Maria_Sohnemann

Mørkt til lyst???

56 indlæg i dette emne

Kan ellers varmt anbefale "Hair Play" i Esbjerg!

Enten Kaja eller Dorte.

Kaja er helt vild god til MIT hår, hun siger sin mening og giver gode råd efterfølgende. Men det koster :respekt: Jeg har åbenbart ekstremt meget hår, så når jeg skal lysnes, tager det en krig, og koster ca. ligeså meget. Men så får jeg også altid købt gode pleje produkter bagefter, og det gør jo ikke beløbet mindre.

Held og lykke med det - det kan altså sagtens lade sig gøre! :thumbsupsmileyanim:

Nu tænker jeg lidt: Hvor meget koster en krig?? :)

Æhhæææ... jeg kommer som regel af med kr. 1.200 - 1.600,- når jeg skal lysnes eller farves....... Det er HELT vildt, og jer er faktisk ALT for nærig til det, og hver gang trækker jeg grundigt på panderynken... Men !!! Det er fordi jeg som sagt har MEGET hår, og de lysner/farver det i striber gennem HELE hårpragten, fra inderst til yderst, og nogle gange får jeg flere farver i + to hårprodukter til pleje bagefter til ca. kr. 200,- pr. stk.... Så løber det jo op... :cheerleader3:

Men jeg er altid YDERST tilfreds, når jeg går derfra, og DET er det hele værd for mig - OGSÅ med hårprodukterne efterfølgende! Og de varer jo meget, meget længe, mellem 3 og 6 mdr i hvert fald!

Såååå... det er det en krig koster *griner*

Hehe... Ja, det kan jeg godt se! Det ER også rigtig mange penge... Men så længe, du er tilfreds, så er det jo pengene værd.

Jeg har tit haft de oplevelser, at når man går fra frisøren, så er man egentlig lidt ked af sådan man er blevet klippet eller farvet... derfor er jeg også meget skeptisk med at skulle til en frisør, jeg ikke har prøvet før... Men nu springer jeg ud i det! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

SÅ ER DET I MORGEN!!!

Ihh, hvor jeg bare glæder mig... :boohoo:

Bum bum - husk nu billeder - masser af billeder!!!!

/Chalotte

Hihi... det skal jeg nok huske...

Jeg er bare såååå spændt! Har ikke været hos en frisør rimelig længe, tiden har ikke rigtig været der til det, og når den så har været der, har der været en masse andet at se til, men NU er det tid!

Weeeeee! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heeeej Piger!

Så er jeg tilbage efter 3 stive timer hos frisøren...

Og NEJ, hvor er jeg skuffet!!! :boohoo:

Det er slet ikke blevet som jeg gerne vill have det....

DET ER BARE BLEVET MEGET, MEGET bedre!!!!!

Hihi... (Drille-drille)

Ej, det er blevet rigtig, rigtig godt. Der er blevet taget en del af længden, og håret er blevet noget lysere - JEG ER SÅÅÅÅÅGLAD FOR DET!! :)

Nu skal jeg bare lige have taget nogle billeder, så I kan se det flotte resultat... :cheerleader3:

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DAMDAM DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

Er I spændte?? :)

hihi... det er jeg!

Nu skal I bare se:

post-31196-1214831681.jpg

Lyset får håret til at se en smule "orange-agtig" ud, men det er bare en lys gylden farve!

Er sååå glad for det... :boohoo:

Lige et sidste billede:

post-31196-1214831745.jpg

Fortryder det ikke et øjeblik! TAK FOR JERES RÅD PIGER!! Det har været super dejligt!

Knuss

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drønnert!!!! Jeg troede sg.. lige på det!!! :boohoo:

Dit tidligere hår var absolut lækkert! Det er vi mange, der gerne vil have, men den nye frisure her - den er altså bare FRÆK til dig! WAU!! Ser ud som om, du er blevet klippet en del op også?

Hvad siger manden? Er han ik helt kulret??? :marryme: :marryme: :marryme: :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow hold da op, det er blevet super flot!!! :boohoo:

Kan du ikke tage et billede bagfra/siden, som du har gjort før processen. Det ligner du har fået klippet en del af...????

Tillykke med det flotte resultat!! :)

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drønnert!!!! Jeg troede sg.. lige på det!!! :boohoo:

Dit tidligere hår var absolut lækkert! Det er vi mange, der gerne vil have, men den nye frisure her - den er altså bare FRÆK til dig! WAU!! Ser ud som om, du er blevet klippet en del op også?

Hvad siger manden? Er han ik helt kulret??? :marryme: :marryme: :marryme: :cheerleader3:

Hihi.. Jeg elsker at drille... :)

Jeg var også glad for mit andet hår, elskede bare den længde, det var bare sååå slidt! :unsure:

Så jeg er rigtig glad for den nye frisure. Håret har virkelig fået den store tur - også derfor det tog 3 timer... :)

Jeg tror, at jeg har fået klippet omkring 20 cm af... Så det er rimelig meget, men det trængte virkelig!

Manden siger ikke så meget - han har ikke set det endnu. Han tog afsted til noget parade (han er soldat) på Høvelte Kaserne nær Hørsholm. Problemet er så bare nu, at der sjovt nok har været et uheld på storebæltsbroen, så der er kø helt til Slagelse, og der sidder min mand fanget i en kø sammen med 4 andre soldater. Så ved ikke engang hvornår han kommer hjem! :super:

Øv! Havde ellers rigtig planlagt, at jeg ville dulle mig op til han kom hjem, og have god mad parat... Men nu kan jeg lige så godt gå i bad og så lægge mig ind i seng. Vækkeuret ringer kl. 4 i morgen tidlig på grund af det nye arbejde... Suuuuk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Wow hold da op, det er blevet super flot!!! :boohoo:

Kan du ikke tage et billede bagfra/siden, som du har gjort før processen. Det ligner du har fået klippet en del af...????

Tillykke med det flotte resultat!! :)

Kram

Melanie

Taaak... :cheerleader3:

Jo, jeg har straks været igang med kameraet... Skal bare lige have gjort billederne mindre, så der er plads til dem. ;)

Jeg har ca fået klippet 20 cm af... Men det var det, der trængte...

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som lovet nogle billeder bagfra... :boohoo:

Det var godt nok ikke nemt... hihi...

Billederne er en smule mørke, men man kan da sådan fornemme lidt, hvor kort/langt (alt efter hvilke øjne, der ser det... hehe) det er blevet...

post-31196-1214844779.jpg

post-31196-1214844798.jpg

Det er ligesom klippet ned i en spids, så jeg kunne beholde noget af længden!

Synes simpelthen, at det er blevet super godt... :)

Redigeret af Maria_Sohnemann
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee det er blevet super flot søde og meget "kort". Men det er en super flot længde til dig også.

Glæder mig til at se det i rl din smukke pige :boohoo:

Hvor ser du godt ud søde... Super fed hårfarve og super fed frisure... Det ser skide godt ud både nede og oppe...

Du er sindsyg smuk...

I to piger er mine yndlings! :)

Sødere mennesker finder man bare ikke!

Mange tusind tak for jeres søde ord!

LOVE YOU! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer