mizzmig

klokkeslet for vielsen

17 indlæg i dette emne

Vi har 3 klokkeslet vi kan vælge imellem til vielsen kl 13.30-14.45 eller 16.00 ,jeg vil helst kl 16.00 da vi så ikke skal skynde os væk fra kirken og området ,da der ikke er vielse efter os.Tror også det vil være for lang tid for gæsterne at vente til kl 18.00 hvis vi vælger en af de 2 første kl slet.

Men hvad er jeres erfaring ,hvad kl slet skal i giftes ?

Knuz fra Helle :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt snakke om erfaring, men det du skal have med i din overvejelse, er hvorvidt I vil holde reception eller ej.

Vi skal vies kl 15.30 - netop fordi vi ikke holder reception efter vielsen, men tager afsted for at få taget billeder og gæstene tager mod festestedet, hvor de får en velkomstdrink og lidt tid til at snakke inden vi går til bords ved en kl 18-tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi blev viet kl 16. for os var det perfekt da vi ikke holdt reception. der var rigeligt med tid til at hilse på folk og få taget billeder. samtidigt var det så varmt på vores dag, så det var perfekt det ikke var tidligere. endnu en god ting er at man har god tid til at gøre sig klar om dagen.

knus nanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har 3 klokkeslet vi kan vælge imellem til vielsen kl 13.30-14.45 eller 16.00 ,jeg vil helst kl 16.00 da vi så ikke skal skynde os væk fra kirken og området ,da der ikke er vielse efter os.Tror også det vil være for lang tid for gæsterne at vente til kl 18.00 hvis vi vælger en af de 2 første kl slet.

Men hvad er jeres erfaring ,hvad kl slet skal i giftes ?

Knuz fra Helle :cheerleader3:

Hey

Vi skal giftes kl 13 men det er fordi vi skal holde reseption inden festen.... så det er et super tidspunkt for os ik for tidligt og ik for sent. Men synes kl 16 er fino når man ikke skal holde reseption :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal vies kl 14,00, men skal også holde reception og have taget fotos inden middagen om aftenen, så tiden skal helt sikkert nok gå!!!

Hej!

Vi skal giftes kl 14. Vi skal godt nok ikke holde res., men der er ca. 45 min. kørsel fra kirken og til fest stedet. Og så har jeg en mormor på 85 år som skal nå at hvile sig inden festen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal vies i egen have allerede kl 14. V regner med at sætte os til bords kl 17.30 ca.. så de par timer imellem skal bruges til hygge, snak med gæsterne, gaveåbning og "uofficiel" reception. Vi har kk inviteteret til reception, da vi sådan bar har sagt det lidt hist og pst at hvis de har lyst og bla bla.. vi tar det meget stille og roligt, og det gør mine forældre oz, som står for champagne/bryllupskage (jordbærtærte)...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes kl 13 og så hjem i vores egen have (hvor solen selvfølgelig skinner fra en skyfri himmel) og have kage og champagne. Det er ikke en egentlig reception. Vi har gjort lige som Thea1980, sagt til vores kollegaer og naboer at hvis de har lyst må de gerne komme til globryllup og så med os hjem og få bryllupskage og noget at drikke.

Kl 18, går vi til bords i vores lade, hvor der er dækket op. Derefter spiser/griner/snakker/danser/fester vi til den lyse morgen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har valgt klokken 13:00 af flere grunde... jeg vil ikke kunne vente helt til klokken 16:00 med at blive gift på dagen;0) det er jeg alt for utålmodig til :cheerleader3: vi har en datter på 3½ år som også skal være med til noget af dagen (hun bliver passet fra klokken 18:00 sammen med sine kusiner) så hun skal også være med til noget af festen... desuden syntes jeg at en så stor dag skal vare hele dagen så man når det hele og dermed mener jeg... fotografering, snakke med gæsterne, åbne gave osv... der skal være godt tid til alle tingene, for det er meget forberedelse til sådan en dag, og så skal den også nydes :cheerleader3: nå men det et derfor vi har valgt det tidspunkt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal vies kl 14.00 (færdig ved 14.45tiden og så skal der lige siges hej til globryllupsgæsterne).

Der er 35min i kørsel til feststedet og gæsterne skal lige nå at indlogere sig (dem der skal overnatte) og så skal vi have taget billeder, spise bryllupskage og evt. pakke gaver op inden vi skal have velkomstdrink kl. 17.30 (vi går til bords kl 18.00)

Vi har valgt det på denne måde og så tidlig for at få en så lang dag som mulig ud af det, da vi hører fra alle sider at dagen bare går så hurtig... Og så er jeg super utolmodig, hvis jeg skulle vente helt til kl 16 med at blive gift hehe.

:cheerleader3:

Vi skal giftes kl 14 for at få en så lang dag som mulig ud af det :cheerleader3: Og for at nå at snakke og hygge med vores gæster uden at blive stresset :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ville have valgt kl. 13.30, hvis det var os. Men den tid var optaget, så vi skal giftes kl. 12. Vi synes kl. 16 var for sent, og det var den eneste anden mulighed.

Vi synes vores venners bryllup gik utroligt hurtigt, vi nåede næsten ikke at tale med dem.

Vi havde på forhånd besluttet, at vi gerne ville spise kagen inden middagen. Så har man tid til at snakke lidt med gæsterne og kagen bliver nydt i stedet for først at komme på bordet, når folk er stopmætte. Så klokken 16 var alt for sent til os. Så i stedet blev det kl. 12.

Vores tidsplan ser ca. sådan her ud:

12.00 - 12.45 Vielse

12.45 - 13.15 Hilse på gæster, tage billeder ved kirken

13.15 - 14.30/15.00 Bryllupskage, sandwich og champagne i mine forældres have.

14.30/15.00 - 16.15 Vi smutter til fotografering, og folk kan blive i haven, hilse på hinanden. Indlogere

hos dem, de skal sove hos, klæde om eller hvad de vil.

16.30 - 17.30 Velkomstdrink på feststedet. Kongebillede. Parbilleder af gæster.

17.30 - Middag, fest, dans og hygge

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal vies kl.13.00 derefter tages der div. billeder ved kirken og vi skal hilse på alle gæsterne derefter er der

så forfriskninger det sted vi skal være mens vi får taget billeder

og så skal vi spise kl.17.00

Redigeret af zira
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal vies kl. 14.00 Vi har 45 min kørsel til feststedet, og vi syntes ikke vi kunne nøjes med mindre tid. Vi skal nå at have taget billeder og have kaffe og kransekage sammen med gæsterne. Og de som skal overnatte kan nå at blive indlogeret på hotellet. Vi skal have velkomst drinks ca. kl. 17 og til bords 17.30

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer