Brud2008?

Min kjole og jeg - I lørdags!

44 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Årh jeg har sådan glædet mig til at høre om din dag og dig og din kjole in action :)

Hold fast hvor er I et flot par!!!!

og sikke nogle omgivelser I skulle holde festen i, super flotte lokaler :cheerleader3:

det er dejligt at høre at I har haft den næstbedste dag i jeres liv! Må I leve lykkeligt resten af jeres dage, hjerteligt tillykke med dagen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

HOLD DA OP, så smuk du er!! Du er bare så flot i den kjole!! Nu kan det godt være at det er mig der bare er over-sensitiv, men jeg fik sgu helt tårer i øjnene da jeg så dig på billederne... Håber jeg ser lige så flot ud i min kjole... :cheerleader3:

Og naturligvis et stort tillykke med dagen!!! I dag er der 2 måneder til jeg bliver Fru. Hmm, underlig tanke... Men en god tanke, naturligvis!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i altså smukke...... :cheerleader3::cheerleader3: Ved godt jeg gentager koret!!!

Celina er da os alt for skøn i sin kjole.. nøj nøj...

Jeg er lidt bekymret for dagene efter brylluppet- hvordan er fornemmelsen i maven der? Man har jo planlagt, været spændt planlagt og været spændt i meget lang tid!!! Du må endelig fortælle mere om dagen :) Og tillykke til dig og Bjergby - det kom du måske os til at hedde????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WAUW DU ER SMUK!!!!!!

Kjolen sidder bare perfekt på dig og hår, makeup og smykker går bare op i en højere enhed! Er VILD med dit hår...

Og hvor er I bare et flot par...

Tillykke med dagen.

Knus Louise

Redigeret af lou-lou
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer