Marie&Søren

Oriflame

8 indlæg i dette emne

jeg overvejer at melde mig ind i Oriflames kosmetik klup, for at få, en billig Indmeldelses pakke, med make up, i nogle flotte farver, ja faktisk lige de farver som jeg hele tiden har regnet med at jeg skulle have til brylluppet . mener den koster 54 kr. ink. forsendelse - så det er JO RIGTIG BILLIGT. nåå ja, og så har jeg jo lige fundet et par flere ting derfra som jeg godt kunne bruge :cheerleader3:

men jeg har absolut ingen erfaring med deres kosmetik. hvordan er det at arbejde med, og hvordan holder det ??? på dagen skulle det jo gerne holde super godt...

mvh marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var medlem i flere år og var glad for deres udvalg. Alt er selvfølgelig ikke topklasse, men god kvalitet og helt klart brugbart.

Jeg ved ikke om de har lavet det om, men førhen skulle man aktivt fravælge sig månedensgave eller blev den sendt til en og man skulle betale. Det er det eneste minus. Jeg mener faktisk, at min søster fik aftalt med dem, at pakken automatisk blev fravalgt - simpemthen fordi hun glemte at afbestille den :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart nej....det er slet ikke kvalitetsmæssigt godt nok (altså deres make up)til at holde hele dagen....og det vil man jo gerne ha :-) men får jo hvad man betaler for :cheerleader3: Sådan er det jo !! Jeg vil anbefale dig produkter fra Nilens jord (kan købes hos matas) det er ikke de billigste, men super godt :cheerleader3: (en øjenskygge koster f.eks. 100,-)

Det er jo en helt spicel dag, så jeg ville gi det ekstra hvis det var mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer jo lidt an på dine krav... Men jeg synes ikke kvaliteten er god nok til lige netop denne dag. Til hverdag er det fint nok, men holdbarheden er altså ikke synderlig god.

Så jeg ville gå en tur i Matas og kigge på udvalget... Så ved du også hvad du køber, da farver godt kan snyde meget på et billede.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg overvejer at melde mig ind i Oriflames kosmetik klup, for at få, en billig Indmeldelses pakke, med make up, i nogle flotte farver, ja faktisk lige de farver som jeg hele tiden har regnet med at jeg skulle have til brylluppet . mener den koster 54 kr. ink. forsendelse - så det er JO RIGTIG BILLIGT. nåå ja, og så har jeg jo lige fundet et par flere ting derfra som jeg godt kunne bruge :cheerleader3:

men jeg har absolut ingen erfaring med deres kosmetik. hvordan er det at arbejde med, og hvordan holder det ??? på dagen skulle det jo gerne holde super godt...

mvh marie

Til hverdagsbrug ja, men ikke til den store dag, kvaliteten er simpelthen ikke god nok. Jeg har selv købt mange gange fra dem, og har også kosmetik men køber det aldrig igen pga kvalitet - pas især på med mascara den skal ikke købes for billigt (deres andre varer er gode). Tag du og invester i noget lækkert, jeg har selv arbejdet for et kosmetik firma og kan derfor sige af erfaring at et af de bedste er MAC (det var ikke dem jeg arbejdede for). Ellers overvej at investere i noget der også er godt for både dig og verden så som Lavera der er ikke kemiske stoffer i...det har jeg selv tænkt mig selvom jeg eeeelsker MAC.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer