - men man vender sig til det efterhånden... hihi

Jeg synes det er en rigtig god tale. Umiddelbart ville jeg ikke ændre noget hvis jeg var dig. Den har den rette længde og rækkefølgen er god......Men UUUUUUUH ....SLANGER!!!!!!!!! jeg var nok død af skræk! :cheerleader3:

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv jeg nåede heller ikke at læse den :-(

Kan det ikke lade sig gøre at få den at se ??

Evt lægge den i PM :cheerleader3::cheerleader3:

Og det er vel aldrig for sent at lave en planlægningstråd herinde :-) - har dog ikke fået det gjort selv endnu da jeg bruger alt tiden herinde til at læse alle I Zillaers gode indlæg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer